Marinette ramane șocata atunci cand vede ca forma lui Adrien s-a schimbat.Inainte era perfect, fără de cusur. In schimb, acum este de două ori mai frumos. Trăsăturile faciale ii sunt mult mai accentuate.
Ochii lui verzi ca de jad, acum erau mult mai intensi. Buzele ii erau mai carnoase, parul blond ca spicul de grâu ii strălucea ca aurul. Masa musculara era de două ori mai crescută, prin hanoracul gros putând să i se observe muschii.
Bluenetta ii privea fascinată fiecare mișcare, însă nu pentru mult timp, pentru ca trebuiau sa se ascundă .
Ii eliberează corpul de greutatea masivă a corpului blondului, apoi ea a alergat cat a putut de repede, încât blondul a pierdut-o din privire .
În timp ce Adrien o cauta cu privirea pe Marinette, aceasta s-a transformat în doi timpi și trei mișcări.
Băiatul cu ochii ca de jad se da batut pentru câteva secunde, apoi isi cauta un loc potrivit pentru a se transforma si el, la rândul lui.
În tot acest timp, persoana akumatizata facea din ce in ce mai multe victime. Paginile care erau ca niste călăi, zburau prin aer.
Cei doi super-eroi ies din ascunzatorile lor. Bulinata ramane cu gura căscată când ii vede înfățișarea Montanului.
Avea fata mult mai bine sculptata, ochii mai mari si mai colorati, buzele mai carnoase, niste gropite accentuate, parul blond parca ii strălucea în lumina puternica a soarelui.
Prin costumul negru care ii era perfect multa pe corp, i se putea observa cu ochiul liber perechea de pătrățele ce zăcea pe abdomenul lui bine lucrat, acum fiind si mai vizibile .
Totul era perfect, apoi, a deschis gura.
Dintii lui erau negrii de la carii, iar un miros insuportabil persista atunci când vorbea .
Bulinata nici nu putea să fie atenta la ce spunea, din cauza mirosului.
-Acum am inteles, ai gura spurcată. spune ea
Blondul nu apuca sa spuna nimic, deoarece intre ai zboară rapid una din miile de foi blestemate .
***
Cei doi super-eroi bat pumnul, bucurori ca au invins rau-facatorul.
Bătrânul a fost dus cu grija inapoi in biblioteca, unde totul era ca nou.
Bulinata mai avea doar 2 minute pana se detransforma, in schimb Motanul nici nu si-a folosit Gheara Felinei.
Fiecare o ia pe drumul lui, buburuza intre doua cladiri, pentru a se detransforma in siguranta, iar motanul, in cautarea bluenettei.
După câteva secunde, in fata bluenettei apare blondul mascat.
- Esti bine? Unde ai fost ?
- Am stat ascunsa, sunt bine. L-ai vazut pe Adrien?
Pupila Montanului se dilată imediat, apoi înghite în sec, însă pe chip ii apare un zâmbet strengar.
- Nu, de ce ?
- Eram cu el înainte ca persoana akumatizata sa apara, iar acum nu pot sa dau de el. Dacă a pățit ceva ? spune bluenetta avand vocea tremurânda.
Motanul nu spune nimic, doar pleaca, făcându i semn din cap.
" Merg sa il caut."
Marinette porneste spre locul unde se despărțise de blond.
Nici bine nu ajunge, ca simte o mana calda atingandu-i umărul.
CITEȘTI
Disperat de ea
FanfictionBlondul cu ochii verzi , care arata chiar foarte bine , spre nefericirea mea , imi pune piedica ca in fiecare dimineata . Rade impreuna cu verisoara lui, Chloe . Imi dau ochii peste cap si trec nepăsătoare . Un zambet imi răsare pe fata cand o vad...