-Imi pare rau .*spune el .
-Pentru?
-Stii bine la ce ma refer.Am inceput prima zi de scoala cu stângul. *explica el .
-Aha.
-Si pentru vacanta de vara, te-am facut sa ai sentimente si mi-am batut joc .*spune el jucându-se cu codița mea.
-Aha.
-Nu mai raspunde asa sec, ma omoara cand faci asta .*spune el repede.
-Si ce ai vrea sa iti zic? Nu mai conteaza acum.Multumesc.
-Ti-a mai dat necunoscutul ala mesaje?
-Da.*spun sec.
-Si?
-Si ce ? Acum dintr-o data iti pasa?*bufnesc eu .
-Nu spune asta . Stii bine ca mi-a pasat mereu.
-Aha. Noapte buna. *spun si ii intorc spatele.
-Te rog nu complica situatia .*il aud cum sopteste .Oftez lung, cel mai probabil voi regreta ceea ce voi face .
Ma intorc cu fata la el, uitându-ma adânc in ochii lui . Isi trece o mana delicat prin parul ciufulit, iar cu cealalta imi înconjoară talia,trăgându-ma mai aproape de el . Imi încolăceșc mainile in jurul gâtului sau, apoi incep sa ma joc prin parul lui, începând sa trag usor, acesta scoțând un scâncet.Isi trece limba peste buze, apoi spune :
-Ma omoara felul in care te joci cu mine .
Ii zambesc usor, apoi il aud cum zice:
- Hai sa nu bagam de seama ce o sa se intample zilele astea .
Ma uit mirata la el, dar apoi simt cum isi lipește buzele de ale mele. Chiar mi-a fost dor, fara sa imi dau seama i-am raspuns imediat la sarut. Imi musca buza inferioara,ceea ce ma face sa scot un scâncet .
Becul se aprinde dintr-o data, inauntru făcându-si prezenta Nino si Alya.
-Ce dracu?*spune Nino.
Eu si Adrien ne îndepărtăm unul de celălat, apoi spunem:
-Nu e ceea ce pare !
-Voi doi sunteti impreuna?*isi gaseste Alya cuvintele.
-Nu..
-Atunci ce se petrece aici?*spune Nino.
-Un mic sarut ca intre prieteni.*zice Adrien.Înclin din cap, chiar daca asta e cea mai proasta replica pe care o poate spune cineva .
-Deci voi sunteti prieteni care se mai saruta din cand in cand?*spune Alya.
-Inainte nici prieteni nu erati. Dude ce se petrece ?*se rasteste Nino la noi.
- Un mic pupic de adio?*spun eu nesigura .
-Sunteti incredibili! Acum cateva minute va certati si spuneați ca va urati, acum Veniti aici si începeți sa va sărutați ?*zice Alya.
-Stiti ceva, nici nu ma intereseaza, problema voastra . Hai Alya!*spune Nino.Aceștia ies din încăpere, trântind usa in urma lor.
Dupa ce au iesit, am inceput sa rad . Trebuie sa recunosc, chiar este amuzant ceea ce se intampla.
-Ai facut-o intentionat nu?*spun eu stăpânindu-mi rasul.
-Poate.Mi se pare amuzanta reacția lor .
-Si tu ai reacționa exact la fel . Dar pentru ce a fost asta ?*spun eu .
-Cum ai zis si tu, un mic pupic de adio.*spune el rânjind.Conversatia ne este întreruptă de telefonul meu care suna . Luka.
-Scuze, trebuie sa raspund.*zic eu întinzându-ma dupa telefon.
Insa, cum era de asteptat , Adrien mi-a luat-o inainte .
-De ce te suna Luka?*spune el .
-Da-mi telefonul si o sa aflu.*spun incercand sa imi recuperez telefonul.
-Macar daca vorbeai cu cineva mai super, dar cu ratatul asta?
-Ce, esti gelos ?*incep eu sa il tachinez .
-Nu am de ce sa fiu . Esti doar a mea.
-Ai vrea tu . Ma intreb cum o sa reacționeze Lila cand afla asta .*spun eu rânjind.
-Nu imi pasa,acum vreau sa Stiu de ce te suna asta .
-Nu e treaba ta. Da-mi telefonul.*spun eu.Acesta se ridica din pat, începând sa alerge copilărești prin camera, cu telefonul meu .
-Prinde-ma si ti-l dau .*spune el .
Am inceput sa alergam prin camera , chiar era rapid.
-Credeam ca esti mai rapida Dupain.*rade el.
Cand am auzit acele cuvinte, m-am aruncat spre el , căzând Amandoi pe jos . Imaginea din fata ochilor mei nu era chiar una de vis, Adrien stand deasupra mea rânjind.
-Te-am prins.*spun eu respirând sacadat.
Intre noi se lăsase o liniste mortala, pana cand si-a lipit fruntea de a mea . Amandoi ne priveam, apoi iar ne-am lipit buzele intr-un sarut , un sarut pe care am fost in stare sa il refuz .
-Nope, nu merge asa . Cat timp nu poti avea sentimente pentru mine, vreau sa fim prieteni, si nu prieteni care se săruta din cand in cand, simpli prieteni. *spun si il dau de pe mine.
Acesta înclina din cap,in semn ca da . Stie bine ca vorbesc foarte serios .
-Ai dreptate . Ti-am promis ca nu vei fi o distractie, asa ca e mai bine sa fim doar prieteni .
Inghit in sec cand aud acele cuvinte, chiar e naspa sa iti zica baiatul de care iti place , ca vrea sa fiti doar prieteni. Dar daca el e un gagicar, care nu e in stare sa iubeasca presupun ca e cel mai bine asa .
Imi arunca un mic zambet, apoi spune:
-Ma duc in camera mea, noapte buna.
-Noapte buna.*spun si ma așez in pat .Iese din camera, închizând usa incet .
Toata noaptea am stat si m-am gandit la toate atingerile, săruturile, certurile, la absolut tot ce avea legatura cu el .
Totusi, daca am avea o relatie, nu ar tine pana la Bătrânețe, ne-am despartii, ne-am certa, si iar l-as pierde. Imi e de ajuns si prietenia lui, cat timp imi este alaturi, sunt fericita .
Usor usor, reușesc sa imi limpezesc mintea, ajungand pentru o vreme amintirile cu blondul.
Ma învelesc in patura pufoasa, apoi inchid ochii, reușind sa adorm .
Bun acesta este capitolul, la fel de scurt si de plictisitor dar pana cand ajungem la acțiune, mai aveti de citit cateva capitole plictisitoare.
Sper ca va place, si va rog nu imi dati cu nimic in cap .
Va pup si va iubesc .
Daca v-a placut, nu ezitați sa dati un vot, un comentariu sau chiar un mesaj in privat . Chiar ma ajuta mult, cand vad fiecare comentariu si vot de la voi scriu cu zâmbetul pe buze .
Ne citim Maine .
CITEȘTI
Disperat de ea
FanfictionBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...