2.

1.5K 31 0
                                    

   Hétfő reggel mind a hárman fáradtan keltünk ki az ágyból. Egyikünk se akart iskolába menni. Miután felkeltem felvettem a ruhámat. Egy fekete nadrág és fehér pluzt vettem fel. Majd elindultunk a suliba ami kb 5 percre volt a kolitól. 

Az első nap viszonylag gyorsan eltelt. A koliba visszatérve ettünk és megnéztünk egy jó filmet.Mikor Elena mondta:

- Lesz egy jó évnyitó buli, a harmadévesek szervezik muszály lesz elmennünk ha beakarunk illeszkedni.

- De hát nem is vagyunk meghivva.-tette hozzá Emili.

-Ide mindenki elmehet ez nyitóbuli.

- Jó rendben menjünk.-mondtam.

Este szépen kicsinositottuk magunkat és elindultunk a buliba. Miután megjöttünk már hallani lehetett a hangosan üvöltő zenét és a kiabáló fiatalokat.Ahogy bementünk Elena rögtön le is lépett. Emilit elhivták táncolni én meg egyedül a konyhába mentem és öntöttem inni magamnak. Mikor 4 fiú belépett a konyhába és sutyorogtak valamit. Mire az egyik fiú megállt mellettem.

- Szia! Új vagy?- kérdezte.

-Szia! Igen most kezdtem.-válaszoltam rá.

- Hát üdvözöllek. Mi a neved?

-Köszi.Bella vagyok és te?

-Nathan.-válaszolta.

Furának tartottam, hogy odajött beszélgetni, hozzám nem nagyon szoktak odajönni. oldalra néztem és láttam ,hogy a fiúk összenéztek majd Nathan egyik haverja megállt előttem. és oldalra fordulva direkt rám öntötte az italát. Ekkor olyan mérges lettem,hogy nem tudtam magamban tartani.

- Te még is mit képzelsz magadról?? új vagyok és már is piszkálni kell, hát gratulálok, hogy ennyi eszed van.-mondtam elég idegesen.

A fiúk csak néztek,hogy ilyen merész vagyok vissza szólni.A barátnőim is oda jöttek és elhúztak,hogy ideje hazamenni. Nathanre néztem eléggé sértődött fejel amikor látta már nem nevetett tovább csak állt és nézte ahogy a barátnőimmel elmegyünk. 

Miután visszaértünk a koliba, a telefonoztam. Egyszer csak egy chat ablak ugrott fel. Nagyon megdöbbentem amikor megláttam, hogy ki is irt.

A titokzatos fiúDove le storie prendono vita. Scoprilo ora