Primele 4 ore au trecut repede, chiar daca mare parte a lor m-am holbat la baiatul pe care nu mai sunt in stare sa il recunosc.Majoritatea din facultate ma cunosc, Surprinzator.
Mare parte a fanelor lui, mi-au pus intrebari legate de relatia mea cu el.
- Nu, nu am fost niciodata impreuna.*spun pentru a 5-a oara .
- Cum saruta? E bun la pat?*ma intreaba o puștoaica cu parul verzui.
- Nu Stiu.*spun sec.
Ma ridic din banca, îndreptându-ma direct la cantina. Dragut, nu Stiam ca exista asa ceva in Paris.
Imi aleg un burger si o porție de cartofi, chiar am nevoie de asta, indiferent ca vampirii mananca degeaba.
Imi iau un simplu pahar de apa, in care imi pun pe ascuns o capsula de sange .
-Hei, cum a decurs ziua ta ?*spune Nath așezându-se la masa mea.
- A fost destul de interesanta. A ta ?
- Pot spune ca se putea si mai bine, deja m-am luat in gura cu Proful de literatura.
- Wow, Nath cel cuminte devine rebel?*ii spun eu in gluma.
Acesta chicoteste usor, presupun ca din amabilitate .
S-a schimbat mult, foarte mult. Nath pe care il Stiam era un puști retras si timid, nu prea vorbea cu nimeni, statea si desena, atat.
Mereu cand incercam sa port o conversatie cu el, fugea sau imi răspundea in sictir.
Dar acum, a devenit foarte sigur pe el, mult mai curajos si sociabil.
Pauza de prânz a decurs normal, absolut niciun eveniment nu a avut loc.
Am plecat fericita in vestiar, deoarece nu am mai fost urmărită de tot felul de fete obsedate.
M-am schimb intr-o pereche de pantaloni de yoga si un maiou sport, in picioare luandu-mi o pereche de adidasi negrii de alergat.
Ajung pe teren, un grup de 15 fete stand pe banca parca Așteptându-ma.
-Bun, a ajuns toata lumea?*intreaba profesorul parca prea tanar pentru aceasta meserie.
Chiar dupa ce a pus intrebarea, pe teren isi face apariția si Adrien, fiind imbracat cu o pereche de pantaloni scurti Albastrii si un maiou negru.
-De ce trebuie sa arate asa bine?*spun in soapta, astfel incat sa ma aud doar el.
Il observ cum ma privește si el, atunci cand ochii nostrii se intalnesc, clipește de cateva ori apoi imi Zambeste.
Chiar mi-a zambit?
- Bun fetelor, stiti bine ca astăzi este si proba pentru echipa de alergare, sper ca sunteti pregătite si sper sa gasesc cateva fete mai pricepute. Iar pentru baietii care vor sa intre in echipa de fotbal, pregatiti-va . *se aude glasul profesorului.
Baietii se aseaza pe banca, iar restul fetelor ne punem intr-o linie in locul in care scrie START.
Adrien povestește
O analizez cum pășește usor spre linia de start, a ramas la fel cum o Stiam.
Pantalonii astia de yoga ii scot al naibi de bine picioarele subțiri in evidentă, ca sa nu spun de fundul bombat pe care il are .
CITEȘTI
Disperat de ea
FanfictionBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...