Volumul III- Capitolul 6

191 9 30
                                    

Capitol recomandat majorilor

- Vreau sa spun ca..

Marinette coboara usor de pe blatul de bucatarie, stand fata in fata cu blondul care uneori ii era calau.

Isi pune mainile in san si isi ridica spranceana, fiind usor iritata.

- Nu te mai cotii atat, sa pari baiatul bun plin de sentimente de iubire. Te cunosc perfect. Dupe ce arunci o bomba de 50 de kg, te gandesti ca vei remedia situatia cu niște fluturasi decorativi.

Acesta se da un pas in fata, apoi incepe sa rada.

- Din toate persoanele posibile, esti cea care ma cunoaste cel mai puțin. spune el calm.

- Poftim? tresare bluenetta.

- Te deranjeaza ideea ca nu esti tu cea care ma stie cel mai bine, printesa? ii raspunde el ironic.

- Nici macar nu imi pasa.

Pe chip ii apare un ranjet mic, urmat de un suras usor. Face un pas in fata, incercand sa micsoreze distanta dintre ei, insa ea ii anticipeaza miscarea si face doi pasi in spate, lipindu-se de blatul de bucatarie.

- Stii, mi se pare destul de amuzant. continua blondul .

- Ce ti se pare asa amuzant? ii raspunde ea ușor iritata.

- Cum inima incepe sa iti bata din ce in ce mai tare, doar cand ma apropii de tine.

Bluenetta face un pas in spate, usor panicata, apoi ii raspunde cu vocea tremurânda:

- Nu e adevarat. Te crezi prea important, baiete. Prezenta ta, nu ma afecteaza deloc, ba chiar, imi creeaza o stare de greata.

Blondul sarmant ii arunca un ranjet strengar, ca mai apoi sa inainteze cu un pas. Isi ridica usor privirea, parca tintind-o direct in ochi. Ofteaza usor , apoi isi coboara privirea spre picioarele ei subtiri, care acum parca tremurau necontrolabil, dar nu asa puternic.

Chiar era iritata. Bluenetta isi da ochii peste cap si face inca un pas in spate, ajungand inapoi la blatul de bucatarie. Simte pe spate racoarea puternica ca era emanata de lemnul de cirese ce ii atingea sirea spinarii. Isi musca usor, abia vizibil, buza inferioara apoi isi desparte buzele, lasand sa ii iasa cu usurinta pe gura cuvintele, pe care le spune calm dar apasat.

- Ce e, Adrien? Ti-a mancat pisica limba?

Acesta ii aplica tratamentul tacerii. Doar o tinteste cu privirea si mai face un pas, micsorand orice distanta ce se afla intre cei doi. Piele pe piele.

Pieptul bluenettei se ridica sus-jos, inima batandu-i puternic . Normal ca a mintit. Numai greata nu ii provoaca, dar s-a saturat sa fie asa vulnerabila in fata lui. Mereu i-a aratat ca el este punctul ei slab. Unde a ajuns ?

- Stim amandoi cat minti, Marinette. Daca te scarbeam asa rau, cum spui tu, acum nu aveai o stare de euforie doar ca sunt aproape de tine. spune el intr-un mod arogant.

" Cata aroganta.." isi spune  bluenetta in gand.

Isi da usor cu limba peste buze, in acelasi timp gandindu-se la replica.

Insa, nu apuca sa ii mai raspunda.

- Daca te scarbeam, nu ma mai lasai sa ma apropii. spune el lipindu-se la propriu de ea. Daca te scarbeam, nu ma mai lasai sa te ating, spune in timp ce isi muta mana pe obrazul ei incins.

Inghite in sec, luptandu-se cu propria-i constiinta. Mintea ii spunea sa il impinga si sa plece, insa inima ii spune sa ramana langa el.

- Daca atractia asta a ta fata de mine e scarba, Marinette, atunci si eu sunt dezgustat de tine. o scoate Adrien pe Marinette din lupta ei cu subconstientul.

Disperat de eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum