Capitolul 28

909 43 29
                                    


Eram gata sa o fac, sa las latura umană sa fie înghițită de monstrul din mine, eram gata sa imi înfig colții in gatul lui, setea de sange ma cuprinsese total.

Insa, ceva m-a oprit, nu am putut sa fac ceva atat de crud .

Ma indepartez de el, acum fiind la o distanta considerabila de el.

Acesta ma privirea zambitor dar si confuz .

- Te-ai controlat . Cum?*il aud cum spune.

-Nu suport ideea de a face ceva atat de crud. Genetic sunt un monstru, sufletește sunt o ființa umana.

Acesta ma aproba din priviri, mandru fiind de reusita mea .

Dintr-o data usa camerei se deschide, prezenta fraților mei in camera se face simțită .

- Cu ce onoare ?*spun eu cand ii observ.

- Trebuie sa incepem antrenamentul, chiar acum.*spune brunetul.

Ma uit dezorientata la ei, Adrien înclina din cap in semn ca da .

Blondul isi ia pe el o jacketa, ca mai apoi sa imi arunce in fata un hanorac .

Iesim din hotel, noaptea fiind prezenta in oras .

Priveliștea chiar era superba, luminile erau prezente peste tot.

Mergeam de minute bune, ne îndreptam spre periferia orașului.

Dupa ore bune de mers, ajungem intr-un sfarsit .

Eram in pustietate, langa o pădure .

Înaintam in pădure, pana ajungem intr-o pajiște luminata de o lumina rosiatica .

-Bun, presupun ca ti-ai dat seama ca locul asta are o aura ciudata, exact ca a noastra .*incepe Kaname.

- Acum sute de ani, in locul acesta s-au format unii din primii vampiri . Aici vine fiecare pursânge pentru a Învățată tehnici de lupta, cum sa isi controleze poftele si puterile.*continua brunetul.

Tot ceea ce facea Yuki, era sa asculte atenta si linistita. Din cand in cand imi mai arunca un zambet prietenesc.

- Puteri?*inghit eu in sec.

- Doar nu credeai ca, blestemul asta nu vine si cu cateva avantaje. Da, puteri.*zice Yuki.

Cei 3 experimentați se priveau intre ei, făcând un joc de priviri.

- Incepem!*spune Adrien.

Blondul face o mișcare lenta, apoi isi musca usor degetul, din el ieșind sange.

Ochii lui ca de Jad devin rosii, ca mai apoi acele picături de sange ce curgeau din deget sa se transforme intr-un bici.

Yuki isi încrunta privirea, ca mai apoi sa apara o strălucire in ochii ei, eu simtind imediat o creanga cum imi loveste spatele .

Cad neputincioasa jos, tușind de cateva ori.

Ma ridic greoi, observând cum Kaname isi ridica mana, din ea ieșind flăcări .

Toti 3 erau foarte puternici, mai ales ca aveau si acele puteri supranaturale .

Primeam lovituri din toate direcțiile, noroc cu regenerarea rapida a vampirilor, imediat cum eram lovită ma si vindecam .

-DESTUL!*tip si se cutremura totul, cei 3 cazand jos.

Simt sangele cum imi clocoteste in vene, privirea mi se micșorează, astfel cei 3 sunt ridicați in aer, cu ajutorul puterii mintii ii tineam atârnați, ca mai apoi sa ii arunc in primii copaci .

Imi mușc la rândul meu degetul, din el ieșind acelasi bici.

Ii lovesc de cateva ori, ca apoi sa ii privesc victorioasa.

Nici eu nu Stiu cum am reusit, dar sunt mandra de puterea găsită in interiorul meu.

Cei 3 se ridica greoi, privindu-ma mirați dar si mândri .

-Inveti repede.*zice Yuki.

-Maine la aceeasi ora?*intreb eu ironic .

- De fapt, chiar ar trebuii.*spune Kaname.

Imi dau ochii peste cap, dar apoi constat ca cei doi frati au dispărut in ceata .

- Trebuie sa ma învețe cum face asta .*spune Adrien.

Chicotesc usor, apoi o luam la pas inapoi spre hotel .

Ajungem in jur de doua dimineata, eu trântindu-ma direct in pat, refuzând sa ma schimb .

Blondul face acelasi lucru, adormind Amandoi in doar doua minute .




Simt razele de soare cum imi ating chipul, abia acum imi dau seama ca este de 10 ori mai deranjant decat inainte .

Simt o mica arsura, insa era suportabila .

Ma ridic din pat, observând ca locul blondului era gol.

Intru direct in baie, fiind surprinsă de aburul ce se afla, insa nu bag de seama .

Imi dau cu putina apa pe fata, apoi imi dau tricoul peste cap, insa imaginea din fata mea ma face sa ma opresc la jumatate.

Un Adrien in cabina de dus, ținând strans prosopul in zona de jos, privindu-ma speriat dar cu un zambet pervers .

Raman împietrită, aveam mainile in sus, el privindu-mi bustul .

Clipește de cateva ori, pana cand imi trag repede tricoul inapoi .

Fuge repede din baie, presupun ca a facut alegerea corecta .

-Scuze!*tip eu având capul lipit de usa.

Il aud cum chicoteste, cel mai probabil de acum voi bate la usa .

Intru in cabina de dus, nu inainte sa inchid usa cu cheia .

Las stropii de apa sa imi curgă usor pe pielea fierbinte, tot felul de gânduri apărându-mi in minte .

Termin dușul rapid, ca mai apoi sa imi înfășor un prosop in jurul corpului .

Ies din baie, observându-l pe blond cum statea întins in pat, el fiind gata .

Ma Oprisem in mijlocul încăperii, tot ceea ce faceam era sa il privesc, pana cand il aud cum tușește forțat.

- Stii ca trebuie sa ajungem la sedinta nu? Si daca stai asa, in fata mea învelită doar intr-un prosop doar ma provoci.*zice el rânjind .

Imi dau ochii peste cap, refuzând sa ii dau inapoi replica.

Ma duc la valiza, unde imi aleg un trening .

Dintr-o data simt o caldura pe umerii mei, cand imi intorc privirea il vad pe Adrien .

Omul asta nu poate sa se depărteze odata pentru totdeauna?

Isi pune mana pe soldurile mele, si isi lipește buzele pe pielea mea fierbinte .

-Termina.*murmur eu.

- Tu ai venit peste mine in baie cand eram in dus, tu mi-ai aratat cu ce te-a înzestrat mama natura, si tu vrei sa termin. In numele lui Dumnezeu cand te-am vazut asa mai aveam putin si săream pe tine, ai noroc ca sunt bine educat, ca altfel ti-o trăgeam in dus.*spune el repede .

Imi ridic o spranceana, incercand sa ignor replicile perverse pe care tocmai mi le-a zis .

Va urma

Buun acesta este capitolul destul de anost dar hei!

Sa stiti ca finalul se apropie cu pasi repezi.

Asa ca vreau multe pareri si voturi din partea voastra .

Va iubesc

Disperat de eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum