Adrien statea pe scaunul din stanga mea. Degetele noastre s-au atins putin atunci cand am intins mana dupa pahar, iar pe piele am simtit imediat un curent electric.
Am luat paharul, si am baut o inghititura. Delicios. Poate o sa imi faca bine la stomac, si asa poate ma obisnuiesc cu noul Adrien, care oferă cadouri. Imi placea mult mai mult decat Adrien in varianta jigodie.
- Multumesc.
A zambit drept raspuns.
Nu ii multumesc doar pentru suc, ci si pentru ca nu a trebuit sa le spun tuturor unde stau.
- Sucurile noastre, unde sunt, Agreste? spune Chloe.
Imi trag scaunul mai spre dreapta, incercand sa fac o distanta considerabila intre mine si blond.
- Am fost angajat doar de Dupain-Cheng, imi pare rau.
- Nu te-am angajat cu nimic.
El, doar pentru a imi face in ciuda, se apropie de mine, acoperind distanta pe care o creasem.
- Nu inca.
Imi dau ochii peste cap, avand obrajii inflacarati.
Tot ce facea el in schimb, era sa isi tina zâmbetul ala strengar si enervant.
Isi scoate din buzunar un pachet de fursecuri cu ciocolata. Il deschide usor, apoi il aseaza pe masa.
In tot acest timp, eu luam cateva inghitituri din smoothie-ul cu capsuni.
- Vrei? spune el in timp ce scoate un fursec din pachet.
Toata scena era privita cu atentie de fete. Inghit in sec apoi dau usor din cap.
- Mhm.
De pe chip nu i-a disparut zambetul ala strengar si enervant.
Imi dau o palma mintala cand vad ca isi indeasa jumatate din fursec in gura, aratand cu degetul spre cea care era in aer.
In tot acest timp eu imi tineam respiratia, fara vreun motiv. Pur si simplu, ma gandeam ca daca nu imi oxigen creierul, o sa dispara. Dar el e inca aici, asteptand.
Ce asteapta? O miscare din partea mea. Ii place prea mult sa ma puna in situatii stanjenitoare.
As putea sa ii fac jocul, sa ma dau batuta, dar unde ar mai fi distractia?
Ma apropii usor de el, iar fata lui s-a îngălbenit imediat. Nu se astepta la asta.
In timp ce el astepta sa musc de cealalta parte, doar imi lipesc doua degete de fursec si trag in jos, rupand fursecul in doua.
"- Pervesc mic si dubios, chiar te așteptai sa cad in capcana?"
Zâmbetul ii dispare de pe buze, in timp ce mesteca usor degustat.
***
Imi iau pe mine cel mai larg si comfortabil tricou, o pereche de colanti negrii, apoi imi prind parul in cea mai neinspirata si dezodonata coada de cal.
In timp ce imi prindeam parul, Adrien a intrat val-vartej pe usa camerei mele.
Ma analizeaza din cap pana in picioare, apoi se aseaza, fara a fi invitat, pe pat, așteptând sa scot un cuvant.
Insa, cum nu ii place sa ma lase in armonia mea, a decis sa strice atmosfera linistita. Isi deschide usor gura, unduindu-si buzele usor, continuand sa ma analizeze.
- Hai mai repede muiere, nu am toata ziua-
- Mandrule, ma descurc si fara tine! Tu m-ai obligat sa fac asta cu tine!
CITEȘTI
Disperat de ea
FanficBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...