-Da Chloe.*spune fata cu parul verde.
-Bun, ce alegi?*i se adresează Chloe.
- E si logic.*zice ea razand .
- Te provoc sa dai pe gat un shot.*ii zice Chloe.
Ea nici nu ezita, da shotul pe gat cat ai clipi.
-Bun, Marinette nu? Ce alegi?*zice tipa cu parul verde.
- Provocare.*spun eu cu regret in glas.
- Te provoc sa te săruți cu Nath.
Inghit in sec, apoi ii arunc o privire roșcatului care, doar ridica din umeri si zâmbea.
Stramb din nas, apoi ma ridic de la locul meu, îndreptându-ma spre el .
Acesta se ridica si el, la rândul lui, apoi isi înfășoară brațul in jurul taliei mele.
Imi e oarecum greu sa fac asta, având in vedere ca m-am sarutat doar cu 3 baieti in viata mea. Adrien, Motan Noir si Luka.
Imi intorc privirea spre canapea, observând cum blondul soarbe scârbit din paharul de Vodka.
Atunci imi vine curajul si, ca prin minune imi lipesc buzele de ale roșcatului.
Imi deschid gura, astfel facandu-i loc, iar cand isi introduce limba in ea, ii simt gustul de visine cu vodka.
Isi aseaza mainile pe obrajii mei deja înflăcărați, eu simtind un fior cum ma cuprinde .
- A zis sa va sărutați, nu sa v-o trageți in fata noastra.*se aude vocea lui Adrien in surdina .
Ma depărtez de Nath, apoi ma așez la locul meu, iar cand fac asta Adrien se ridica si părăsește incaperea.
Imi dau ochii peste cap, apoi privesc ceilalti adolescenți cum dau pe gat pahare de bautura, cum se săruta, cum se dezbracă si multe altele.
Seara a trecut mai rapid decat as fi crezut, iar eu am ajuns chiar sa ma distrez. Greu de crezut.
Nath a fost un dragut si m-a condus acasa, promițându-i ca ne intalnim a doua zi mai devreme pentru a merge la o cafea .
Imediat cum intru in casa, o observ pe mama care sta pe scaun nervoasa, bătând din picior .
-Marinette Dupain-Cheng, ce cauti la ora asta ? Tu stii cat e ceasul?*spune ea si se ridica de pe scaun, acum stand in fata mea.
- Ti-am spus ca merg la o petrecere mama..
- Mi-ai spus ca iesi cu niste prieteni Marinette, cand l-am sunat pe Adrien si mi-a spus ca nu esti cu el, mi S-a oprit inima in loc. Credeam ca ai patit ceva .*spune ea mai calma de data aceasta .
- Sunt bine mama, am fost cu Chloe si Lila.*spun si imi dau ochii peste cap.
- De cand esti tu prietena cu ele?
- Nu de mult.
- Spune-mi adevarul Marinette, unde ai fost si cu cine .
Oftez zgomotos si imi las privirea in jos, apoi incep nesigura:
- Am fost la petrecerea unei fratii, si Adrien a fost acolo, insa ne-am certat asa ca nu am venit cu el acasa, m-a adus Nath. Stiu ca nu a fost Ok sa intarzii atat.
Oftează zgomotos, apoi imi arunca un zambet si imi spune:
- Bine, data viitoare imi vei spune adevarul, chiar daca esti nemuritoare jur ca te omor cu mana mea .*spune ea razand .
- Sa o vad si pe asta .*spun razand la rândul meu .
- Acum mergi la culcare, Maine ai cursuri de dimineata .*spune si intra in camera ei .
Urc in camera mea, apoi ma uit la ceas pret de cateva secunde, 3:07. In mai putin de 4 ore trebuie sa ma trezesc, asa ca ma schimb repede si ma trântesc in pat.
Numai decat adorm, printre suspine de data aceasta, in minte apărându-mi tot felul de gânduri legate de cel mai mincinos baiat pe care il cunosc .
"-Esti singura fata de care m-am indragostit." imi răsuna in minte vocea lui.
Baliverne, tot ceea ce vrea este sa ii cad la picioare. Am fost naiva sa cred ca, chiar Vorbeste serios si ca vom incepe o relatie, am crezut ca suntem impreuna, insa cand l-am vazut cum o tinea in poala lui pe Kagami, cum ii mângâia coapsa, mi-am dat seama ca totul este in capul meu, ca doar vrea sa fiu pe lista lui de cuceriri, si ca o proasta aproape i-am cazut in plasa.
Gândurile si visurile imi sunt întrerupte de razele de soare ce intra pe feresatra, arzându-mi pielea usor. Deschid ochii somnoroasa si ma uit la ceas, m-am trezit cu cateva minute inaintea alarmei .
Ma ridic din pat, apoi trag draperiile, făcând soarele sa nu mai intre in încăpere, apoi incep sa ma pregatesc .
Imi las parul lejer pe spate, apoi bag ondulatorul in priza. Cat sta sa se încălzească imi perii dinții, apoi imi fac niste bucle lejere . Dupa ce termin cu parul, ma fardez mai mult decat de obicei pentru a ascunde cearcănele si negreala de sub ochi datorata plânsului, apoi imi scot din dulap o pereche de pantaloni largi in dungi si o maletă alba .
Imi iau jacketa Galbena din cuier, apoi imi iau gentuța unde se afla Tikki, si restul lucrurilor apoi ies din camera .
Ajung in bucatarie unde ma astepta mama cu micul-de-jun, înfulec repede apoi ies din casa .
Imi apare un zambet ștrengar pe buze cand il vad pe Nath cum ma astepta in fata ușii.
-Neata.*spun si il imbratisez .
-Neata.*imi raspunde el .
Ma uit atent la el si observ ca, are ochiul vanat, buza sparta si are o zgârietură adânca in obraz .
- Doamne, ce ai patit? Te-ai batut cu cineva ?
-Nu, am cazut aseara pe scari .*spune el ferindu-si privirea .
-Sigur?
- Sigur Marinette.*zice el .
- De ce ai venit pana aici ? Nu trebuia sa ne intalnim in fata cafenelei?*spun si il ghiontesc .
- Care mai era farmecul daca veneai singura pe jos? *spune si apasa pe cheia mașinii.
Nu are o masina foarte extravaganta precum masina lui Adrien, insa este un Golf 7 gri foarte dragut .
Acesta imi amintește faptul ca trebuie sa imi achiziționez si eu o masina.
Imi deschide portiera din fata, ajutându-ma sa urc in masina, apoi o ocolește si intra si el, așezându-se pe locul șoferului .
Pornește motorul cat ai bate din palme, apoi calca pe acceleratie.
Aprinde radioul, in surdina auzindu-se melodia Us de James Bay.
Am inceput sa fredonez instinctiv, observând ca Nath ma privea stingher .
-Oh, scuze .*spun eu si ma opresc .
-Nu, nu te scuza . Ai o voce minunata.*zice el si imi Zambeste .
Ii intorc zambetul, apoi imi arunc privirea pe geam, fiind rușinată.
Cand vede asta, incepe si el sa fredoneze, ajungand sa cantam impreuna .
In cateva minute ajunge in fata cafenelei, așezându-ne la masa de langa geam .
Cat timp el a mers sa comande pentru Amandoi, eu priveam oamenii care treceau pe langa cafenea, apoi privirea imi fuge direct spre ...
Va urma
Sa stiti ca pana luni nu pot pune NexT, nu voi fi in Romania :(
CITEȘTI
Disperat de ea
FanfictionBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...