- Si eu te vreau, dar nu acum.Simt cum incremenesc, la propriu. Inghit in sec.
- Nu te simt pregatita si nu vreau sa te simti presata.
Nu stiu ce, probabil hormonii, sau euforia ma fac sa ma simt foarte ofensata.
- Sunt pregatita. spun eu aproape soptit.
- Esti sigura ?
Dau din cap afirmativ, asezandu-mi mainile in jurul gatului sau, tragandu-l mai aproape de mine, apasandu-mi buzele de ale lui. Ii musc buza inferioara, pentru a-i face loc limbii mele sa o intalneasca pe a lui.
Isi introduce degetele inapoi in mine, eu dandu-mi ochii peste cap.
De ce simt atata placere ? Si de ce simt ca asteptam sa ajung aici, cu el, de atata timp?
Simt ca si el ma iubeste. Chiar o simt. Sper sa nu ma faca sa regret ca am ales sa fac asta, cu el.
Se desprinde de mine, si se apleaca spre noptiera, de unde scoate un prezervativ in folie albastra.
Il desface cu dintii, apoi si-l aseaza rapid.
Imi desparte picioarele, apoi imi saruta coapsele.
- Sigur esti pregatita ?spune el.
- Da.
- Esti sigura ?
- La naiba, Adrien, da ! spun eu.
Imi zambeste apoi se aseaza intre picioarele mele. Se apleaca inapoi peste mine si ma saruta, apoi il simt cum intra incet.
Fara sa intrerupa sarutul, face miscari lente de du-te vino.
Imi dau capul pe spate, si strang din ochi, datorita durerii pe care o simt.
- Esti bine? intreaba el.
- Mhm.
- Vrei sa ma opresc? spune el ingrijorat.
- Nu. Continua.
Imi las capul pe spate, in timp ce el continua miscarile in acelasi ritm.
Continua asa cateva momente, apoi imi saruta gatul.
Isi apropie gura de urechea mea, si imi prinde lobul urechii, eu continuand sa gem, negandindu-ma la Gabriel sau Natalie care ne pot auzi.
Nu ma mai gandeam la nimeni, doar la noi doi.
- Te iubesc. imi spune el soptit, direct in ureche.
Si atunci am simtit cum am ajuns cu capul in nori. Toata durerea parca a disparut, simtind o placere de nedescris.
Am gemut. Tare. Defapt, cred ca am tipat .
- Si eu te iubesc. incerc eu sa spun printre gemete .
Imi musc buza inferioara, privindu-l direct in ochi.
- Mai repede. spun eu, iar el se conformeaza.
Il strang de brat cand mareste ritmul considerabil.
Mana lui stanga si-a pus-o pe soldul meu, strangand de pielea mea, gafaind.
Continua miscarile de du-te vino timp de minute bune. Insa durerea revine numai decat . Ma simt bine, aici, cu el, insa durerea din interior devine din ce in ce mai puternica asa ca il strang de brat.
- Ma doare. spun eu.
- Vrei sa ma opresc?
-Mhm.
CITEȘTI
Disperat de ea
FanficBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...