Szereplők

433 6 1
                                    

Sziasztok! Gondoltam irok egy kicsit a szereplőkről, hogy jobban megismerjétek őket.(A szereplő leirásokhoz nem csatolok képet, azt inkább a képzeletetekre bizom!)

Bella White:
Kor: 15
Testvér: Olivér White
Kapcsolatban vele: Noah King
Legjobb barátai: Cam Broth, Elena Gibson, Liah Peterson, Hanry Peterson,Nash Smith,Matt Turner, Adam Hill, Nathan Cook, Emili Clark, Logan Black

Bella egy talpraesett, igen nagyszájú lány, aki ki áll a barátaiért, persze ha kell meg tudja húzni magát csöndben, de ha nem tetszik neki akkor nem hagyja annyiban. Eredetileg úgy indult Bella karaktere, hogy egy rossz lány lesz aki mindenkivel flegmázik, de a történetbe inkább igy illik.

Noah King:
Kor: 18
Testvér: -
Kapcsolatban vele: Bella White
Barátai: Olivér White, Cam Broth, Liah Peterson, Hanry Peterson, Nash Smith,Matt Turner

Noah izmos, menő egyetemista fiú.Gyönyörű kék szeme van és szőke haja. Olivérrel az egyetemen a foci csapatba ismerkedtek meg, azonnal megtalálták a közös hangot. Egymást többször kihúzták a bajból ami miatt teljesen legjobb barátokká váltak. Bella az első pillanatban megtetszett neki, nem hitte volna hogy bármilyen lány ennyire elcsavarja majd a fejét.

Olivér White:
Kor:18
Testvér: Bella White
Kapcsolatban vele:Nem tudja mit érez Bella legjobb barátnője Liah iránt.
Barátai: Noah King, Cam Broth, Liah Peterson, Hanry Peterson, Nash Smith,Matt Turner, Logan Black

Olivér is a tipikus macsó, izmos, egyetemista, focista és a külseje is helyes, a lányok futnak utána. Egy régebbi családi vita miatt elköltözött igy került egy másik városba egyetemre. Noah igazi barát aki támogatta igy ő is segitett neki. A húgáért bármit megtenne.Félti mindentől főleg azóta, hogy elrabolták. Tetszik neki Liah de nem mer lépni.

Cam Broth:
Kor:18
Testvér:-
Kapcsolat:kiélvezi hogy fiatal
Barátai:Bella White, Olivér White,Noah King, Liah Peterson, Hanry Peterson, Nash Smith,Matt Turner

Cam egy igazi rossz fiú,helyes, izmos és minden lány oda van érte amit eddig ki is használt. Egy baleset miatt kellett a kórházba járnia.Viszont amikor megismerte Bellát a lány olyan érzést keltett benne mint még senki. Miután Bellát elrabolta az apja nagyon megijedt, de örül, hogy Bella barátságát nem vesztette el. Kicsi korábban ismerkedett meg a bandájával és azóta is csak velük van és bennük bizik. Sose találna jobb barátokat.

Liah Petreson:
Kor:15
Testvér: Hanry Peterson
Kapcsolat: Tetszik neki Olivér, de ő még nem szeretett senkit és fél az elutasitástól.
Barátai:Bella White, Olivér White,Noah King, Cam Broth, Hanry Peterson, Nash Smith,Matt Turner

Liah egy igazán metál lány. Életében nagyrészt fiúk vették körül, hála a bátyának, igy ő is közéjük került. Attól a naptól amikor belekeveredett a maffiózók világába és nem tudott többet jó lenni megfogatta, hogy rossz lesz. Amikor először találkozott Bellával olyan könyvmoly lányt látott, viszont amint megismerte a legjobb barátnője lett, aminek nagyon örül. Nem volt még szerelmes igy Olivérrel való kapcsolatát nem tudja irányitani.

