Volumul II- Capitolul 20

718 40 270
                                    

Imediat cum am ajuns acasa, m-am trezit cu Chloe si Lila in fata ușii mele.

- Ce căutați aici?*spun inca surprinsă.

- Stim ca ai zis ca nu vrei sa mai vii niciodata la ......*incepe Lila.

- Nu, nu vin la petrecere .

Cele doua fete din fata mea se bosumfla, apoi se pun in fata ușii mele.

- Te rog Marinette, doar o ora, dupa care mergem la Lila si ne uitam la cateva filme.*spune Chloe.

Oftez zgomotos, apoi înclin din cap in semn ca nu, dupa care imi așez mainile in san.

In timp ce Chloe  statea sprijinita de usa, Lila ma privea cu ochii mici.

- Ma suni daca te răzgândești, bine?*spune blonda si se da din fata ușii.

- Nu cred ca o sa se intample asta.

Iar, astfel cele doua dispar din fata mea.

Intru imediat in casa, iar pe masa gasesc o bucata de hartie alba.

Inchid usa in urma mea, apoi ma năpustesc direct spre hârtiuță.

" Eu si tatal tau am plecat impreuna cu Gabriel in Florida, ne vedem peste o saptamana."

Doar ai mei pot pleca in vacanta, fara sa ma anunte .

Imi scot cateva felii de pizza din frigider, pe care le pun in cuptorul cu Microunde.

Aprind televizorul, apoi apas pe butonul 'Netflix' .

Pronesc serialul inimii mele, Teen Wolf, uitându-ma fascinata la Dylan O'brien.

                               ***

- Alo?

-Marinette, sunt Robert.

-Da, ce este ?

- Stiu ca e 1 dimineata, dar avem niste probleme aici.

- Si, ce legatura are chestia asta cu mine?

- Pai, e vorba de Adrien.. El a ...

- Ajung in 10 minute .

Si astfel m-am ridicat ca arsa de pe canapea.

Stiu ce am zis legat de el, dar doar cand i-am auzit numele, inima mi s-a facut cat un purice .

Daca a patit ceva?

Imi scot bicicleta, care era un Pegas rozaliu-aprins, si incep sa pedalez cat de repede ma țineau picioarele.

Ma surprinde buna mea orientare, intr-un cat am reusit sa ajung la casa fratiei in doar 5 minute, având in vedere ca e in coltul opus al orașului.

Imi trântesc bicicleta undeva in fata casei, apoi intru val-vârtej.

In fata mea se proțăpeste fufa cu fite de oras, nimeni alta decat Kagami.

- Da-te din fata mea .

- V-am zis ca o sa vina.*incepe sa rada Kagami.

Imi intorc privirea, ochii mei cazand pe grupul de persoane care ma priveau compătimitor .

- Ce se intampla?

- Adrien nici Macar nu a venit la petrecerea asta stupida.*spune Kagami.

- Dar Robert mi-a spus ca ...

- Te-a mintit. Am vrut sa vedem daca vei venii pentru el, si cum am crezut asta ai facut. Esti atat de naiva .*spune Kagami in timp ce se apropie de mine.

Disperat de eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum