Bentről is akár egy kastély úgy tündököl.Egy folyosó vezet egyenesen a csillogó bálterembe. Kabátunkat levéve indulunk meg a folyosón. Festmények ezrei teritik be a falat, keretük arany szinben pompázik. Szemet kápráztató látványt nyújt maga a bálterem ajtaja is. Ahogy egyre beljebb érünk, egyre izgatottabbá válok. Egy férfi áll az ajtó előtt, mosolyogva tekint ránk, majd az ajtót kitárva láttatni engedi a bálterem ragyogását. Gyönyörű kristálycsillár lóg a mennyezetről. Férfiak és nők egymásba karolva táncolnak vagy az asztaloknál ülve egy pohár pezsgővel a kezükben beszélgetnek. Fényűző az egész terem. Jobb oldalt egy hosszú asztal tele kivánatosabbnál kivánatosabb ételekkel.Az emberek nevetve koccintanak, a kellemes hangulatot egy lágyan szóló klasszikus zenekar teszi még hangulatosabbá.Szemeim csillognak és ahogy látom a fiúké is.Egy pincér lépet mellénk egy tálcát tartva a jobb kezén amin kis kristálypoharak voltak bennük egy halvány sárga szinű pezsgővel. Egy-egy poharat levettünk majd belekortyolva indultunk meg a tömegbe.
-Na figyeljetek!-hivott mindenkit egy helyre Kyle.-Legyetek körültekintőek és figyelmesek.Bármi van kivizsgálni.Bella ha találkozol Alexel akkor csak természetesen.-bólintottam.A fiúk lassan szétszéledtek.Lucas mellém lépet és szemeimbembe bámult.
-Táncolunk?-nyújtja a kezét felém.
-Megtisztelsz.-süllyesztem a kezem a kezébe.
Kezeimet a nyaka köré fontam.A fiú kezei lassan a derekamra csúsztak.A szemkontaktust nem megszakitva kezdtünk el mozogni. Harmonikus zene teritette be a termet.Lucas szemei kristályos kéken ragyogtak. Szemeiben megbúvó csillogást véltem felfedezni, tűz lobbant benne én pedig elveztem benne.Még is teljesen más volt mint Noahval.Lucas gyengéd érintései bizsergették a testem. Vajon ezek csak vágyak? Csak testileg vonzódom hozzá vagy sem? Noah érintésébe beleborzongtam akár erős, akár gyenge volt.Viszont Lucas valami mást adott nekem, olyasvalamit ami minden alkalommal új volt számomra. Kezdetben kemény volt velem, utána még is kedves, majd titokzatos, aztán a vicces oldalát láttam, végül a gyöngédet. Kész labirintus és én egyre jobban azt érzem kezdek elveszni benne. Érzem halk susogását.Apró levegő vételeit.Szemeit egy pillanatra sem kapta el az én tekintetemtől. Félmosolyra húzta ajkait. Szemei a számra tévedtek majd újra a szemembe. Egy gondolat furakodott az elmémbe.Milyen lenne ha megcsókolna? Ha érezném lágy bőrét, meleg ajkait az enyémen. A zene lassan elcsendesült, ritmusa eltörpült, helyét egy erőteljesebb zene vette át.Testünk elvált egymástól.Lucas a fülemhez hajolt, levegő a bőrömet cirógatta,hangja lágy volt, nyugalmat sugárzó.
-Iszunk valamit?-súgta a fülembe.
-Igen.-mosolyogtam rá. Egy pincértől elvettünk újra két pezsgős poharat, majd leültünk egy asztalhoz. A poharamban lévő folyadékot néztem. A feltörő buborékok nyugodtságot nyújtottak számomra.Alex mellénk ült. Szmokingot viselt, elegáns volt. Piros nyakkendője kiemelte halvány bőrét. Nagy mosollyal nézet ránk.
-Sziasztok!-ivott bele poharába.-Jól érzitek magatokat?
-Igen.-mosolygok rá.-Apukád ért az ünnepélyekhez.-elismerően bólintok.
-Valóban, de anya nélkül nem lenne ennyire előkelő.-néz mögénk.Megfordulok, tekintetemmel egy gyönyörű nőt látok. Kék ruhája kiemeli alakját, szőke haja göndör tincsekben omlik a vállára. Mellette egy szintén elegáns férfi áll. Vonásaiban felismerem Alexet.A nő felénk fordul majd int egyet.- A szüleim megismernének.-néz rám.Szemei boldogan csillognak.
-Rendben.Mindjárt jövők.-nézek a mellettem ülő Lucasra, bólint. Alexbe karolok és a pár felé indulunk. A nő nagy mosollyal fogadott.
-Örülünk hogy végre megismerünk egy lányt aki nem hagyta el a fiúnkat.-ölel meg Alex anyukája.Meglepet a cselekedete, de igazán jól eset.
-Én is örülök.-halványan elmosolyodom.-Nagyon előkelő bál lett.-fordulok a férfi felé. Büszkén elmosolyodik, kezeit a felesége derekára simitja.
-Köszönjük, de nem jött volna össze ha nincs mellettem ez a gyönyörű nő.-néz a feleségére. Elmosolyodom ahogy a párt nézem.A valódi szerelem mindenhogy összetart.Alexel visszamentünk az asztalunkhoz, de Lucas már nem volt ott. Épp hogy leültünk egy aranyos tekintetű kislány táncolni hivta Alexet.
-A húgom, ha nem bánod...-néz rám és megfogja a kislány kezét.
-Menj csak.-mosolygok rá. Elvesznek a táncoló emberek közt.
Körülnézek hátha meglátom valamelyik fiút, de sehol senki. Lassan sétálok ki a folyosóra. A festményeket nézem mikor oldalt meglátok három férfit. Az egyik elegánsan kiöltözve van a másik kettő pincér. Csak állok és nézem őket.Közelebb osonok, hallom a hangjukat,néhány röpke szót és meglátom azt amire egész este vártam.Az elegáns férfi kezében megjelenik az a bizonyos chip.Zöld szine kiüt a folyosó arany szinétől. Visszaosonok a bálterembe. Oldalt megpillantom Brendont. Odarohanok hozzá.
-Meg van a chip, szólj a fiúknak én addig megszerzem.-ennyit mondtam a döbbenten rám meredő fiúnak majd otthagyva őt visszasiettem a folyosóra.
A férfi még ott állt. A chippet átnyújtotta az egyik pincérnek majd elviharzott.A pincér gyors léptekkel haladt az egyik szoba felé.Követtem, lépteim gyorsak voltak még is halkak.Magassarkúmat a kezemben tartva lépkedtem utána. Megtorpant a folyosó végén lévő ajtónál.Kinyitotta majd belépet rajta. Az ajtó elé mentem, hallottam kattanásokat, vártam hogy kijöjjön és bemehessek. A kilincs megmozdult az ajtó lassan kinyilt. Amilyen gyorsan csak tudtam ütöttem le a pincért. Nem volt annyira gyenge, de figyelmetlen annál inkább. Beléptem a szobába.Az ajtót kulcsra zártam és körülnéztem. Egy nagy szekrény volt középen, körülötte kisebb polcok azokon iratok helyezkedtek el.A szekrényhez mentem,kulcsra volt zárva, de egy hullámcsat segitségével kinyitottam. Nyikorogva tárult ki, benne megpillantottam a zöld chipet.Pici darabot a kezembe kapva csuktam vissza a szekrényt majd az ajtóhoz mentem.Kirohantam a szobából, ám ekkor megláttam a felém közeledő őröket.Futottam egyenesen a terembe, de fiúkat nem láttam, visszamentem a folyosóra és megpillantottam a felém közeledő alakokat. Kyle elém szaladt. A chipet a kezébe nyomtam és a többiekre néztem.
-Most meneküljünk, mert valószinű észreveszik a leütött pincért.-bólintottak. Lucas a karomat megragadva húzott maga után.
Hallottuk a fegyverek dörrenését, az emberek sikitásait, majd futó lépéseiket a kijárat felé.A nagy tömeg sodort minket is, Lucas keze kicsúszott a kezeim közül. Hideg levegő csapta meg a tenyerem, a pánik úrrá lett a környezetemen és rajtam is. Láttam ahogy Alex kitör a kijárati ajtón, láttam az emberek ijedt képét és éreztem a lökéseket még végül az áradat sodrása partra nem sodort.Egy csöndes folyosóra estem. Egy zugba ahol nem voltak emberek. Rémisztő csönd volt. Csupán 4 ajtó tündökölt a szűk részen. Az őrjitő csendbe hangos léptek ütöttek bele. Felkaptam a fejem. Két őr felém futott. Ijedt voltam sőt rettegtem. Amennyire a lábaim birtak úgy futottam.Az egyik ajtó kilincsét rángatva estem be a szobába, ezzel magamat sodortam egyenesen a maffia karjaiba. Amint megfordultam egy ördögien vigyorgó alak várt. Öltönyben terpeszkedett az asztala mögött. Mellette két őr, akik mérete akár egy szekrény, álltak és engem bámultak.
-Már vártalak.-rémisztően felnevet az öltönyös majd székéből felállva közelit felém. Hátráltam, de hátam az ajtót érte.
-Mit akar tőlem?-hangom már nem magabiztos, gyenge és elveszett.
-Ugyan,-legyint.-megtudod idővel.-hátborzongató vigyora beleéget a szemeimbe. A férfi intet majd mintha valami eltört volna. Csupán egy ütés volt, éreztem a fájdalmat a nyakamba, szemeim nehéz súllyá váltak, hivogatott a sötétség és lassan belevesztem a feketeségbe.
Sziasztok! Nagyon köszönöm, hogy jelzitek a tetszését a sztorinak. Minél több részt próbálok hozni.
Mit gondoltok Bella és Lucas párosáról? Ti kit választanátok Lucas és Noah közül? Válaszaitokat commentbe várom!
Nemsokára hozom az új részt!
YOU ARE READING
A titokzatos fiú
RomanceMilyen érdekes, hogy az ember élete gyökeresen meg tudd változni csupán egy találkozás miatt. Egyik pillanatról a másikra teljesen más emberré váltózol. A suli első napján mindenki arra gondol vajon milyen lesz az év, újra unalmas a sok tanulással a...