Capitolul 22

1.1K 53 48
                                    


Razele de soare deranjante intra jucăuș pe fereastra, simtind cum imi ard pielea .

Imi deschid ochii nervoasa, in fata mea apărând un Adrien in pantaloni scurti cu parul ud.

-Cat e ceasul?*spun frecandu-ma la ochi.

- 12. Tocmai ce m-a sunat Axie, astăzi sedinta foto nu se tine, iar la ora 20 este un bal.*spune el trecându-si mana prin par.

-Deci avem o zi libera?*spun zâmbind .

-Asa se pare, ma gandeam sa iesim, sa vizitam împrejurimile.

-Da, ar fi o idee buna.*spun si ma ridic din pat.

Intru in dus, ca mai apoi sa imi fac restul rutinei . Imi iau pe mine un tricou alb, niste blugi roz si un sacou negru. Imi prind parul in veșnicele codite, ma fardez si ies din baie .

-Mergem?*spune blondul.

Înclin din cap in semn ca da, ca mai apoi sa iesim din camera .

-Bun, unde mergem?*spun eu .

Acesta sta putin pe gânduri, ca mai apoi sa imi zica:

- Cred ca mai bine mergem unde vedem cu ochii, fara vreun plan.

Il aprob cu privirea, acesta înțelegând ca sunt de acord.

Iesim din lift, holul fiind aproape gol.

-Surprinzator, ma asteptam sa fie full de camere pe aici.*spune Adrien observând lipsa reporterilor .

- Poate am primit atentie doar ieri?*intreb usor nesigura.

- Ciudat.

In jumatate de ora ajungem in parcul din centru, pentru inceputul lui Noiembrie era foarte cald, puteai sa juri ca e vara.

Ne așezăm pe banca, intre noi fiind o liniste deranjanta .

In fata noastra apar doi copii de 6 ani, o fata blonda cu ochii verzi si un baiat cu parul bluenett având ochii azurii, aceștia se băteau cu apa, din greseala stropindu-ne.

- Imi pare rau foarte rau..*se scuza fetita blonda .

- E vina ta ! Daca nu erai asa neatenta nu ii stropeai!*apare si baiatul.

- Te urasc! Te crezi prea tare!*tipa fetita la el .

Eu si Adrien incepem sa chicotim, ca mai apoi eu sa le spun:

- Hei hei, nu va mai certati asa . Putina apa nu strica, mai ales pe vremea asta. Este Ok.

Cei doi imi zambesc, apoi pleaca continuându-si activitatea.

- Si noi eram la fel, parca imi amintesc . De fiecare data cand faceam ceva ce nu iti convine, ajungeai sa imi spui ca ma urasti. *spune blondul.

- Si tu ca un dobitoc in loc sa ma împaci, continuai, Ba chiar mi-ai si turnat galeata cu apa in cap.

- Problemele moderne cer soluții moderne .*zice zâmbind .

- Si totusi eu eram aia inalta, trebuia sa iti fie frica.*spun eu mandra.

- Mai stii?

- Ce anume ?

- Eram mai scund decat tine cu un cap, mereu găseai cate o gluma stupida si imi spuneai ca 'nu voi fi niciodata la nivelul tau'*zice imitandu-ma.

- Poate esti tu acum mai inalt, dar tot nu esti la nivelul meu .

- Si am pus acel pariu .*zice el incet .

Disperat de eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum