Persze ki más is irt volna mint Nathan.
- Szia! Figyi ne haragudj a haverjaimra, nagyon hülyék tudnak lenni. Ez csak vicc volt, de nem hittem, hogy ennyire haragudni fogsz.
-Szia! Nem haragszom, jó talán kicsit, de nagyon szarul esett, hogy lejárattatok.
-Tényleg ne haragudj,de azért nem kellett volna ennyire harapos cica lenni...
- Na tudod mint menj a fenébe ezért kell bocsánatot kérni....rólam leszállhatsz!
Hülye nem is tudom mit képzel magáról. Lezártam a telefont és lepihentem.
Eljött a hétvége, igy anyáék értem jöttek, én elbúcsúztam a lányoktól és elindultunk haza. Nem sokat beszélgettünk a kocsiba, mert én elaludtam. Egyszer csak egy simogató kezet éreztem és, hogy valaki mondogatja a nevem.
- Szia hugi! itthon vagy kelj fel-szólt a bátyám.
nagyon meglepet, hogy itthon van. Nagyon rég nem láttam mivel anyáékkal összeveszet, mert régen anyáék szinte sose voltak itthon igy mi nagyon szoros testvéri kapcsolatba kerültünk, de egy nagyobb vita miatt a bátyám lelépet.Én 13 éves voltam, még felhő világban éltem. A bátyám most 18 éves és igy okosabb is ezért remélem többet nem megy el.
- Úristen te vagy az!! OLIVÉR!!!- üvöltve ugrottam a nyakába.
Majd bementünk a házba. Én a szobámban kipakoltam majd leültünk ebédelni. Végre úgy beszélgettünk mint egy igazi család, amikor....
-Tudjátok gyerekek mondanunk kell valamit....- mondta anya és egy nagy levegőt vett.
-Mit?- kérdeztük
- Apukátokkal hosszabb időre el kell utaznunk...,de most hogy Olivér visszajött téged se fogunk félteni Bella.- mondta anya
- Nem az nem lehet- kiáltottam és felszaladtam a szobámba és bezártam az ajtót.
- Anya ne csináljátok már, újra összefog törni- mondta Olivér
Mindent hallottam amit beszélgettek.
-De Bella nagy lány és kirúgnak ha nem megyünk- mondta anya.
- Anya akkor lehetne egy kérésem?- mondta Olivér
-Persze
- Van egy haverom Noah, elég nehéz neki otthon és ha már úgy is elmentek legalább ketten vigyázhatnánk Bellára és hogy ideköltözhetne??
-Persze, de csak okosan.- mondta anya
Majd egy kopogást hallottam. -Gyere- kiabáltam.
Olivér jött be.
- Figyi hugi beszélhetnénk?- mondta
- Hallottam mindent, igen jöhet ide de normális legyen vagy páros lábon rúgom ki.- mondtam.
- Rendben- nevetett.
Miután mindenki elment aludni én a legjobb barátnőmmel beszélgettem Elenával. Mindig felvidit hisz most is azt tette, csak hülyeségekről beszéltünk, igy szerencsére teljesen elterelte a gondolatom minden másról. Majd elaludtam nagyon gyorsan elnyomott az álom.
MÁSNAP:
Reggel nagyon fáradtan ébredtem, két erősen ölelö kar között. Először megijedtem,de utána láttam hogy Olivér.
- Jó reggelt hugica!- mondta elég fáradt hangon.
- Neked is jó reggelt, de hogy hogy itt vagy.
- Gondoltam ne aludj egyedül...
- Ja nagyon jó, de most az igazat..-mondtam
- Jó na...anyáék piszkáltak, hogy ha már hazajöttem akkor segitsek, erre bekamuztam, hogy megnyugtatlak kicsit, de mikor bejöttem aludtál igy lefeküdtem aludni én is....- mondta
- na igy már értem- nevettem.
Majd felálltam és elkezdtem készülődni. Oli addig reggelit csinált. Felvettem egy fekete szoknyát, egy fehér I'm princess felirattal. A hajamat begöndöritettem, majd lementem enni.
-Nagyon csini valaki-mondta anya
- Ja mint egy zsák hagyma- nevetett Olivér
- Kösz Oli én is szeretlek- nevettem én is.
Megreggeliztünk majd elköszöntem anyuéktól mert ők már utaztak is el.
-Na gyere elviszlek kocsival suliba.- mondta Olivér
-Oké mehetünk-mondtam
Majd kimentünk beültünk a kocsiba és elhajtottunk.
A sulinál kiszálltam köszöntem Olinak, majd Elenához mentem. Bementünk és ahogy a lépcsőnél mentünk felfele valaki megrántotta a csuklóm és visszahúzott. Na szerintetek ki volt az? Persze hogy Nathan.
-Szia harapos cica-vigyorgott perverzen.
-Szia taho! Mit szeretnél?-kérdeztem
-Gondoltam beszélhetnénk és tényleg ne haragudj- mondta.
Hirtelen ahogy abba a szép zöld szempárba néztem lefagytam, de nem nem szabad hagynom magam.
-Ja és még is miért kérsz bocsánatot? Azért mert leöntött a haverod vagy mert egy akkora paraszt vagy amekkorát a világ még nem látott?-kérdeztem
- Na cica ne legyél ilyen harapos..-mondta
én csak megfordultam és elme
VOCÊ ESTÁ LENDO
A titokzatos fiú
RomanceMilyen érdekes, hogy az ember élete gyökeresen meg tudd változni csupán egy találkozás miatt. Egyik pillanatról a másikra teljesen más emberré váltózol. A suli első napján mindenki arra gondol vajon milyen lesz az év, újra unalmas a sok tanulással a...