Mikor visszaértünk kiszálltam a kocsiból,Nathan mellém lépet és megfogta a kezem majd az ajtó előtt megálltunk.
-Köszönöm hogy eljöttél velem cica.-mondta Nathan
-Nagyon jól éreztem magam én köszi.-mosolyogtam
Nathan közelebb hajolt majd újra megcsókolt amikor kinyilt az ajtó és a bátyám és Noah állt ott mérges arccal.
-Még is hol a francba voltál hugi??-kérdezte idegesen Oli
-Oli nyugodj le Nathannel voltam.-mondtam
-Én szerintem megyek.-mondta Nathan és az arcomra nyomott egy puszit majd kezet fogott Olival.
Noah nem akart kezet fogni ami fura volt csak állt ott idegesen.Bementem a házba majd mentem volna fel a szobámba amikor Olivér szólt utánam.
-Miért nem vetted fel azt a rohadt telefont?-kérdezte idegesen
-Lemerültem.-mondtam
-És még is hol jártál ezzel a patkánnyal?-szólt közbe Noah
-Csak étterembe meg sétálni...-mondtam
-Ilyen sokáig?-kérdezte Noah
-Igen és?
-Ne találkozgass ezzel a gyerekkel nincs jó hatással rád!-emelte fel a hangját Oli
-Majd én eldöntöm kivel találkozok.
Majd felszaladtam a szobámba és becsaptam az ajtót majd leültem az ágyra. Ekkor kopogtak.-Gyere. Noah jött be.
-Jajj hagyjatok már..-mormogtam
-Te jársz ezzel a gyerekkel?-kérdezte idegesen
-Nem járok vele de nem mintha közöd lenne hozzá.- vágtam a fejéhez
-Pedig van...tetszik neked??-egyre idegesebb volt
-És ha igen,igen lehet belezúgtam mert tudod ő lép is azért hogy megkedveljem nem csak csajozik a folyóson.-üvöltöttem neki
Ő csak rám nézett láttam az arcán hogy nagyon ideges.Majd hirtelen kirohant a szobámból és becsapta az ajtót, majd hallottam ahogy a házból is kirohan. Ekkor esett le mit is mondtam neki.Nem tudom mivan velem,csak lecsúsztam a földre és sirni kezdtem.Ekkor Oli lépet a szobámba és odarohant hozzám.
Olivér szemszöge:
Nagyon ideges voltam a hugomra hogy későn jött haza ráadásul egy gyökér sráccal. Láttam hogy Noahn is ideges,majd leszidtam kicsit a hugom és inkább a szobámba vonultam lenyugodni de hallottam ahogy veszekednek. Mielőtt a hugom hazajött volna beszélgettem Noahval aki azt mondta lehet bejön neki Bella és hogy nem baj e ez mert nem akarja hogy rámenjen a barátságunk. Ismertem Noaht elég nehéz neki igy is és tudom miket csinált és hogyan a lányokkal de láttam ahogyan a hugomra néz. Sose láttam még igy nézni Noaht pedig régóta a legjobb barátom.Beleegyeztem. Most mindkettőjükre haragszom egy kicsit mert Bella eléggé kivan és Noah még rátesz neki, de Noaht is sajnálom,amiket a hugom vágott hozzá az nagyon durva volt. Amikor beléptem Bella szobájába az ágy mellett ülve sirt, odaszaladtam és megvigasztaltam majd csináltam enni neki és elaludt.Nem piszkáltam hagy aludjon. Noah nem jött vissza egész este és elérni se tudtam. Kezdek úgy viselkedni mint valami anyuka ezért inkább ráhagytam.
Bella szemszöge:
Reggel fáradtan ki sirt szemekkel keltem fel. Készülődni kezdtem.Felvettem egy fekete nadrágot és egy terep mintás pólót és egy fehér ,,I'm bad girl" feliratú pulcsit.Elég hűvös idő kezdett lenni.Lementem reggelizni,ahol csak Oli volt. Noah nem jött haza. Elszomorodtam.Nem szólalt meg senki,megreggeliztünk beültünk az autóba és elindultunk suliba.A kocsiba:
-Oli..Noahról tudsz valamit?-kérdeztem félénken
-Azt mondta jól van de egyenlőre nem fog visszajönni.Elég durva dolgokat vágtál a fejéhez.-mondta.
-Tudom.-szomorúan lehajtottam a fejem.
Megjöttünk a suliba. Ketten beindultunk. Oli a barátaihoz ment én pedig Elenához. Megöleltük egymást és ahogy mentünk be ő behúzott a mosdóba.
-Mi a baj csajszi?tegnap se vetted fel a telefont.-kérdezte
-Hát..tudod..-lehajtottam a fejem
-Igen???
Elmeséltem neki mindent a tegnapról.És sirva estem a földre. Ő leguggolt hozzám és megölelt.Majd mentünk vissza a terembe de eszembe jutott hogy kell egy könyvem ami a szekrényemben volt. Elena bement a terembe én meg elmentem a szerkényemhez.Mikor kinyitottam egy száll vörös rózsa esett ki belőle. Nagyon meglepődtem vajon kitől van,mert semmi levél nem volt hozzá.Nagyon jó illata volt.Körbenéztem de senki nem volt ott.Viszont becsengettek és bementem órára. Semmi nem történt egészen ebédszünetig.
Ebédlőbe voltunk amikor Nathan jött oda és leült mellém meg Elena és Adam mellé. Adam az osztálytársunk és hát van közte és Elena közt valami. Nathan megpuszilt és leült enni.
-Nathan te hoztál nekem rózsát?-kérdeztem kinosan,biztos tiszta piros voltam.
-Milyen rózsa? Én nem adtam neked semmit.-mondta és evett tovább.
-Hát oké.
Mikor vége volt a sulinak Nathan haza kisért. Miután hazaértem bementem a szobámba átöltöztem valami kényelmes ruhába és leültem tanulni,de sehogy se tudtam tanulni, mert csak a rózsa járt az eszembe. Elővettem a rózsát a táskámból bele tettem egy vázába és letettem az asztalra. Leültem az ágyra és néztem a virágot és közben gondolkoztam,hogy vajon ki lehet az a titokzatos fiú??
CITEȘTI
A titokzatos fiú
DragosteMilyen érdekes, hogy az ember élete gyökeresen meg tudd változni csupán egy találkozás miatt. Egyik pillanatról a másikra teljesen más emberré váltózol. A suli első napján mindenki arra gondol vajon milyen lesz az év, újra unalmas a sok tanulással a...