Sziasztok! Bocsi, hogy nem volt rész, csak nagyon sokat kell tanulnom, de ahogy tudom, hozom is a részeket.
Bella szemszöge:
Vége ennek a kinszenvedésnek, vége annak, hogy futnunk kell, hogy el ne kapjanak minket. Újra a szüleimmel lehetek és a szerelmemmel. 3 nap telt el mióta Cam apja kiviharzót a házból. Még úgy döntöttünk hogy egy napot még maradunk, hogy mindenki össze tudjon pakolni. A csapat is hazaköltőzik, ahogy mi is. Megegyeztünk Olival és Noahval abban, hogy ha hazaérünk elmondjuk anyáéknak, hogy terhes vagyok és el megyek orvoshoz.
Miután mindenki összepakolt még együtt elmentünk sétálni. Majd amikor hazaértünk megnéztünk egy filmet és elmentünk aludni. Gyorsan lefürödtem majd pizsibe bújva befeküdtem az ágyba.Viszont aludni sehogy se tudtam. Azon gondolkodtam, hogy holnap végre a szüleimet ölelhetem, a barátnőmmel sikitózunk majd a baba miatt és együtt sirunk a szomorú filmeken. Újra a régi életem lehet, kicsit másképp. Új barátokkal, a szerelmemmel és a kicsi babámmal. A csapattal megbeszéltük, hogy mivel ugyan abban a városban élünk rendszeresen találkozunk és ők mindig a testvérükként fogadnak majd. Én nem haragszom rájuk és minden úgy lehet mint ezelőtt. Míg ezen gondolkodtam hallottam, hogy a szoba ajtó nyilik és Noah fekszik le mellettem. Azt hihette, hogy alszom, mert a hasamhoz hajolt megpuszilta majd beszélni kezdett.
-Szia kicsi hercegnőm! Tudom, hogy nem hallasz,de elmondok neked valamit. Sok mindenen vagyunk már túl. Tudod nagyon nehéz volt nekem, de főleg a te gyönyörű anyukádnak volt a legnehezebb dolga, de ő túlélte és megcsinálta. Kitartott és most itt vagyunk. A legboldogabb ember vagyok, hogy ilyen barátnőm van mint a te anyukád és hogy egy gyönyörűséget fog majd a világra hozni aki te leszel. Tudd,hogy én mindig itt leszek anyukáddal együtt, mindenben számithatsz ránk. Jó éjt gyönyörűségem!-mondta majd puszit nyomott a pocakomra és az arcomhoz hajolt.-Jó éjt baba!-mondta és megpuszilta az arcom,majd átkarolta a derekem,engem pedig elnyomott az álom.
Másnap:
Mikor reggel felkeltem Noah nem feküdt mellettem. Felültem az ágyra és az éppen pakolászó Noaht néztem.
-Mit csinálsz?-kérdeztem.
-Viszem a kocsiba a cuccokat.-mondta majd mellém lépett és egy rövid csókot adva visszament a bőröndökhöz.
Felálltam, felöltöztem majd a konyhába mentem. Cam, Oli, Noah és Matt hordák a kocsiba a cuccokat. Nash mindent szétdobálva keresett valamit. Hanry és Liah a konyhában reggeliztek. Leültem melléjük.
-Ő mit csinál?-mutattam a rohanó Nash felé.
-Napszemüvegét keresi.-mondta Hanry majd megrántotta a vállát.
Én csak bólintottam majd leültem enni hozzájuk. Miután mindenki elkészült, beültünk a kocsiba és hazafelé vettük az irányt. A kocsiba sokat beszélgettünk énekeltünk és terveztük, hogy milyen lesz ha megszületik a baba. Hanry egész végig azt hajtogatta, hogy ő annyi rosszat fog tanitani neki, mert biztosra veszi, hogy kisfiú. Ebből adódóan egy kisebb vita lett a fiúk közt mert a csapat fele azt hajtogatta,hogy kislány a másik fele pedig, hogy kisfiú. Liah és én csak nevettünk rajtuk. Miután a fiúk befejezték a vitát lezárták azzal, hogy majd meglátjuk kinek van jobb megérzése. Ezután ezt a témát folytatva azt beszélték, hogy ha kislány lesz és jön majd hozzá egy fiú akkor ők mind ott lesznek és kikérdezik a fiút. Hát igen előre látom, hogy ha kislányunk lesz, elég nehéz dolga lesz majd. Az út viszonylag jól telt. Mikor megérkeztünk Olit, Noaht és engem kiraktak a barátaink majd kivéve a csomagot elindultunk a házba. A kezemet Noah kezére kulcsoltam majd Oli mellém lépet és beindultunk a házba. Az ajtót kinyitva beléptem és megcsapott az az otthon illat amely jó érzéssel töltötte el a szivemet. A nappaliba vettük az irányt, viszont amikor beléptünk, megtorpantunk. Egy fekete hajú és zöldes szemű fiú ült a kanapén. Felénk forditotta fejét majd egy eléggé hátborzongató mosollyal nézett ránk. Egy feljebb magasabb volt mint én. Csak néztem őt és gondolkodtam, hogy ki ő és mit akar.
-Ki vagy és hogy jöttél be a házba?-kérdeztem kerek perec.
-Először is szia a nevem Logan Black és anyukád engedett be.-mondta.
-Még is minek?-kérdeztem idegesen mire Noah megölelt és a fülembe súgta.-Nyugodj meg minden rendben van.-mondta.
Ekkor Oli lépett elém és beszédre nyitotta a száját mikor anya rohant oda hozzám és szorosan a karjaiba zárt.
-Annyira hiányoztál kicsim, hol voltál?-kérdezte sirva.
-Minden rendben anya, itt vagyok, mindjárt elmesélem mi történt, de előbb áruld el ki ez a fiú és mit keres itt!-mondtam majd keresztbe fontam a karomat.
-Ő a munkatársam, egyben legjobb barátnőm fia és mostantól itt fog lakni velünk!-mondta én pedig elképedve néztem rá.
-Hogy mi????-kérdeztem döbbenten.-Miért??
-Mert a szüleinek autó balesete volt és komában vannak, neki pedig nincs hol laknia.-mondta anya majd lehajtotta a fejét.
Remélem tetszett a rész! Nagyon sokat tanulok viszont próbálok többet irni. Ahogy van időm hozom is a következő részt!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A titokzatos fiú
RomanceMilyen érdekes, hogy az ember élete gyökeresen meg tudd változni csupán egy találkozás miatt. Egyik pillanatról a másikra teljesen más emberré váltózol. A suli első napján mindenki arra gondol vajon milyen lesz az év, újra unalmas a sok tanulással a...