Bella szemszöge:
A vacsoránál ülve, csak Logan tette járt a fejemben. Mindenki beszélgetett, de én csak magam elé bámultam. Gondolatok ijesztően egymás után pörögtek a fejemben. A fogaskerekek forogtak megállás nélkül. Arra lettem figyelmes, hogy valaki szólongat. Anya felé kaptam a fejem.
-Minden rendben kicsim?-kérdezte aggódva anya.
-Persze anya.-mondtam egy félmosolyt húzva a számra.
-Ne aggódj a baba miatt minden rendben lesz.-folytatta a nyugtatásom.
Ha tudná, hogy most nem a baba miatt vagyok ennyire kiakadva hanem az új lakótársam az oka, biztosan nem mosolyogna igy. Na igen, a baba is itt van és más se jut róla eszembe, csak az, hogy hogy jutottam el idáig.
-Rendben.-mondtam.
Vacsora után még a nappaliban beszélgettünk,mikor mindenki elfáradt úgy döntöttünk megyünk aludni.
-Noah te itt alszol?-kérdezte anya.
Noah felém fordult, én érdeklődve néztem felé.
-Nem lenne baj ha most nem aludnék itt? Haza nézek és beszélek a szüleimmel, hogy ezután mindig itt tudjak lenni veled.-mondta szemembe nézve.
Noahnak eléggé nehéz otthon, hisz szülei egyfolytában veszekednek, az apja eléggé gazdag igy szinte mindig más nővel van amit az anyja eléggé rosszul visel (amit megértek) igy mindig csak a balhé van, ezért is jött hozzánk. Viszont a szülei mindennél jobban szeretik a fiút.
-Dehogy baj menj csak velem minden rendben lesz.-mondtam mosolyogva majd megöleltem.
-Rendben, kérlek nagyon vigyázz magadra.-mondta erősen magához szoritva.
-Noah csak egy éjszaka és még nincs nagy hasam és mindenki itthon van.- nevettem el magam.
Kezeimet az arcára téve közel húztam magamhoz majd megcsókoltam. Miután elváltunk ő elköszönt majd hazament. Én a szobámba mentem majd úgy döntöttem lefürdöm. A telefonomon zenét kapcsolva nyitottam be a fürdőbe, ám amikor beléptem egy csupasz mellkasnak ütköztem. Egyből hátrébb léptem majd fejemet felemelve megláttam a félmesztelen Logant. Az arcán egy kaján mosoly jelent meg.
-Hova rohansz baba?-kérdezte.
-Nem vagyok a babád, és kimehetnél mennék zuhanyozni.-mondtam flegmán.
-Ne legyél már ilyen, én csak barátkoznék ha már egy házban lakunk.
-Nem igazán megy.-nevettem.
-Segithetnél.-húzta egy perverz mosolyra a száját.
-Na figyelj alkut kötünk.-mondtam teljesen elszánva.
-Még is milyen alkut?-kérdezte meglepetten.
-Én nem leszek flegma és megpróbálok a barátod lenni..te pedig-böktem meg-nem nyomulsz rám és nem nézel igy rám. Értve vagyok?
-Amm azt hiszem.-mondta.
Rám mosolygott majd arrébb állva távozott a fürdőből.Néztem ahogyan távolodik. Izmos háta megfeszül. A fejemet elkapva bezártam a fürdő ajtaját. Még áztam a jó meleg vizben az agyam annyi dolgon kattogott, hogy azt hittem már bele őrülők.Miután visszamentem a szobámba bebújtam az ágyba majd irtam egy üzenetet Noahnak, hogy minden rendben van és jó éjt. Egyszer csak csörögni kezdett a telefonom. Liah neve villogott a kijelzőn. Azonnal felvettem.
-Szia csajsziiiii!-orditotta a kamerába.
-Sziaaa.-nevettem el magam.
-Mizu? Hogy vagytok?
-Minden rendben veled?
-Minden oké, nagyon hiányzol nekem és a fiúknak is.
-Holnap talizhatnánk.
-Benne vagyok. Délután a parkban?
-Oké akkor már az orvosnál is végzek.
-Nem izgulsz??
-El sem hiszed mennyire.-mondtam nagy sóhajt véve.
-Nyugodj meg minden rendben lesz. Viszont mennem kell holnap talizunk jó éjt puszi csajszi.
-Puszi szia.-mondtam majd bontottam a hivást.
Másnap:
Reggel izgatottan keltem fel. Felöltöztem majd a konyhába mentem ahol anya éppen reggelit készitett. Köszöntem neki majd leültem a konyha pulthoz. Oli és Logan jöttek le. Köszöntek Oli megölelt majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Ma mentek dokihoz nem?-kérdezte Oli.
-Igen.-válaszolta anya.
-Uhh remélem kisfiú.-mondta Oli.
-Jajj te csak azért akarsz fiút, hogy neked legyen igazad.-mondtam nevetve mire Oli flegma arcot vágva nézett rám.
-Nem is igaz.-ellenkezett.
-Aha.-nevettem.
-Ti miről beszéltek?-kérdezte kiváncsian anya.
-A drága barátaim azon vitáztak a múltkor, hogy kisfiú vagy kislány lesz.-mondtam nevetve.
-Ohh értem.-nevetett anya is.
-Amúgy Oli ma délután talizunk a bandával.-mondtam a bátyám felé fordulva.
-Tudom hugi.-mosolygott.
-Honnan?-képedtem el.
-Beszéltem Cammel.-nevetett.
-héé lenyúlod a barátom.-tettetem a sértődőtett.
-Kvittek vagyunk hugi.-kacsintott, amire mindketten nevetni kezdtünk.
-Indulhatunk?-fordult felém anya.
-Igen.-mondtam.
Mielőtt kimehettünk volna Logan elkapta a csuklómat majd közel húzott magához és a fülembe súgta.
-Gyönyörű vagy és vigyázz magadra, minden rendben lesz.
Én csak bólintottam majd anya után mentem. A szavai megnyugtatóak voltak, jó érzés volt hogy törődik velem. Mikor kiléptem a házból Noah állt a kocsi mellett. Rögtön oda futottam hozzá majd karjaiba ugrottam.
-Hiányoztál.-mondtam.
-Te is nekem hercegnő.-csókolt meg.
Beültünk az autóba. A kórházhoz vezető út nincs messze igy hamar megérkeztünk. Mikor kiszálltunk az autóból, elkapott az idegesség, remegtem, sikitani tudtam volna, de nem tudom miért, talán megijedtem vagy csak az izgulás, fogalmam sincs. Noah összekulcsolta az ujjainkat majd megszoritotta a kezem és megpuszilta az arcom.
-Minden rendben lesz.-suttogta a fülembe.
Bólintottam majd a recepciós pulthoz sétáltunk. Miután elmondták hova menjünk az orvosom jött oda.
-Jó napot! Dr.Johnson vagyok. A kisasszonyt elvisszük kivizsgálni addig megkérném önöket várjanak itt.-mondta az orvos.
-Rendben.-mondta anya.
Miután megvoltunk a vizsgálattal idegesen várakoztunk a folyóson mikor az orvos jött oda. Azonnal görcsbe rándult a gyomron, remegett a kezem. Anya és Noah pedig nagy vigyorral figyeltek az orvosra.
-Az a helyzet....-kezdett bele a doki.
-Kisasszony ön nem terhes.-mondta.
A sirás kerülgetett. Még hogy minden rendben lesz.
-Hogy mi???Hogy lehet ez?-kezdtem el sirni.
ESTÁS LEYENDO
A titokzatos fiú
RomanceMilyen érdekes, hogy az ember élete gyökeresen meg tudd változni csupán egy találkozás miatt. Egyik pillanatról a másikra teljesen más emberré váltózol. A suli első napján mindenki arra gondol vajon milyen lesz az év, újra unalmas a sok tanulással a...