Hanry Peterson:
Kor:18
Testvér: Liah Peterson
Kapcsolat:-
Barátai:Bella White, Olivér White,Noah King, Cam Broth, Liah Peterson, Nash Smith,Matt Turner

Hanry is egy rossz fiú. A legjobb barátai a családja és a húgával is jó kapcsolata van, bármit megtenne érte. Szerinte az élet filozófiája:,, Merj élni, meghalni bárki tudd, ha nem hiszel benne én segitek egy fegyverrel! "

Nash Smith:
Kor:18
Testvér: van egy 6 éves húga Eva Smith
Kapcsolat:,,minden lány az enyém"
Barátai:Bella White, Olivér White,Noah King, Cam Broth, Hanry Peterson, Liah Peterson,Matt Turner

Nash a rossz fiú, de inkább a csapat mókamestere és csajozó gépe.Bellát az elejétől kezdve jó fejnek tartotta. A külsejét kihasználva csajózik. Mióta belekerült a bandába és eljött otthonról nem látta húgát, aki Bella megmentése után hazaérve nagyon boldogan ölelgette a testvérét. Verekedésben és küzdő sportokban jeleskedik.

Matt Turner:
Kor:18
Testvér:van egy bátya akivel nem tartja a kapcsolatot
Barátai:Bella White, Olivér White,Noah King, Cam Broth, Hanry Peterson, Nash Smith,Liah Peterson

Matt az a fiú a bandában aki inkább a háttérben húzódik meg. Mindent megtenne a barátaiért és nagyon jó harcos. Örül, hogy kiszállhatott a maffiózók közül. A bátyával nem tartja a kapcsolatot, mert mindig ő volt a rossz a bátya pedig a jó és a szülei is a testvérével foglalkoztak többet.

Nathan Cook:
Kor:17
Testvér:-
Kapcsolat: egyenlőre még Bellán teszi túl magát
Barátai: Bella White, Jack Ford stb...

Nathan egy harmadéves a gimiben. Minden lány megőrül érte, neki még is egy lány kellett, a nagyszájú Bella akit nem érdekelt mennyire helyes akkor is beszólt neki, amivel a fiú figyelmét igen csak felkeltette. Utálja Noaht, már csak azért is mert elvette tőle Bellát. Még mindig tetszik neki Bella, de tudja, hogy rosszat csinált és egyedül annak örül, hogy a barátságát visszakapta. Egyenlőre nem akar barátnőt.

Elena Gibson:
Kor:15
Testvér: van egy bátya Mark Gibson
Kapcsolat: Adam tetszik neki, de nem tudja ez viszonzott e.
Barátai: Bella White, Olivér White, Adam Hill, Emili Clark

Elena Bella legjobb barátnője,kicsi koruk óta ismerik egymást.Adamel az általános iskolában lettek jobban. Nem tudja mi van mostanság Bellával, mert nem tudja elérni és nem jár suliba. Amikor megtudta, hogy elrabolták Bellát eléggé összetört volt. Adam segitett neki amikor rájött, hogy tetszik neki a fiú, de nem mer lépni.Elena egy igazi túlpörgött lány, mindig mosolyog és Bella kedvét is feldobja, ezért is lettek nagyon jó barátnők.

Adam Hill:
Kor:16
Testvér: Brendon Hill
Kapcsolat: Bella tetszett neki, de a lány nem igazán mutatott viszonzást, de egyre jobban úgy érzi megfogta valami Elenaban.
Barátai: Bella White, Elena Gibson, Emili Clark

Adam a 3 lánnyal igazán jó barátságban van.Vannak fiú barátai is, de a lányokkal úgy érzi jobban kijön, hisz az általánosban egy botrány után ők voltak mellette. A suli menői közé is lehet sorolni. Bármit megtenne családja és barátaiért. Úgy érzi kezd tetszeni neki Elena, de nem akarja megbántani, hisz nem tudja milyen érzéseket is táplál a lány iránt valójában.

Logan Black:
Kor:18
Testvér:-
Kapcsolat:valami megfogta Bellában ami nem tudja, hogy mi
Barátai:Bella White, Olivér White stb..

Logan egy beképzelt csajozó gép. Egy nap a szülei balesetet szenvedtek és a White család fogadta be, viszont mikor Bellával találkozott valami megfogta benne.Amikor baj volt és hivta a lány őt, egyből ment. Bellát egy igazán törékeny de talpraesett lánynak ismerte meg. Mindig is a menők között volt.

Remélem tetszett! A követező részt hozom nem sokára!

A titokzatos fiúOù les histoires vivent. Découvrez maintenant