Reggel elég korán keltem fel. Boldog voltam ugyanakkor szomorú is. Itt hagyom a barátaim akik végig támogattak. Viszont teljesen be vagyok pörögve, mert látom újra a családom és barátaim is. A lányok velem együtt ébredtek fel és még én elkészültem addig ők reggelit csináltak. Miután mindennel megvoltunk, a telepakolt bőröndömmel léptem ki a szobám ajtaján ahol a többiek mind vártak már, Bill és John is várt rám. John elvette a bőröndöm majd elvitte. Bill lépett elém.
-A kocsinál megvárunk.-mondja Bill. Bólintok ő pedig elsétál.
-Annyira fogsz hiányozni!-ugrik a nyakamba Amy és szoros ölelésbe von.
-Ti is nekem!-mondom a sirás határán állva.
-Ugye megigéred, hogy nem hagysz el minket?-kérdezi Rose majd ő is megölel.
-Hülye lennék, nem ráztok le.-mondom majd mind a hárman ölelésbe kezdünk.
-Reméljük is.-mondják majd ellépnek tőlem.
-Istenem húgi itt hagy.-lép elém Reed majd olyan erősen kap fel, hogy szivrohamot is kaphatnék.
-Sokat fogsz még látni Reedi.-mosolygok rá majd egy puszit nyomok az arcára.
Scott és Jack is erősen megölelnek majd közlik, hogy ha baj van jönnek és szétvernek mindenkit. Mosolyogva bólintok. Brendon és Cooper lépnek oda hozzám.
-Annyira fogsz hiányozni hercegnő.-mondja Cooper és felkap az ölébe.
-Nekem is kis dilisem.-mondom majd leszállok az öléből.
-Elnyerted a legdögösebb és legkeményebb csaj cimet!-mondja Cooper és kacsint.
-Megtisztelés.-nevetem el magam.
-Vigyázz magadra rendben?-ölel meg Brendon.
-Vigyázok.-mosolygok rá.
Végül Lucas lép mellém. Majd erősen megölel.
-Megigéred, hogy vigyázol és hivsz?-mondja én pedig bólintok.
Közel húzz magához majd lágyan megcsókol.
-Nemsokára találkozunk!-mondja és ellép tőlem.
-Sziasztok!-köszönök el és Kylelal elindulnánk ha valaki nem szól utánunk.
-Bella hééé!-hallom meg a nevem és automatikusan megfordulok. Aiden fut felém.
-Köszönés nélkül lelépsz?-néz rám mérgesen.
-Ne haragudj.-hajtom le a fejem.
-Semmi baj, csak gyere ide.-mondja és magához húz majd megölel és puszit nyom a homlokomra.
-Köszönöm hogy vagy nekem, a legjobb barát!-mondja elválva tőlem. Elmosolyodom.
-Örökre!-mondom mosolyogva.
-Héé elszökik!-orditja valaki,amire mindenki a hang irányába kapja a fejét.
Will fut hozzám drámaian. Mindenki nevetésben tör ki.
-Will.-futok oda hozzá és megölelem.
-Nem lépsz le úgy hogy tőlem nem köszönsz el.-mondja szemrehányóan.
-Tőlem is el akart szökni.-szól közbe Aiden.Mosolyogva megcsóválom a fejem.
-Senkit nem hagyok itt nem sokára találkozunk, engem nem ráztok le.-mondom és mindenki mosolyogva néz rám. Kyle lép mellém és megfogja a kezem.
-Indulnunk kell!-mondja én pedig bólintok.
-Sziasztok!-köszönök el és kilépünk az épületből.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A titokzatos fiú
RomanceMilyen érdekes, hogy az ember élete gyökeresen meg tudd változni csupán egy találkozás miatt. Egyik pillanatról a másikra teljesen más emberré váltózol. A suli első napján mindenki arra gondol vajon milyen lesz az év, újra unalmas a sok tanulással a...