8.

897 24 0
                                    

Szombat van. Nagyon boldogan keltem hisz se suli se fiúk se senki aki idegesitene. Felkeltem,felöltöztem valami kényelmes ruhába majd lementem a konyhába bekapcsoltam egy zenét maxra húztam majd palacsintát kezdtem sütni és közben táncoltam. Egyszer csak éreztem hogy valaki nevet és néz engem. Megfordultam Oli volt ott. Karba tett kézzel neki dőlve a falnak állt. 

-Te hülye, frászt hozod rám mindig!- mondtam neki megijedve.

-Ne haragudj hugi!-mondta majd nevetett tovább.

-Na gyere enni!

-Jövők-mondta majd leült.

-Na és mára mi a programod?-kérdezte.

-Pihi zene és szerintem elmegyek egy kicsit futni neked?

-Nekem ma el kell mennem...-mondta és elpirosodott.

-Csak nem egy lány??-kérdeztem kiváncsi mosollyal.

-Lehet..vagyis..hát..-zavarodottan mondta majd megvakarta a tarkóját.

-Na mondjad már!!-szóltam rá.

-Na hát megismertem egy lányt egy buliba és lehet bejön és szerintem én is neki és ma elviszem kocsikázni...-mondta nagy mosollyal az arcán.

-Na ez tök szuper..de ha megbánt én az összes haját kicibálom..-nevettem majd leszálltam a székről.

-Jajj hugi én vagyok a rossz fiú engem nem kell pátyolgatni.-mondta nevetve.

-Jó jó-mondtam majd a szobámba mentem.

Gondoltam elmegyek futni utána pihenek.Átöltöztem edzős ruhába, vettem vizet és a telefonom, a hajamat csak összefogtam majd mentem a konyhába. Olivér a nappaliban tv-zet. 

-Elmentem- kiabáltam Olinak.

Majd kimentem a házból, ki a kapun majd az utca vége fele kezdtem el futni. Futottam ahogy csak birtam mindent kiadva magamból. Egyszer csak hallottam hogy valaki ordibálja a nevemet. Megfordultam és Elena volt ott.

-Szia Elena! Mi újság?-kérdeztem.

-Szia!Végre meghallottál-nevetett.-Semmi te mit csinálsz?-kérdezte.

-Futok végre kikapcsolódom.-mondtam-Futsz velem?

-Persze rám is rám fér.-mondta Elena majd futni kezdtünk.

Egy parkhoz futottunk, ott megálltunk inni és pihenni.

-Hallod csajszi van egy jó hirem.-mondta izgatottan Elena.

-Igen?mi az??-kérdeztem.

-Ma lesz egy nagyon jó buli és arra gondoltam elmehetnénk.

-Én inkább pihennék...-mondtam flegmán.

-Na kérlek igy is eléggé kivagyok menjünk már bulizni.-nézett rám boci szemekkel.

-Na jó de akkor valamikor elmegyünk sütizni jó?-mondtam.

-Benne vagyok.

Miután pihentünk elindultunk haza.Otthon én elkezdtem készülődni az esti bulira,Elena pedig otthon készülődött. Egy fekete szűk, kicsit kivágott ruhát vettem fel. Majd a hajamat be göndöritettem és egy füstős sminket tettem fel.Miután elkészültem lementem a nappaliba a fekete magassarkúmért, de ahogy beléptem a nappaliba Olivért láttam szépen kiöltözve. Vajon ő hova készül?

-Te hogy hogy kiöltöztél??-kérdeztem érthetetlenül .

-Megyek veled bulizni-mondta mosolyogva.

-Még is minek?

-Nem szabad amúgy meg meghivtak-mondta önelégülten.

-Ki hivott meg?-érdeklődtem .

-Elena....-mondta elpirulva.

-Na várjunk te és ő??-kérdeztem döbbenten.

-Hát....lehet...

-Szóval ő az a lány???

-i-igen vagyis talán-mondta majd elpirult-

-Na ennek örülök,gyere induljunk-mosolyogva mondtam majd elkezdtem húzni magam után.

Beültünk az autóba majd elindultunk. Miután kiszálltunk Elena már ott várt és a házból bömbölő zene szűrődött ki. Bementünk és egyenesen a konyhába mentünk inni tölteni. Majd bejött a konyhába Nathan és megölelte a derekam a pultnál.

-Gyönyörű vagy cica!-mondta Nathan.

-Köszönöm!-pirultam el majd Olira néztem.

Oli nem birja Nathant igy csak egy mérges pillantást vetett ránk majd megfogta Elena kezét és elmentek táncolni.

-Jössz táncolni cica?-kérdezte Nathan.

-Igen-bólogattam.

Az este nagyon jól telt,amikor Nathan egy szoba felé kezdett el húzni. A szobába érve leültem az ágyra már eléggé részeg voltam de még valamennyire tudtam mi történik. Nathan mellém ült majd az arcomat kezdte el simogatni majd hirtelen felém kerekedett. Elkezdett közel a számhoz hajolni, már éreztem meleg leheletét amikor már csak pár centi volt szánk között én eltoltam magamtól.

-Nekem ez nem megy.-mondtam majd felálltam és kirohantam a szobából majd egyenesen a házból is.  

Sirva szaladtam mikor egy fekete kocsi állt meg mellettem. Oli és Elena volt az, felvettek majd hazamentünk. Hazaérve én egyenesen a szobámba szaladtam majd az ágyra dőltem és csak sirtam. Sirva aludtam el.

Másnap:

Reggel fejfájással keltem fel. Lementem reggelizni ahol Oli már nyomta is a kezembe a fájdalomcsillapitótt és a vizet. A gyógyszert bevettem majd leültem az asztalhoz. Ekkor eszembe jutott hogy ma találkozom azzal a titokzatos fiúval. Nem volt kedvem elmenni, de nagyon kiváncsi voltam vajon ki is ő igy muszáj lesz elmennem. Összeszedtem minden erőm majd felmentem a szobámba készülődni. Egy kék hosszú nadrágot és egy fekete pólót vettem fel. A hajamat kiengedtem úgy is kicsit hullámos volt. Sminknek csak alap dolgokat tettem fel majd telefonomat felkapva elindultam. 

-Elmentem majd jövők!-szóltam Olinak.

Ahoz a parkhoz mentem amelyiket mondta. Ez a park van a legközelebb a házunkhoz. Miközben mentem azon gondolkoztam, hogy ez a fiú nagyon ismerhet engem. Mikor közelebb értem a parkhoz egy fiút láttam a távolból. Szépen befésült szőke haja volt és távolból is ragyogó kék szeme. Egyre jobban sietni kezdtem,mert minél közelebb mentem annál jobban érdekelt, hogy ki az. Mikor megláttam ki az nem tudtam elhinni.

-Te..te vagy az??-kérdeztem ledöbbenve.

A titokzatos fiúWhere stories live. Discover now