~Quebo pov.~
Obudziłem się przez spam wiadomości z jakiejś grupki...ehh pewnie jakieś najebane nastolatki znowu mnie dodały.Gdy zobaczyłem konwersację od razu pobiegłem do pokoju Oli, Krzyśka i najważniejsze Macieja, żeby mi to wyjaśnił.
Przez to, że im nie odpisał na jakąś wiadomość chcą się pociąć. Do tego opieprzył ich koleżankę za to, że napisała do niego aby im pomóc. Co za chuj z niego!
-Maciek do cholery, co ty odpierdalasz?!-wszedłem do pokoju chyba nie w porę, bo akurat Krzysiu i Ola się całowali i Maćka nie było w pokoju.
-Kuba, czy wiesz, co oznacza „pukać"?-zapytała Ola
-Tak, wiem, sory. Szukałem Maćka.-powiedziałem
-W łazience jest.-powiedziała Ola
-Dzięki.
Musiałem poczekać aż wyjdzie, bo przecież nie będę mu wbijał do łazienki. A wiec od początku
-Maciej co ty odpierdalasz?!-(grzecznie) zapytałem
-Ale o co ci chodzi?
-No o to, że olewasz dziewczyny i teraz chcą się ciąć?!
-To tylko wiadomość, zluzuj.-powiedział Maciej
-Jak chcesz, ale jak będziesz tak olewał więcej osób to ludzie przestaną cię lubić. Cześć.-niech się pieprzy. W sumie jest dorosły, niech robi co chce.
*na tej grupce*
intro🔪💉-DZIEWCZYNY! NIE UWIERZYCIE! QUEBO TO PRZECZYTAŁ!
🌸❤️LOVE❤️🌸-O ja! Serio! @Moda❤️💖👌🏼💝💜 patrz! Może nam pomoże!
Moda❤️💖👌🏼💝💜-OMG! KUBAAA💛💛
Bogini💖😂💖💖💖-AJJ KOCHAMY CIĘ!
Szejk😏😎❤️-KRÓLU NASZ!
🌸❤️LOVE❤️🌸-Musisz nam pomóc, twój brat prawie doprowadził niektóre z nas do depresji😥. Wiem, że pewnie masz to w dupie i tego nawet nie odczytasz, ale zawsze jest nadzieja. Prawda dziewczyny?
intro🔪💉-Tak!
Moda❤️💖👌🏼💝💜-Jasne!
Bogini💖😂💖💖💖-Pewnie!Wow, serio aż tak to przeżywają? Nie wiedziałem, że obcy człowiek może tak wiele zmienić w ich życiu.
~Moda❤️💖👌🏼💝💜 (Klaudia) pov.~
Hejka, jestem Klaudia. Tak jak inne dziewczyny z tej grupki mamy za sobą trudną przeszłość. No właśnie, z grupki. Może wam coś o niej opowiem.
Zaczęło się od tego, że 🌸❤️LOVE❤️💖( Sandra) wstawiła na pewien fanpage dotyczący oczywiście Kuby post „Chcecie założyć grupkę na messengerze? Chętni w kom" czy coś takiego. Od razu się zgłosiłam. W końcu, czemu nie. A powstała ona dokładnie pod koniec wakacji.
Właściwie ciagle zmieniał się jej skład. Ktoś przychodził, ktoś odchodził. Nadal się z resztą zmienia.
Na początku nie wiedziałam, że ta grupka stanie się aż tak ważna w moim życiu.
Możemy tam napisać dosłownie wszystko. Pisać to, co myślimy, wyżalać się, śmiać. I tak ciagle. Bez tej grupki nie byłoby tak samo.
Łączyło nas mało, a jednocześnie tak wiele. Najważniejsze to to, że wszystkie kochałyśmy Quebo. W sumie gdybyśmy nie były jego fankami, nie poznałybyśmy się.
I tam codziennie piszemy wszystko i o wszystkim. Nie mamy przed sobą tajemnic. Jesteśmy tak jakby rodziną.
Skoro już trochę wiecie o grupce, to teraz ja się przedstawię. Jak już wiecie, mam na imię Klaudia, mój nick na grupce to Moda❤️💖👌🏼💝💜 , ale mój nick się co jakiś czas zmienia. Mam 16 lat i mieszkam w okolicach Szczecina. Słucham Quebo już 2 lata i nie mam zamiaru przestać. I to chyba tyle. :)
~ intro🔪💉 (Klaudia [inna Klaudia]) pov.~
Hejka! Jestem Klaudia. Mam 13 lat i mieszkam nie daleko Krakowa. Jestem w tej grupce właściwie od początku. Słucham Quebo od pół roku, byłam nawet na koncercie. Poznałam jego twórczość dzięki tik tok (dawniej msc.ly) i teraz kocham go!
To w końcu dzięki niemu jestem w tej grupce i niczego nie żałuję.
~Bogini💖😂💖💖💖 (Ariana) pov.~
Hejka, mam na imię Ariana, mieszkam w Środzie Wielkopolskiej i mam 13 lat. Słucham Quebo od pół roku, ale niestety nie byłam jeszcze na żadnym koncercie.
Chyba jako jedyna z dziewczyn nie mam za sobą trudniej przeszłości. Mimo to i tak mocno je wspieram i kocham!
~🌸❤️LOVE❤️🌸 (Sandra) pov.~
Hejka! Jestem Sandra, mam 14 lat i mieszkam w Łodzi. Słucham Quebo od pół roku i to dzięki mnie grupka istnieje. Byłam raz na koncercie, ale nie po to piszę tą krótką biografię żeby się tym chwalić.
O sobie mogę najwiecej powiedzieć, ale dlaczego to dowiecie się kiedy indziej.
Dzięki Quebo nie popadłam w depresję. Tak, kiedyś naprawdę byłam na skraju depresji. Mam za sobą wiele przykrych zdarzeń, ale dzięki tej grupce i Quebo udało mi się przezwyciężyć smutek.
Kiedyś kochałam całą Wesołą Ekipę. Teraz z tego grona niestety odpada Maciek. Podobnie jak dziewczyny z grupki już go nie lubimy, z resztą wiecie dlaczego. Jeśli ktoś zrani jedną z nas, to wszystkie się czują zranione.
~Sylwia pov.~
Już z rana zaczęła się drama o te dziewczyny z messengera. Wydaje mi się, że Maciek zrozumiał, co zrobił i przestanie olewać swoich fanów.W każdym razie. Dzisiaj o 14 poszliśmy na plażę. Uznaliśmy, że zrobimy sobie odpoczynek od ciągłego zwiedzania i siedzenia w domu i wyluzujemy się trochę na plaży.
Ogólnie to na początku opalałyśmy się z Olą, a potem chłopaki musieli zaciągnąć nas do wody. W sumie nie żałuje, że dałam się namówić, bo było całkiem fajnie.
Wróciliśmy do domu około 20, bo zrobiło się już zimno.
To był serio fajny dzień, tylko przeszkadzało mi to, że Ola cały czas chodziła z Krzychem, a dla mnie nie miała tak za bardzo czasu, ale tak jest na początku w związkach.
I po całym dniu marzę tylko o tym, żeby się położyć, a więc dobranoc!
————————————-
Tak Klaudia, to była ta niespodzianka. Mam nadzieje, że rozdział ci się podobał he he
CZYTASZ
I'm sorry, i can't.//QUEBONAFIDE
Fanfiction„Puste życie odkąd nie mam już o kogo walczyć..." To nie jest zwykły romans, bo takich na wattpadzie jest za dużo żebym dołożyła się do tej sterty romansów. To jest książka o życiu. Zdradach, kłótniach, miłości, nienawiści. UCZUCIACH Głowni bohater...