အပိုင္း-၉

1.8K 125 2
                                    

အမုန္းသင့္ ဧကရာဇ္ (အပိုင္း-၉)

@@@@@@@@@@@@@@

~ေရွာင္နန္.. မင္းအခုခ်ိန္မွာ သူမ်ားေတြကို ေနာက္ေျပာင္ေနမလား.. ဒါမွမဟုတ္.. နန္းေတာ္ထဲကေန ခိုးထြက္ဖို႔ ၾကိဳးစားေနမွာလား.. ေနာက္ဆိုရင္ မင္း အဲ့ဒီ ေပ်ာင္းနန္းေတာ္ကေန ခိုးထြက္ဖို႔ မလိုပဲ.. ဝင္ဝင္ ထြက္ထြက္ မင္းကို ဘယ္သူမွ တားလို႔ မရေအာင္ ငါစီမံေပးမယ္..~

@@@@@@@@@@

မိုးေသာက္သည္ႏွင့္ သူတို႔ ျမင္းေတြ ျပင္ကာ ေျမာင္ေဒသ ဘက္သို႔ နယ္ျခားသံုးမွ တပ္သားေတြ မသိေအာင္ ကူးဖို႔ ျပင္ရသည္။ ေျမာင္ေဒသသို႔ ကူးရန္ ေရခဲျမစ္ တစ္ခုအား ေက်ာ္ျဖတ္ရမည္ ျဖစ္သျဖင့္ ျပင္ဆင္စရာ ရွိတာေတြကို စီစဥ္ရေသး၏။

'စစ္ေသနာပတိ ဝူရွန္းကို ကၽြန္ေတာ္ ရန္ခ်ီ ဂါရဝျပဳပါတယ္..'

ေသနာပတိ ဝူရွန္းက သူ႔အား လက္သာ တစ္ခ်က္ ကာျပလုိက္ျပီး ေရးလက္စကို ဆက္ေရးေန၏။ ရန္ခ်ီ ဆက္၍ ထုိင္ေနဆဲမွာပင္ စစ္သားတစ္ဦးမွ အေလာသံုးဆယ္ ေျပးဝင္လာျပီး..

'စစ္သူၾကီး ဝူအာ မိန္းကေလး ျမင္းတစ္ေကာင္ ဓားတစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ အိမ္ေတာ္က ထြက္လာတာ ႏွစ္ရက္ ရွိျပီလို႔.. အိမ္ေတာ္က သတင္းရပါတယ္..'

'ဘာ!!.. ဒီမိန္းမဆိုးေလး ဘယ္လိုမ်ား လုပ္ရဲတာလဲ..'

'အဲ့တာ..'

'ဘာကို အဲ့တာလဲ.. သြား.. သူ႔ကို အၾကိဳလြတ္ဖို႔ သြားျပင္ စစ္စခန္းကို ကေလးကစားစရာ မွတ္ေနလား မသိဘူး.. ဖမ္းမိတာနဲ႔ သူ႔ကို အခ်ဳပ္ထဲမွာ သံုးရက္ ထားလုိက္ ၾကားလား..'

'အမိန္႔အတုိင္းပါ..'

'ေသနာပတိ..'

ရန္ခ်ီ ေခၚလုိက္ေတာ့.. ဝူရွန္းက လွည့္ၾကည့္လာျပီး..

'မင္း.. ေျမာင္ေဒသ ဘက္ကို အရင္ဆံုး သြားခဲ့ပါ.. ျပီးရင္.. သူတို႔ သေဘာထားကို ေလ့လာခဲ့..'

'ဒါေပမယ့္ ဒါက သံတမန္ေတြ လုပ္ရမယ့္ တာဝန္ပါ ကၽြန္ေတာ့္လို ေရွ႕ေျပးတပ္သား ငယ္ေလးကို.. ဘယ္သူက ယံုၾကည္မွာလဲ..'

'အဲ့တာက မင္းလုပ္ေဆာင္ရမယ့္ အပိုင္းပဲ သြားေတာ့ သြား!!..'

ရန္ခ်ီ အနည္းငယ္ စိတ္အေႏွာင့္ အယွက္ ျဖစ္ကာ ထိုတဲထဲမွ ထြက္လာခဲ့ရသည္။ သို႔ေသာ္ သူ တဲအျပင္ဘက္သို႔ ေရာက္ေတာ့.. ေယာင္းလုက သူ႔အား ေစာင့္ၾကိဳေနျပီး ျမင္းတစ္ေကာင္ကိုပါ အဆင္သင့္ ျပင္ထားသည္။ သူ ျမင္းေပၚသို႔ တက္လုိက္ျပီး ေျမာင္ေဒသဘက္သို႔ ဦးတည္လ်က္ ေျပးလႊားလိုက္ေတာ့သည္။

အမုန်းသင့်ဧကရာဇ် (The Hated Emperor)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora