!VA ROG CITITI!

1.2K 48 63
                                    

In primul rand, vreau sa va intreb daca sunteti bine, si cum va descurcati in carantina. Sper ca fiecare dintre voi este sanatos si fericit.

Vreau sa stiti ca va sunt alaturi fiecarui in parte, si va iubesc cu toata fiinta mea. Fara voi nu ajungeam unde sunt acum!!

Cartea mea este de cateva luni in topuri, insa am așteptat momentul sa imi regasesc sanatatea sufleteasca pentru a scrie niste mulțumiri.

Mi-ai fost alaturi cand nimeni nu mi-a fost, mi-ati dat putere si m-ati sustinut.

Am facut totul pentru voi, chiar daca postez rar, îmi storc creierii si scriu pentru voi.

Va apreciez fiecare comentariu, fiecare apreciere, fiecare gest pe care il faceți. Va apreciez comentariile negative, apreciez tot ce vine din partea voastra, a cititorilor.

Am vazut atatea comentarii cum ca, ati terminat cartea in doar doua zile, si sincer asta ma bucura enorm.

Cele mai mari multumiri, aplauze va rog, sunt pentru  Ladylovebug_ .
Totul a inceput cand am dat de cartea ei, si mi-a placut atat de mult incat i-am făcut o "promovare" . Nu am stiut ca v-a ajunge o persoana asa importanta pentru mine.

Este atat de talentata, efectiv o ador. E ca o sora mai mare care ma ghideaza si ma sustine, in orice situatie.

Nu am cuvinte destule sa îmi exprim mulțumirea si iubirea fata de ea.

Nu vreau sa ma lungesc si mai mult, asa ca voi incheia aici.

Va iubesc
Stay safe

A voastra, Cookie

Disperat de eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum