Nu Stiam ca este asa puternic, unde esti Motan Noir? Nu ma pot descurca singura .
Sunt rănită, prea rănită . O Săgeata in umăr, doua in picior, una in stomac si una in piept. Nu voi rezista asa .
-Daca mi-o aduci pe Marinette, impreuna cu Miraculosul tau, te las sa traiesti!*tipa el.
"-Nici nu ai idee."spun eu in gand .
- Talisman Norocos!*spun si in maini imi cade o poza cu MINE?
Incep sa analizez situatia, in timp ce ma luptam cu Tăietorul .
-Chiar asa rau vrei sa o ranesti,Adrien?*tip eu .
- Nu e treaba ta .*spune el continuaud sa arunce cu săgeți.
Ma duc in fata lui, îndreptând poza spre el .
-Stii, tot ce a vrut sa faca, a fost sa nu te raneasca chiar daca TU i-ai frant inima . TU ai facut-o sa astepte prea mult, TU ai facut-o sa isi deschida sufletul in fata ta, ca mai apoi sa o dezamagesti . Cine este vinovat aici?*spun simplu .
Acesta se opreste din a mai arunca cu săgeți, analizând fotografie, in timp ce eu am reusit sa ii iau brățara, brățara prieteniei aparent . Nu Stiam ca o mai are, dar sa o mai si poarte .
O rup in doua, din ea ieșind un fluture mov-albăstrui .
-S-au terminat relele, micuțule akuma. Sa te deposedam!*spun si arunc cu yoyo-ul in fluture .
-Buburuza Miraculoasa!*spun si totul revine la normal, mai putin rănile mele .
Adrien cade la pamant, in genunchi.
-Ce S-a intamplat?*spune el .
Ii explic situatia intr-un timp alert, apoi plec .
Ajung in spatele liceului unde ma detransform . Cum credeam. Rănile au ramas, curgea mult sange .
Incep sa vad totul in ceata, căzând inconstienta jos .
Am simtit doua brate cum m-au cuprins, apoi am intrat cu totul in alta lume .
Adrien Povestește
-Plagg, un super-erou poate fi akumatizat?*spun eu in soapta, auzindu-ma decat micul animal.
-Aparent da, poate . Doar daca simte o ura puternica, profunda . Chiar asa mult o urasti pe Marinette?
-Nu, adica in momentul ala nu am simtit ura, ci dezamagire.*spun simplu .
-Dezamagire ? Puștiu, a fost vina ta . Chiar te asteptai ca ea sa stea dupa tine toata viata ?
-Nu dar ...
-Niciun dar, tu esti cel vinovat . Ar trebuii sa mergi sa-ti ceri scuze .*spune Plagg.
Oftez lung, îndreptându-ma in singurul loc in care Marinette s-ar duce .
Cand ajung acolo, vad o imagine devastatoare . O Marinette plina de răni, samgerand, mergand greoi .
Fug repede spre ea, iar cand ajung in dreptul ei, aceasta cade inconstienta, insa am fost pe faza si am prins-o, evitând o alta lovitura .
O ridic in stilul miresei, insa nu stiu ce pot face . Daca merg cu ea la spital, ce explicații le dau ?
Iau o decizie care s-ar putea sa fie proasta, insa cea mai sigura la momentul acela .
Imi dau jacketa jos, apoi o înfășor in ea , mergand grăbit spre casa .
Numai decat am ajuns, urcând usor in camera mea .
CITEȘTI
Disperat de ea
FanficBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...