အပိုင္း-၆၄

1.7K 159 21
                                    

အမုန္းသင့္ ဧကရာဇ္ (အပိုင္း-၆၄)

@@@@@@@@@@@@@@@

~~ဘယ္တူမွာလဲ၊ သူမက ဘယ္လို မိန္းကေလးနဲ႔မွ မတူႏုိင္တာကို၊ အခ်စ္ရဆံုးမိန္းကေလး၊ အဲ့တာေၾကာင့္ မုန္းေနမယ္ ဆိုတာ သိသိနဲ႔ သူမနဲ႔ ေျပလည္ခ်င္မိတာ၊ အနည္းငယ္ေလာက္ေလး ေျပလည္ရမယ္ ဆိုရင္ေတာင္ တစ္ခုခုနဲ႔ လဲပစ္ခ်င္မိတာ၊ မျဖစ္ႏုိင္ဘူး ဆုိတာသိသိနဲ႔ေတာင္မွ ၾကိဳးစားခြင့္ေလး အနည္းအက်ဥ္း လိုခ်င္မိတာ၊ တျခားမိန္းကေလးေတြနဲ႔ ဘယ္လို တူမွာလဲ~~

@@@@@@@@@@

'အဆင္သင့္ ျဖစ္ျပီလား'

ေမးသံ ခပ္တိုးတိုးႏွင့္အတူ ေက်ာင္းမင္းၾကီး ေတာလုိက္ရန္ ေတာေျခာက္ေပးမည့္ အဖြဲ႔အတြင္းသို႔ လူတခ်ိဳ႕ ဝင္သြားရန္ အခ်က္ျပလုိက္သည္။

'လီဝမ္ စစ္သူၾကီး ဒီအမိန္႔က အမွန္တကယ္ မင္းသမီး မိန္႔ၾကားခဲ့တာလား'

လီဝမ္၏ လက္ေထာက္စစ္သူၾကီးမွ ေမးလာေတာ့ လီဝမ္ ဘာမွမေျဖပဲႏွင့္ ျငိမ္သက္စြာ ေနလိုက္သည္။ ထိုေတာ့မွ

'မင္းသမီးက တျခားလုပ္သားေတြကို လုပ္ခိုင္းေနတာ ငါတုိ႔မပါဘူး ဆိုမွေတာ့ ဒီကိစၥက အဆင္ေျပပါ့မလား'

'မင္းသမီးက ငါတုိ႔ ပါဝင္ပတ္သတ္ေနတယ္ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းကို မသိခိုင္းေစခ်င္ဘူး အဲ့တာက ဘာလဲ ဆိုရင္ ငါတို႔ အစီအစဥ္ က်ရံႈးသြားရင္ေတာင္ ေပ်ာင္းျပည္နယ္ကို ထိခိုက္ဖို႔ မရွိေအာင္လို႔'

'လတ္စသတ္ေတာ့ ဒီလိုကုိး၊ မင္းသမီးက ထက္ျမက္တယ္'

မင္းသမီးအား ခ်ီးက်ဴးေျပာဆုိေနမႈအား မၾကားေယာင္ ျပလိုက္ျပီးမွ လီဝမ္က ေပ်ာင္းနယ္အတြင္းဝယ္ က်န္ေနခဲ့ေသာ မင္းသားငယ္အေၾကာင္းကို ေမးသည္။

'မင္းသား ဘယ္လိုေနေသးလဲ အစားေတာ့ စားတယ္ မဟုတ္လား နန္းေဆာင္အတြင္းကေနေရာ ထြက္လာေသးလား'

'လီဝမ္ စစ္သူၾကီး မင္းသားငယ္က နန္းေဆာင္ထဲကေနလည္း ထြက္ပါတယ္ ျပီးေတာ့ အစားလည္း ေသခ်ာစားေပမယ့္ စစ္သူၾကီးနဲ႔ ေတြ႔ဖို႔ကိုေတာ့ ျငင္းဆန္ေနပါေသးတယ္'

'တျခားထူးျခားတာ တစ္ခုခု လုပ္ေသးလား'

'ၾကည့္ရတာ အျပင္ပိုင္းကေန ဓားသမားတခ်ိဳ႕ကို ရွာေဖြေနတယ္လို႔ ၾကားပါတယ္၊ ၾကည့္ရတာ မင္းသားငယ္က ေဒါသေတြကို အဆင္ျခင္မရွိပဲနဲ႔ ေက်ာင္းနန္းေတာ္ကို ေစလႊတ္လုိက္မွာ စိုးမိပါတယ္'

အမုန်းသင့်ဧကရာဇ် (The Hated Emperor)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang