44.

257 9 3
                                    

Amikor már éreztem a puha ajkai súrolását és azt, hogy közel jár ahhoz, hogy megcsókoljon a szoba ajtóm kicsapódott és Liah futott be vizesen majd felénk kezdett jönni. Noah nagyot sóhajtva, mérges tekintettel lépet egy lépést hátrébb majd ő is a csurom vizes Liahra meredt.

-Fuss!-szól rám Liah,amikor meglátom a háta mögött belépő Cam-et és őt követő Matt-et és Hanry-t. 

Hátrálni kezdtem, de a hátam az erkély korlátjának csapódott. Nem volt menekvésem. Ketten a karom ragadták meg, még  a harmadik a lábaimat tartotta.Levittek a lépcsőn ahol megláttam a bátyámat egy vödörrel a kezében ami üres volt. Mikor eszembe jutott Liah vizesen rájöttem velem mit akarnak csinálni. Rángatózni kezdtem, de ütni nem üthettem, mert azonnal kiderülne, hogy valami nincs rendben velem. Nash lépett elő szintén egy vödörrel, de annyi különbséggel, hogy tele volt töltve vizzel.A fiúk megálltak és hirtelen jég hideget éreztem majd azt ahogyan végigfolyik a ruhámon és a hajamon.

-Neee már!-dünnyögöm amint a fiúk leraknak a földre.-Most fürödtem.-nézek rájuk mérgesen.

-Dupla zuhanyzás.-nevet fel Nash.

-Nash ha elkaplak meghalsz.-pattanok fel. A fiú arcáról eltűnik a mosoly majd futni kezd.

-Ki nyir vigyázzatok!-fut kiabálva Nash és arrébb löki Cam-et.

Futni kezdek Nash után a többiek nevetése pedig az egész házat betölti. Ekkor meghallok egy telefoncsörgést. Nem foglalkozva vele futok Nash után,amikor valaki a nevemet kiálltja.

-Bella telefon!-kiabál Liah.

-Ki az?-kérdezem még mindig Nash után futva aki épp egy szobába futott majd maga után becsukta az ajtót, megálltam az ajtó előtt. A többiek nevetve jöttek az ajtóhoz következő fejleményeket várva. Liah is idefutott a csörgő mobilommal. 

-Lucas.-mosolyog rám majd át adja a telefont.Elveszem a telefont, majd az ajtó felé fordulok.

-Nash most az egyszer megúsztad.-hallom ahogy az ajtó mögül a fiú megkönnyebbülten sóhajt egyet.Lemegyek a nappaliba majd leülök a kanapéra. A többiek is bejönnek és leülnek. Noahra nézek aki feszülten mozgolódik. 

-Sziasztok!-integetek a kamerába. 

-Hali.-szól bele Cooper majd letelepedik Lucas mellé. Mögötte Brendon. És oldalt pedig Kyle feje tűnik fel.

-Mizu?-kérdezi Brendon.Ekkor meglátom a mögéjük ugró Aident.

-Csáá.-szól bele Aiden is.

-Aranyos vagy!-mondom nevetve.

-Nem vagyok aranyos.-tiltakozik Aiden.

-Tudjuk, hogy nem vagy aranyos most ezt hagyjátok.-szól közbe Kyle. Felnevetek.

-Miért is hivtatok?

-Csak úgy.-mondja nevetve Cooper.

-Ti ittatok?-látom meg Brendon kezébe a whiskys üveget.

-Ömm..nem?-mondja Kyle bár inkább kérdésnek hallatszik.

-Látom.Ezt megjegyeztem.-szemem forgatva nézek a kamerába.

-Most mi van nem engem választottál ivos társnak hanem Willt. -fonja össze sértődötten a karjait Cooper.

-De Will nem is iszik nélkülem.

-Chh..-dünnyög Cooper. A mellette lévő fiúk mind nevetni kezdenek velük együtt én is.

-Na jól van holnap beszélünk most mennem kell, sziasztok!-köszönök el.

A titokzatos fiúWhere stories live. Discover now