-Va rugam sa va puneti centurile, avionul va decola in cateva minute !*se aude stiuardeza .Ne punem Amandoi centurile, așteptând sa decolam.
Se lăsase o liniste mortala, niciunul nu mai scotea un cuvant .
-Si, Luka stie ca ai plecat?*sparge el gheata .
-Nu. Lila stie ?*i-o intorc eu .
-De ce ar trebuii sa stie ? Nu mai e iubita mea .*ridica el din umeri .
-Stim Amandoi ca va veti impaca cat de curând .
-Mda, si eu Stiu .*spune el .
-Pai? Daca stii asta, de ce te tot desparti de ea ?
- Pentru ca nu o mai suport . Dar decat sa fiu singur, mai bine cu ea .*ridica el din umeri .
-Si chiar credeam ca te-ai schimbat .
-Geloasa ?*ranjeste el .
-Nici pe departe .
-Imi arati contrariul . *zambeste el la mine.
-Serios? Nu prea cred .
- Te deranjeaza adevarul ?*intreaba el sec.
-Iar nu ai ghicit, parca erai mai priceput inainte Agreste.*il tachinez eu.
-Mi-am pierdut din talente.
- Observ . Stiam ca masculii din Familia Agreste sunt mai feroce . M-am inselat .*spun repede .
- Daca nu eram in avion, năvăleam pe tine !*spune in soapta .
-In ce sens?
-In toate . *spune si imi intoarce spatele .
Imi dau ochii peste cap, apoi imi scot o carte,incepand sa citesc.
"
Il saruta cu toata setea chinuitoare pe care i-o provoacă apropierea de el, il săruta in toate felurile in care isi dorea chiar ea sa fie sărutată, simțindu-se copleșită de o bucurie inexplicabila cand si el incepu sa ii raspunda la sărutări, mișcându-si gura cu o uluitoare tandrețe, deschizând-o pătimaș peste a ei, pana cand isi împletira respiratiile intr-o unica suflare si respirau unul prin celalalt. "
-Ce citesti?*spune blondul parca flamand de putina atentie .
-Stii, o carte ? Ai auzit de asa ceva?*ii raspund eu.
Acesta isi da ochii peste cap, scoțând din ghiozdan aceeasi carte .
-Ma gandeam sa ti-o fac cadou, dar vad ca si tu citesti acelasi gen de carti .*raspunde el zâmbind .
- A serios? Tu? Făcând un cadou altcuiva inafara de tine?*incep eu sa rad.
-Cand eram mici mereu iti faceam cadouri.*spune simplu.
- Ca atunci cand ti-ai dat economiile pe bratara asta ?*spun si imi arat încheietura, pe ea fiind o bratara de aur cu un A pe ea .
- Da, pentru un puști de 10 ani, chiar am economisit foarte mult pentru cadoul asta . Ma bucur ca inca o ai .Chiar speram sa te cuceresc asa.
- Dar eu aveam ochi doar pentru Martinel.*spun Referindu-ma la Ursulețul meu.
- Chiar nu înțelegeam de ce erai asa obsedata de el. Era doar un urs.*
- Era primul cadou pe care mi-l facusei , primul lucru de-al tau la care ai fost in stare sa renunti pentru altcineva. De mic erai egoist .*spun razand .
CITEȘTI
Disperat de ea
Fiksi PenggemarBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...