Imi lipesc capul de umărului lui, apoi clipesc gingaș din gene .-Ce sa recunosc ?
- Ca te-ai pus cu dobitocul ala doar ca sa ma enervezi.*spune cu mana in parul meu .
-De ce esti asa copil?
- Nu Stiu.*spune jucându-se cu șuvița mea de par.
Isi strecoară mana dupa capul meu, asezand-o gentil me umărul meu, începând sa il mângâie .
Isi lipește capul de al meu, închizând ochii.
Mai aveam cateva ore pana ajungeam in Milano, asa ca decid sa adorm si eu putin, având in vedere ca avem o sedinta foto la doar 60 de minute dupa ce ajungem .
Imi inchid ochii, astfel adormind in mai putin de 5 minute.
In cele din urma, avionul aterizează . Ne luam bagajele, mergand spre intrarea din aeroport.
Ajungem in fata aeroportului, acolo fiind un grup imens de cameramani si reporteri .
Sunt model de putin timp, aceasta este prima mea călătorie in strainatate cu scopul ședințelor foto, nu ma asteptam sa am asa o primire, insa mi-am dat seama ca sunt langa renumitul model francez Adrien Agreste, cunoscut internațional .
-Bun venit in Milano, cum a fost călătoria?*apare un reporter in fata noastra .
- Bine v-am gasit.A fost lunga, dar placuta. *raspunde Adrien zâmbind .
Ma uit la acesta, iar apoi Adrien ma înghiontește in joaca .
- Cum credeti ca o sa decurgă ședințele foto din saptamana aceasta ?*apare alt reporter .
- Cat mai bine cu putința .*spune blondul .
- Dumneavoastra si domnul Agreste aveti o relatie?*ma intreaba al 3-lea reporter.
Inghit in sec, rămânând nemișcată .
- Chiar ne-ar face placere sa mai stam, dar avem un program foarte incarcat .*le Zambeste Adrien, apoi isi încolăcește mana cu a mea si ma trage dupa el .
Urcam in masina care ne astepta, iar cand nimeni nu ne aude acesta incepe sa rada.
-Data viitoare Incearca sa raspunzi la intrebari, trebuie sa le facem tuturor o impresie buna .
- Bine domnule stie tot .*spun eu dându-mi ochii peste cap .
Acesta ranjeste, dar este intrerupt de frâna mașinii, acesta dând cu capul de geam .
Incep sa rad copios, ca mai apoi sa coboram Amandoi din masina, mergand direct in hotel.
Acolo suntem așteptați de alt grup de reporteri, si desigur de cineva din incinta hotelului .
- Buna ziua domnule si domnisoara Agreste .*spune un barbat inalt .
- Domnisoara Dupain.*stramb eu din nas.
Acesta incepe sa rada, apoi spune:
-Sa va conduc in camera voastra.
- Camera noastra ?*inghit eu in sec.
Adrien incepe sa rada, apoi imi apuca geamantanul .
Urcam in lift, fiind urmați de grupul reporterilor .
- Domnisoara Dupain, cum vi se pare aceasta experienta? E de ajutor ca il aveti alaturi pe fiul domnului Agreste?
- Este o experienta excepțională, daca nu, chiar unica . Da, este de ajutor, având in vedere ca il Stiu de mult timp.*spun zâmbind .
CITEȘTI
Disperat de ea
FanficBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...