Alarma suna deranjant de zgomotos , anuntand inceputul zilei , prima zi de liceu din clasa a X-a.
Ma ridic somnoroasa din pat, apoi ma duc spre dulap pentru a imi alege hainele pe care urma sa le port toata ziua. Intru in baie unde imi fac un dus scurt , imi perii parul si dinții , apoi pun pe mine camasa alba , fusta neagra si sacoul de aceeasi culoare, macar in prima zi sa am o tinuta remarcabila .
Telefonul imi suna, apărând numele Alyei pe ecran. Glisez repede apoi ii aud vocea :
-Alo Marinette?
-Da,Alya?
- Unde esti ? Toata lumea e in fata liceului.
- Vin imediat , acum ma incalt si ies .Nu mai apuca sa spuna nimic deoarece am inchis , evitând o morala din partea ei .
Imi iau in picioare veșnicele botine negre , o sarut pe mama pe obraz apoi ies din casa .
Ajung in mai putin de 5 minute la Liceu , unde ma intalnesc cu colegii mei .
Blondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare .
Un zambet imi răsare pe fata cand o vad pe Alya . Cea mai buna prietena a mea .
*FlashBack*
- Nu ma mai strange asa tare in brate !*spune fetita cu parul albăstrui prins in doua cozi.
- Dar esti prietena mea si te iubesc, Mari !*spune micutul blond .
Asa au adormit in cortul improvizat , unul in bratele celuilalt .
*End Flashback*Suflu greoi cand imi vine aceasta amintire in cap , apoi simt cum scările imi fug de sub picioare .
Simt cum doua brate ma prind inaintea impactului , cand imi intorc privirea il vad pe baiatul cu Șuvițe albastre , Luka.
- Fii mai atenta Marinette, nu o sa fiu mereu aici sa te prind !*spune el zâmbind .
- O sa Incerc Luka, Multumesc mult !*spun îmbrățișându-l .Continui sa urc scările , apoi ma așez in banca cu cea mai buna prietena a mea .
Si , ca anul trecut , Agreste sta in fata mea . Minunat ..Profesoara isi face simțită prezenta in clasa , sunetul tocurilor ei răsunand puternic .
- Buna ziua copii! Cum bine va asteptati , in prima zi de scoala nu vom face ore . Asa ca vreau sa va aud pe fiecare in parte cum imi faceti un scurt rezumat al vacantei voastre de vara . Chloe?
- Nu am facut mare lucru , am fost in New York cu mama , pentru a participa la căteva ședințe foto si prezentări de moda si am vorbit cu verișorul meu pe FaceTime mereu cand aveam timp .*spune ea uitându-se la Adrien .Cand te uiti la ei, iti dai seama ca sunt facuti din acelasi aluat . Amandoi au sangele rece. Insa , spre deosebire de Chloe, Adrien nu a fost mereu asa .
- Adrien!
- Mi-am petrecut vacanta de vara in Romania , alaturi de prietenii tatălui meu , si fiica acestora .*spune el întorcându-se dintr-o data la mine ,aruncând un zambet fals .
Profesoara face un gest cu mana , semnificând ca eu urmez .
- Pe langa vacanta din Romania , am schițat si am participat la un concurs de design online , pe care l-am castigat !*spun zâmbind.Dupa ce am spus aceste cuvinte , Alya imi arunca o privire urata . Nu i-am spus ca motivul absentei mele a fost aceasta excursie si clar nu i-am povestit nimic din cele întâmplate .
Dupa ce , ii ascultam si pe ceilalti , imi dau seama ca toti au avut ceva mult mai interesant de facut .
Imi strang lucrurile ,apoi ies din clasa îndreptându-ma pe banca din curtea scolii . Acolo , găsindu-l pe Luka .
- Ce cauti aici?il intreb sec .
- Scuze , nu Stiam ca aici iti petreci tu timpul .*spune el dând sa plece.
-Nu,e Ok . Doar ca nu credeam ca mai stie cineva de locul acesta .
-Inafara de noi 3, nimeni .
-Care 3?*spun eu repede.Acesta isi ațintește ochii in spatele meu , apoi ma intorc si o vad pe Alya .
- Buna Luka, ne poti lasa singure te rog ?
Acesta da afirmativ din cap , apoi pleaca .
- Spune-mi absolut tot , detaliat!*zice ea așezându-se pe banca .
-Nu sunt multe de povestit .*zic sec.Aceasta imi arunca o privire urata , care imi da de inteles ca ar trebuii sa incep de povestit .
Ok , acesta este capitolul 1, sau introducerea in carte . Sper ca va place si chiar vreau sugestii in comentarii .
CITEȘTI
Disperat de ea
FanfictionBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...