Capitolul 2

2.3K 93 98
                                    

Ziua 1
Alarma telefonului suna îngrijitor de tare si devreme , indicând ora 6:00 , si inceputul vacantei de vara.

Intru grabita in baie , unde imi fac un dus scurt , apoi imi fac rutina normala .

Imi înfășor corpul in prosop , apoi ma îndrept spre dulap de unde imi aleg niste pantaloni scurti negrii , un top roz si hanoracul negru cu Jagged Stone.

Imi scot valiza plina cu haine pe care o pun in fata ușii, imi scot telefonul de la incarcat , urmând sa imi bag incarcatorul in rucsac.

Imi iau in picioare tenesii albi , si ies in fata brutăriei , unde se afla masina familiei Agreste , observând ca parintii mei erau deja înăuntru.

Observ portiera mașinii cum se deschide , din ea ieșind un Adrien somnoros , cu parul ciufulit . Imi apuca bagajele pe care le vara in portbagaj , apoi imi face loc sa intru in masina , urmându-ma.

Imi scot telefonul si castile , apoi imi pun muzica lipindu-mi capul de geam , privind cum soarele iese pe cer.

In mai putin de 5 minute, vocile adulților imi acoperă muzica din casti, fiind nevoită sa dau volumul la maxim . Ma uit la ei cu coada ochiului si ii vad cum canta . Chiar as vrea sa ma distrez si eu ca ei, in schimb sunt blocată timp de 3 luni cu cel care imi face viata un calvar la liceu.

Imi fixez iar privirea pe geam , sau cel putin Incerc . Observ cum trapa mașinii se lasa , acum fiind separați de parintii nostrii , ceea ce e bine pentru ca pot dormii.

Inchid usor ochii , dar nu peste mult timp simt cum castile imi sunt trase . Ma uit si il vad pe Blond cu ele in mana.

- Te-am strigat de 10 ori !
- Acum aud , ce vrei ?
- Sa dai dracu' muzica aia mai incet eu Incerc sa dorm aici!*spune el incruntandu-se .
-Macar de dragul alor nostrii ai putea sa te comporți si tu frumos .*spun dându-mi ochii peste cap.
-Te-am ajutat cu bagajele , nu iti e de ajuns ?*spune el imitându-mi gestul.

Incerc sa spun ceva , dar ma opresc dându-mi seama ca doar ii dau apa la moara daca continui , asa ca intorc cu spatele la el , imi pun castile in urechi si Incerc sa adorm.

*******

Imi deschid ochii somnoroasa , Incercand sa ma mișc , dar fara succes , capul blondului se afla pe umărul meu , si chiar daca il urasc din toata ființa mea , nu vreau sa il trezesc.

Uneori nu il pot intelege , spune ca nu ma suporta dar se culca pe mine .

Gândurile imi sunt oprite de notificarea telefonului meu , semn ca am primit un mesaj .

Necunoscut : Buna sweetie!

Marinette: Buna?

Necunoscut : Ce face dulceața mea ?

Marinette: Nu sunt dulceața ta , dar ma rog sa ajung mai repede .

Necunoscut: Cum e călătoria cu Mr. Agreste ? Mai bine eram eu in locul lui.

Marinette: Foarte relaxanta. Daca as stii cine esti , poate ar fi mai bine.

Necunoscut: Momentan e mai bine sa raman anonim. Culca-te baby vorbim cand esti odihnita . Observ ca ai chef de miștouri .
Seen at 7:38

- Cine e asta si nu inteleg cum ii permiti sa vorbeasca asa cu tine.*il aud dintr-o data pe Adrien.
- Nu ca te-ar interesa, dar nu Stiu cine e . E problema mea cum il las sa imi vorbeasca . Si cine te-a lasat sa te uiti in telefonul meu?*ma răstesc la el.
-Nu am nevoie de aprobarea ta Dupain-Cheng. *spune el apoi isi ia capul de pe umărul meu.

Disperat de eaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum