Capitolul 7 partea 1

1.6K 73 47
                                    

Ziua 6

Eram in masina , cu castile in urechi dându-i mesaje lui Luka . Chiar sunt bucuroasa ca am cunoscut un om minunat asa ca el . Dar e Pacat ca nu ne vom revedea prea curând .

Luka : Cum e drumul cu Adrien ?:))

Marinette : De ieri incoace nici nu se mai uita la mine . Sunt sigura ca l-a deranjat faptul ca m-am plimbat cu tine .

Luka : Ar trebuii sa spun ca imi pare rau ?

Marinette : Stiu ca nu iti pare , dar mai am de petrecut aproape 3 luni in vacanta asta , chiar as avea nevoie de cineva cu care sa discut .

Luka : Ma poti suna Oricand .

Marinette : Stiu dar ..

Luka : ??

Marinette : Dar si asa , nu vei putea vorbii cu mine mereu . Mai am putina baterie , vorbim cand ajung .

Luka : Mda bine , pa .

Imi inchid telefonul , lăsând muzica sa imi Continuie in casti . Priveam pe geam , era o zi ploioasa de vara .

Simt masina cum se opreste brusc , ma uit pe partea cealalta si eram in parcarea unei benzinării .

Cobor din masina , simțind valul de frig cum ma cuprinde . Regret ca nu mi am scos din geamantan un hanorac .

Ma uit cu coada ochiului la ceilalti , in special la blond.

Înaintez pana in benzinărie , mergând direct in baie .

Ma uit in oglinda , vad cat de dezordonat imi era parul asa ca imi desprind cele doua codite .

Cand ies din baie , ma ciocnesc fix de el.

Acesta ma analizează din cap pana in picioare , apoi pleaca .

Ajung in zona cu gustări , de unde imi iau o punga de Chio si un Sprite .

Ma așez la coada , in spatele meu îndreptându-se un bătrânel cu mainile pline .

-Treceti dumneavoastra in fata .*spun eu batranelului .

Acesta doar imi Zambeste , si se conformează .

-56,90 va rog!*spune casierița .

Bătrânelul se cauta prin buzunare , scoțând doar 40 de lei . Acesta arunca o privire trista , înțelegând imediat ca e tot ce avea .

-Ii platesc eu .*spun si scot din portofel suma respectiva .

Bătrânelul Zambeste cu lacrimi in ochi , apoi spune :

-Multumesc tânăra domnisoara , sper ca intr-o zi vei fi răsplătită pentru aceasta fapta .

Ii zambesc inapoi , dupa ce platesc ma îndrept spre masina .

Eu si Adrien ajungând in acelasi timp , imi deschide portiera lăsându-ma sa intru prima .

-Multumesc .*murmur eu .

El isi da ochii peste cap , dupa care intra in masina si inchide portiera .

Parintii noastrii inca erau in benzinărie , cel mai probabil la o cafea .

-"I don't bealive in fairy tails, I don't Believe in fairy tails " incep eu sa cant cu voce tare .
- "But I belieave in You and Me " adauga Adrien .

Disperat de eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum