Capitolul 5

1.8K 75 134
                                    

Ziua 4

Ma trezesc dimineata , cu gândul la blond. Inca mi-a ramas întipărita in minte întâmplarea de ieri , nu inteleg cum s-a intamplat asta , dar geamul ala tâmpit ..

-Stai asa, Marinette , de ce ti-ai dori asa ceva ?*spun eu in mintea mea .

"Poate pentru ca ti-ar place sa ii simti săruturile."imi raspunde subconștientul meu .

Imi dau ochii peste cap , revenind la realitate . Ma ridic din pat , direcția mea fiind baia .

Intru fara a ma gandii , eram somnoroasa, înăuntru dând de un Adrien cu parul ud , având doar un prosop înfășurat in jurul taliei . Ii observ expresia faciala , era mirat .

Ies imediat din baie , închizând usa in urma mea .

- Scuze , imi pare rau !*tip eu lansându-ma jos .

Il aud cum incepe sa rada , ca mai apoi sa aud usa cum se deschide . Cum era de asteptat , a iesit in acelasi fel in care l-am gasit .

- De ce nu ai batut ?*zice el inca razand .

Ma uitam la el , chiar arata bine . Cand imi dau seama ca ma holbam , imi pun mainile pe ochi si ii raspund .

- Eu, ă, nu credeam că, ăm .*spun eu balbaindu-ma .
- De ce iti mai pui mainile la ochi daca iti place ce vezi ?*spune el îndepărtându-mi mainile de pe fata ,cu un rânjet pe fata .
- Nu e Adevarat !*spun eu intrând in baie , închizând usa in urma mea .

Il aud iar cum rade , apoi pașii lui se îndepărtau considerabil de baie .

Imi dau hainele jos , intru in dus si pornesc apa . Stropii de apa calduti imi limpezesc gândurile , ca mai apoi sa imi pun in palma o cantitate de gel de dus .
Incep sa imi masez delicat corpul ,cand ajung in zona taliei, imi apare in minte imaginea de ieri , in care eu si Adrien eram pe punctul de a ne saruta .

Fara sa imi dau seama , un zambet imi apare pe fata . Chiar ma intreb ce s-ar fi intamplat daca ne sărutăm . Ma intreb si , ce l-a apucat . El a fost cel care a facut acest pas , si din cate parea nu avea sa se oprească .

Inchid apa , apoi ies din dus , realizând ca nu am un prosop , si hainele sunt in dormitor . Oftez , apoi imi scot capul pe usa si tip :

-Mama!
- Au plecat acum jumatate de ora !*il aud pe Adrien țipând . Ce este ?
- Ai folosit ultimul prosop , iar hainele mele sunt in dormitor !*tip eu .
- Ok, merg sa iti aduc niste haine !

A durat foarte mult , sau asa mi s-a parut mie .

Usa Baii se deschide usor , Adrien imi întinde hainele prin crăpătura mica a ușii .

- Imi place lenjeria ta intimă rosie !*il aud cum tipa .

Incep sa rad cand il aud , ca mai apoi sa imi dau seama ca mi-a umblat prin lucruri .

Ma imbrac cu hainele aduse de blond , care, dupa parerea mea erau prea elegante .

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Disperat de eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum