Adrien Povestește
Imi continui drumul scârbit de cele văzute, scârbit de tot raul pe care i l-am facut .
Nu am stiut niciodata ca, in ziua aceea a suferit atat de mult, insa acum ca Stiu, totul e mult mai greu .
Nu pot sa ma mai privesc in oglinda, nu pot sa o mai privesc in acelasi mod nici pe ea .
Dupa minute bune in care gandurile împrăștiate imi răsunau in cap, observ o noua lumina, o lumina albastra . Cand ajung acolo, sus apare o plancarda pe care scrie " Secrete" .
Cand intru pe acel hol albastru, alte usi negre isi fac apariția, insa sunt doar 3 usi.
"- Hai Adrien, nu fi nesimtit, nu deschide nicio usa."
Prea tarziu, creierul meu deja m-a facut sa deschid prima usa .
***
Fata cu parul de culoarea valurilor neliniștite ale marii umbla in Ajunul Crăciunului prin mall, cautand un cadou nu prea extravagant pentru cineva, insa acel cineva este necunoscut .
Dar, ceea ce putem deduce singuri, este faptul ca , acel cineva face parte din viata ei, este o piesa importanta in puzzle-ul vietii ei, având in vedere ca in ajun de sărbătoare ea străbate străzile aglomerate ale Parisului, cautand o mica atentie, arătându-i ca ii pasa .
Ofteaza zgomotos de fiecare data cand iese dintr-un magazin, fiind ofensata ca a intrat in mai putin de 20 de magazine, negăsind nimic care sa ii satisfacă nevoile si gândurile pentru cadoul perfect .
In fiecare an face asta, nu lasa pe ultimul moment, insa simte ca trebuie sa caute acel cadou special, intr-o zi speciala, pentru acea persoana care este pe primul loc in lista ei de persoane pe care trebuie sa le inveleseasca .
Privește incontinuu o cravata neagra care are cateva detalii verzi, nu stie daca ar trebuii sa ii cumpere ceva atat de simplu si anost, insa cum se zice, lucurile mici sunt cele mai importante .
Dar, acea persoana, pentru ea, merita o atentie mai mare, nu doar o cravata . Nu a umblat 6 ore in oras pentru o cravata . E a 67-a cravata pe care o vede, nu e cu nimic mai speciala decat celelalte .
Dar, tot o cumpara, pentru a fi sigura ca totusi are ceva de rezerva.
Dar goana dupa cadou, abia a inceput pentru Marinette Dupain-Cheng. O tânăra de doar 14 ani, singura prin mall, treaza de la 7 dimineata, inca având aceeasi energie colosala .
De cand se stie face asta, cauta cadouri pentru acel cineva.
Dupa inca cateva ore de goana nebuna, a cumparat inca cateva cadouri pentru restul familiei, dar tot nu a gasit ceea ce isi dorea pentru acea persoana Misterioasa .
Dar, timpul nu ii permitea sa continuie căutarea, asa ca s-a gandit sa improvizeze .
Ajunge acasa, având brațele pline de pungi de cadouri .
Se aseaza pe patul micuț, umplându-si camera de hartie de împachetat cadouri, scotch, panglici si multe altele .
A terminat repede treaba, a mai ramas doar cravata .
Se uita mandra la ea, inițial chiar parea ca celelalte, dar are acel ceva ce o face speciala, poate culorile ? Nu a mai vazut o cravata combinata in asemenea culori .
Se aseaza zâmbitoare la birou, si scoate din sertarul biroului din lemn de cires, o bucata de carton negru .
O decupeaza in cel mai frumos mod posibil, scrie pe prima pagina cu alb si rosu " Craciun Fericit! ", apoi o deschide, fiind gata sa inceapa o adevarata poveste .
CITEȘTI
Disperat de ea
FanficBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...