Volumul II- Capitolul 1

924 38 18
                                    


Sunt in aeroportul din Tokyo, așteptând primul avion spre Paris.

Dupa 2 ani de absenta in Paris, am luat decizia de a ma intoarce, pentru a merge la Facultatea de Desing Vestimentar si Modeling.

De-a lungul celor 2 ani in care nu am mai păstrat legatura cu nimeni din Paris, mi-am terminat antrenamentul, Învățând sa imi controlez toate puterile, cum sa trec neobservata si cum sa imi ascund latura întunecată. Mi-am continuat cariera de model in Japonia, alaturi de sora mea, devenind rapid cunoscuta in Japonia si Coreea de Nord, datorită aspectului meu European.

Un timp știrile de Cancan au publicat articole despre dispariția mea subita, oamenii apropiati mie fiind chemati la tot felul de Emisiuni Tv, inclusiv el.

Imi lipsește prezenta lui in fiecare zi, insa nu mai sunt la fel de dependentă de el cum eram acum 2 ani.

Chiar ma intreb ce s-a intamplat in Paris cat timp am lipsit, oare Motan Noir s-a descurcat fara Buburuza? Oare au mai aparut akumatizati?

Chiar imi e dor de Motanul ala bleg, oricat de enervant era, mi-a fost alaturi cat a fost Alya absenta.

Si ca tot venii vorba de roșcata, dupa ce am eliberat sufletele, nu am apucat sa ii spun niciun cuvant, nu i-am dat o ultima îmbrățișare.

Luka a fost singurul cu care pot spune ca am reusit sa vorbesc, a trecut grăbit prin Tokyo de cateva ori pentru a ma vedea, cu promisiunea de a nu ii spune lui.

Am aflat ca el, era acel necunoscut, chiar m-a bucurat oarecum vestea, insa m-a mirat si am avut mereu in minte întrebările "Cum ai facut pozele alea" "Cum stiai totul?" Insa nu am vrut sa dezgrop trecutul.

Am fost îngropată atat de profund in gândurile mele, nici nu mi-am dat seama ca am ajuns in Paris.

Mai sunt 2 zile din vacanta de vara, apoi incep facultatea.

In Japonia am invatat la unul dintre cele mai renumite licee, fiind prima din clasa, datorită laturii mele de vampir, am un IQ mult mai ridicat decat oamenii obișnuiți.

Yuki si Kaname au ramas in Japonia, eu intocându-ma singura.

Cobor din avion, ajungand in aeroport unde ma așteptau zâmbitori Alya si Luka.

Roșcata avea lacrimi in ochi, s-a schimbat foarte mult. Acum are parul ondulat si lung, lasat pe spate, ochelarii s-au tranformat in niste lentile de contact, iar la inaltime este mult mai scunda decat mine.

Ii sar in brate, având si eu lacrimi pe obraji, chiar mi-a lipsit prezenta ei.

Luka in tot acest timp ne privea zâmbitor, asteptandu-si îmbrățisarea .

Il imbratisez si pe el, acesta mișcându-si prietenește mana pe spatele meu.

Imi apuca bagajele ca un gentalman, apoi urcam in masina lui, mergem direct spre casa mea, unde ma asteapta nerabdatori mama si tata, au fost singurii care au primit o explicație concretă a celor întâmplate, mai ales ca stiau despre secretul meu. Unul din ele cel putin.

Ajunsă acasa am fost întâmpinată de alte îmbrățișări, fursecuri si multa iubire.

Chiar eram fericita ca am revenit alaturi de cei dragi, si chiar imi pare rau ca am părăsit acest oras fara nicio explicație.

- Si, ce s-a intamplat in absenta mea?*ii intreb pe cei doi adolescenți .

- Pai, buburuza a dispărut subit, lăsând totul pe mana lui Motan Noir. Acesta a fost presat si, nu stim din ce motiv a trecut de partea raului, acum fiind Chat Blanc.*imi explica Alya rapid.

-Ce?*spun eu scuipând fursecurile.

- In acești doi ani au avut loc foarte multe atacuri, in căutarea Buburuzei. Acum Parisul este destul de pustiu, mare parte a locatarilor ori au plecat, ori stau închiși de frica. A devastat totul.continua Luka.

- Si, ca sa fie totul mai minunat, Hawk Moth l-a înzestrat cu o pereche de canini ca de vampir, cu care isi transforma victimele in asemenea creaturi, in care nimeni nu era in stare sa creada.*zice Alya.

Simt cum pupilele mi se maresc, rămânând socata. Un alt PurSange? Cum e posibil?

- Si, la ce facultăți ati intrat?*schimb eu subiectul.

- WCU .*spune Luka.

-Jurnalims.*zice Alya entuziasmata.

-Tu presupun ca mergi la Desing Vestimentar si Modeling, nu?*spune bluenettul.

- Chiar asa, am intrat cu cea mai mare medie.Dar tu, chiar pleci in Washington ?*spun zâmbitoare .

- Greu de crezut,nu?*spune bluenettul.

Alya înghite in sec, apoi spune:

- Chloe, Lila si Adrien au intrat la rândul lor la aceeasi facultate.

Cand i-am auzit numele, simt cum inima mi-a tresărit de bucurie.

Oare ce mai face?

- Ma bucur pentru ei.*zic sec.

Dupa inca cateva ore in care am discutat cu cei doi, ne-am decis sa ne vedem Maine, deoarece se insera si era periculos pe strazi, chiar daca am insistat sa ramana peste noapte .

Ma uit in oglinda, observând cum Tikki statea pe patul meu.

-Stiu ce vrei sa faci Marinette, si ai dreptate.*spune micuta creatura .

-Tikki, transformarea!

In următoarele secunde, pe mine apare costumul de buburuza pe care nu l-am mai purtat de prea mult timp.

Spre surprinderea mea inca Stiu sa mânuiesc yoyo-ul.

Sar din casa in casa, pana ajung in varful Turnului Eiffel, unde vad un Motan alb cum sta si privește neatent .

Cand imi observa prezenta se ridica brusc, parca frecandu-si ochii.

- Dupa doi ani te-ai gandit sa apari, gândac fricos?*spune el scuipând cuvintele.

- Si in doi ani tu ai devenit un criminal in serie, însetat de sange? Josnic Motănel, te Stiam altfel.*spun si ma apropii de el.

- Sper ca in timpul asta te-ai pregatit, caci te voi distruge!*spune si năvălește asupra mea .

Ii anticipez fiecare mișcare, apoi observ cum ochii lui verzi devin rosii.

Are de gand sa isi folosească puterile, vrea sa jucam murdar .

Ochii mi se roșesc la rândul meu, sunt gata sa ii joc jocul.

- O buburuza PurSange?*spune el mirat.

-Un Motan bleg?

Acesta strange din dinti, era pregatit sa atace, insa ezita si pleaca, îndepărtându-se din ce in ce mai mult.

Oftez puternic, apoi cobor in parc unde ma detransform .

Ma așez buimacă pe banca, cateva lacrimi acaparându-ma, nici eu nu Stiu de ce.

Pur si simplu sunt devastată de ceea ce a devenit Motan Noir.

-Marinette?*se aude o voce.

Va urma

Haha chiar credeați ca asa se termina toata cartea? Nunu, doar Volumul I .

Sper ca va place aceasta introducere in Volumul II, am planuri suuper mari pentru acesta.

O zi miraculoasa !!

Disperat de eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum