21.

457 14 1
                                    

3 nap múlva:

Bella szemszöge:

Már 3 napja minden reggel rosszul vagyok és utána szinte egész nap. Tojást vagy bármi ilyesmit eszek elkap a hányinger és hányok is. Jobban kivánom a csokit is. És az érzelmek na igen nem tudom mi van velem, de ha kicsit durvábban szólnak hozzám én már bőgök is. Liahnak el kellett valahova mennie igy a fiúkkal ülünk a kanapén és filmet nézzünk. Most épp a hasamat nézem. A napokba felszedtem pár kilót bár nem csodálkozom annyit eszek. Egyszer csak nyilt a bejárati ajtó és Liah lépett be rajta majd hozzám rohant elkapta a csuklom és az emelet felé húzott. 

-Hééé Liah mi a baj?-kérdeztem mikor végre sikerült megállnunk.

-Tudom hogy oldjuk meg a hányinger problémád.-mondta.

Én csak értetlenül néztem rá, mikor a fiúk jöttek mellénk.

-Mi ez a nagy sietség Liah? Baj van?-kérdezte Hanry.

-Nem a ti dolgotok!-mondta Liah majd behúzott a mosdóba.

Na jó , már én is kiváncsi vagyok mi baja Liahnak.

-Liah mondj már valamit!-szóltam rá.

-Bella, valószinűleg terhes vagy.-mondta én pedig nem tudtam megszólalni.

Lehet terhes vagyok. Örüljek, sirjak mit csináljak? Mi lesz ezután? Még csak most fogom tölteni a 16-ot. Nem lehetek terhes!!Nem és nem. Viszont ha még is az vagyok annak végülis örülök, egy kis Noah lenne a hasamban.Gondolkodásomból Liah keze zavart meg.

-Bella hahó..-mondta.

-Itt vagyok.-néztem felé.

-Gyere, 2 tesztet vettem, csináld meg.-mondta majd a kezembe adta a két dobozt majd kiment. 

Megcsináltam a tesztet majd vártam és vártam.Egyszer csak Liah rontott be.

-Lejárt az idő, megnézhetjük.-lépett mellém.

Ebben a pillanatban elkapott a félelem és egyben a boldogság mi történik most?

-Nézd meg te én nem merem.-mondtam.

-Rendben.-mondta majd a teszteket a kezébe véve nézte. 

Idegesen néztem őt. Mikor mond már valamit? Egyszer csak felém nézett és megszólalt.

-Pozitiv!-jelentette ki. 

Azonnal libabőrös lettem és a könnyeim is eleredtek. Mi lesz most? Mi van ha nem akarja majd az apja elfogadni? Vagy még rosszabb ha megtalálnak és megölik? Nem tudtam mit csinálni csak sirva rohantam le az emeletről láttam, hogy a fiúk értetlenül néznek, de nem érdekelt.A hasamat fogva rohantam az udvarra majd a fűbe leülve sirtam.

Noah szemszöge:

Nyugiban ültünk a kanapén mikor Liah berontott Bellát elkapva zárkóztak be a fürdőbe. Nem értettem mi történt. Reméltem, hogy nincs baj. Pár perc múlva Liah jött le érdekes arc kifejezéssel az arcán. 

-Hol van Bella?-kérdezte Oli.

-Mosdó.-mondta Liah, de még mindig maga elé bámulva.

-Minden rendbe van?-Lépett mellé Cam.

-Pár perc és kiderül.-mondta Liah.

A fiúkkal csak összenéztünk egy amolyan valaki érti a szituációt fejjel? De mindenki csak megrántotta a vállát. Pár perccel később Liah telefonján az ébresztő csörgött. Minek álitt ébresztőt délután? Mikor csörgött gyorsan kinyomta és az emeletre sietett. Most már tényleg nem értem mi van. A lányok még mindig fent voltak, még mi a nappaliban tervezgettünk.

-Tudom mi legyen a terv.-szólalt meg Nash.

-Na?-kérdeztünk és figyelmesen néztünk rá.

-Ejtsük teherbe Bellát, mert apádat ismerve akkor nem tudna vele mit kezdeni és biztos elengedné ahogy anyukáddal is tette. És szivesen leszek apa.-mondta Nash vigyorogva. 

-Te hülye vagy.-mondta Cam és fejbe csapta Nasht. Mindenki nevetni kezdett, hogy lehet ilyen hülye.

Ekkor Bella idegesen és sirva szaladt le az emeletről ki az udvarra. Értetlenül néztük ahogy kimegy. Most már biztos baj van. Liah lejött és Bellát nézve megállt mellettünk.

-Fiúk baj van!-jelentette ki Liah.

-Azt látjuk, de mi??-kérdezte Cam.

-Azt hiszem ezt Bellának kell elmondani.-mondta majd felém nézett. 

Mi történt? Én csináltam rosszat? Ezeken gondolkoztam mikor kisétáltunk az udvarra Bella mellé.

Bella szemszöge: 

Csak ültem az udvaron és gondolkoztam, hogy most mi lesz, hogyan mondom el Noahnak és mit is csináljak. Gyerekem lesz életem szerelmétől ennek örülnöm kellene. Örülök is neki, de lehet azért kételkedem mert fiatal vagyok vagy, mert félek, hogy nem akarja a gyereket és elhagy, de én akkor is meg akarom tartani és tökéletes anyukája leszek az én kicsikémnek. Miközben ezen gondolkodtam éreztem, hogy többen leülnek mellém és valaki megölel.

-Hercegnőm mi a baj?-kérdezte Noah. Na most hogy mondjam el neki?

Én csak jobban sirni kezdtem és csak sirtam. 

-Héé kicsim mi történt mond el?-kérte Noah majd az államat felhúzta hogy a szemébe nézhessek.

-Noah...terhes vagyok.-mondtam majd még jobban sirva lehajtottam a fejem.

-Basszus!-mondta Nash mire mindenki odakapta a fejét.

Noah szemszöge:

Idegesen kérleltem Bellát, hogy elmondja. Viszont amikor kimondta, hogy terhes teljesen lefagytam. Én vagyok az apa én. Lesz egy gyerekem életem szerelmétől. Már biztosan együtt tudunk lenni. De ezek után mi lesz? Mit csinálunk?

-Basszus!-szólalt meg Nash.

-Én csak vicceltem bent.-mondta tovább.

-Hogy lehet ez?-csattant fel Oli.-Ki az apa?

Bella csak rám nézett majd lehajtotta a fejét. Megöleltem majd Olira nézve megszólaltam.

-Én vagyok.-mondtam.

-Basszus haver!- állt fel Oli és indult felém ökölbe szoritott kézzel.

-Oli állj!-ugrott fel Bella.

-Kérlek nyugodj le. Hagy beszéljek Noahval.-mondta Olira nézve aki csak bólintott.

Mindenki bement a nappaliba csak én és Bella maradtunk. Bella elém állt és lehajtotta a fejét majd megszólalt.

A titokzatos fiúWhere stories live. Discover now