- Si, ce mai faci?*spun eu .-Bine.
Liniste, chiar ma asteptam sa imi vorbeasca. Orice, absolut orice. Ma asteptam sa inceapa sa imi explice ce a zis Robert cand am intrat in casa, ceea ce a însemnat, in schimb am primit tăcere .
- Tu si Nath?*spune el intr-un sfarsit.
-Tu si Kagami?*i-o intorc eu.
-Nu, nu am avut o relatie serioasa cu nimeni, nu am de gand sa am cu ea . Doar o distractie.*spune ridicând din umeri.
Cum credeam, nu se schimba niciodata.
- Tot nu mi-ai raspuns.*zice el remarcând ca ma uit in gol.
-Eu si Nath suntem doar prieteni.*il asigur eu.
-Perfect.*zambeste el .
-Ce?
Nu primesc un raspuns, cel putin nu unul verbal. Doar si-a lipit buzele rozalii de ale mele.
Oricat de mult mi-a lipsit, am facut alegerea corecta si l-am respins.
-Ce Dumnezeu, acum doua minute te lingeai cu Kagami, daca crezi ca..*nu apuc sa termin ca isi pune degetul arătător pe buzele mele.
- Dupa 2 ani stii bine ca Amandoi avem nevoie de asta.*spune apucându-mi talia.
Suspin usor, apoi iar ii simt buzele cum le ating pe ale mele.
La dracu' chiar mi-a lipsit asta, dar nu e Ok ceea ce fac. Tocmai i-am auzit pe toti cum mi-au zis ca asta blond vrea doar sa futa, dar acum ii si raspund la sarut.
Ai ramas la fel de proasta Marinette!
Hai Marinette, Stiu ca poti! Respinge-l! Respinge-l !
Imi pun mainile pe pieptul lui, apoi reușesc in cele din urma sa il împing.
-Nu merge asa.*zic si ma ridic de pe pat.
- De ce nu?
- Dupa tot ce am auzit legat de tine, chiar nu pot.*spun si apas pe clanta.
- E închisă.*ma anunța el suspinând.
-Vreau sa plec acasa.
- Pleci odata cu mine, asa ca mai stam putin.*ciripeste dand ochii peste cap.
- Cate minute mai avem?*incerc sa schimb subiectul.
- 5.
Ce? Am discutat atatea si ne-am sărutat de doua ori, si au trecut doar 2 minute?
- De ce ai plecat fara sa iti iei ramas bun?*incepe el in sfarsit.
- Kaname si Yuki mi-au spus ca nu pot spune nimanui unde si cand plec. Dar ti-am lasat o..
-O scrisoare. *ma completează el .
-Mhm.
- O scrisoare care a înrăutățit situatia. Mai bine plecai dracului fara sa mai scrii cacaturile alea, care m-au lasat aici 2 ani Așteptându-te cu inima rănită!*incepe el sa tipe.
- Bine de stiut.Totusi nu iti era greu sa ma revezi. In putin timp au aparut știrile despre mine, si plecarea mea brusca, apoi cele despre reușitele mele in moda acolo.In plus, mereu ai spus ca nu ai sentimente pentru mine, ce a fost asa dureros?*spun suspinând.
- Tu ai acceptat pur si simplu sa pleci, si te asteptai sa vin dupa tine? In plus, m-am gandit sa vin de atatea ori, dar mi-a fost frica .
-Frica? Tie sa iti fie frica? Renumitul si curvarul Adrien, sa aiba frici?*zic eu gesticuland .
CITEȘTI
Disperat de ea
Fiksi PenggemarBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...