Újra hétfő. Átlagos nap. Elég unalmasan telt el. Viszont ebéd szünetben történt egy elég érdekes dolog. Az asztalnál ültünk Elenával Adammel és még pár barátunkal amikor egy srác ült le mellém. Egy két évvel lehet idősebb.
-Szia szépség!-mondta mosolyogva majd fekete zselézett hajába túrt.
-Szia mit szeretnél?-kérdeztem.
-Csak beszélgetni. Amúgy Jack a nevem.
-Velem?-döbbentem le.
-Igen, ki mással?-kérdezte nevetve.
-hát..ö.. izé-nevettem el magam kinosan.
-És mi a neve ennek a szépségnek?
-Bella vagyok.
-Na és eljönnél velem valahova?-kérdezte.
-Amm ez randi meghivás?-kérdeztem.
-Olyasmi.-mosolygott.
-Ne haragudj de barátom van.-mondtam kicsit zavartan.
-Ja az a patkány Noah.-mondta idegesen.
Erre a beszólására nálam be telt a pohár.
-Először is nem patkány, milliószor jobb pali mint te akármikor is leszel. Kettő pedig szerintem semmi közöd nincs kivel vagyok.-mondtam idegesen.
-Jajj kicsi lány nyugodj le tudom hogy akarsz engem, őt pedig nem.-mondta tök nyugodtan.
-Hagyjál békén!-szóltam rá.
-Hidd el megszerezlek.
-Hagyd békén azt mondta!-szólt egy mély hang hátulról.
-Na meg jött a hős Noah.-mondta Jack.
-Szállj le róla!-mondta hangosabban Noah.
-Mert ha nem?-piszkálta Jack.
-Kiverem azt a szép fogsorod.-mondta Noah ökölbe szoritott kézzel.
-Noah hagyjad menjünk nem éri meg vele foglalkozni.-álltam Noah elé és kihúztam az ebédlőből.
-Miért húztál el?Szét vertem volna azt a gyökeret.-mondta.
-Mert nem akarom, hogy egy ilyen senki miatt bajba kerülj.-mondtam.
Noah csak rám mosolygott majd a homlokomra nyomott egy puszit és elkisért a teremhez. A nap többi része nyugisan telt. Az utolsó órámon ülök, magyaron és alig várom,hogy csengessenek és vége legyen ennek az unalomnak. Vagy negyed óra telt el amikor megszólalt a csengő. Gyorsan összepakoltunk és Elenával elindult ki a suliból. Mikor kiértem egy fekete kocsit láttam és 3 fiú meg egy lányt. Mikor megláttam Camet nagyon megörültem és odafutottam hozzájuk. Liah állt oldalt és mikor meglátott a nyakamba ugrott.
-Nagyon hiányoztál barátnőm.-mondta majd erősebben ölelt.
-Te is nekem.-mondtam majd a fiúk egyszerre néztek rám.
-Mi nem is hiányoztunk?-kérdezte Nash tettetve a sértődőtett.
-Ti is nagyon.-mondtam és megöleltem Nash-t és Hanry-t.
-Ugye én is?-kérdezte Cam boci szemekkel.
-Te főleg .-mondtam majd megcsókoltam.
-Chh lenyúltad a nőmet!-mondta Nash sértődötten, de a szája szélén megjelent a csinytelen mosolya.
-Leütlek Nash.-mondta nevetve Cam.
-Na de fiúk hol van Matt?-kérdeztem meglepetten miután láttam, hogy ő nincs itt.
-Csajozik...-köhögött Hanry.
-Komolyan??-kérdeztem ledöbbenten.
-Aha.-mondta Hanry.
-Na ezért majd még kikérdezem nem menekül.-mondtam majd mindenki nevetni kezdett.
-Látom nem csak Noah van neked, kis csitri.-mondta valaki a hátam mögött.
Megfordultam és Jack halat el mellettem, lenézően nézve. A fiúk ahogy meghallották Jack mit mondott elé ugrottak és ökölbe szoritott kézzel néztek a srácra.
-Mit mondtál kis patkány?-kérdezte idegesen Cam.
-Semmit.-mondta Jack és láttam,hogy kicsit berezelt.
-Ha valaki bántja vagy beszól Bellának eltörjük a kezét.-mondta Nash idegesen és elkapta Jack kezét.
-Fiúk!-szóltam rájuk.-Hagyjátok, nem kell vele foglalkozni agyilag hülye, inkább induljunk.-mondtam majd Liaht átkarolva nyitottam ki a kocsi ajtaját.
-Most megúsztad kis köcsög, de legközelebb nem lesz szerencséd.-mondta Hanry majd ők is beültek a kocsiba.
Cam vezetett én mellette az anyósülésen ültem. Hátul pedig Nash, középen Liah és Hanry ültek. Majd Cam be inditotta a kocsit majd elindultunk.
Noah szemszöge:
Ma nagyon ideges voltam, amikor az a gyerek rányomult Bellára igy közbe kellett lépnem, de Bella leálitott. Neki mindig sikerül. Adtam egy puszit a homlokára majd a teremhez kisértem.Egész nap rajta járt az eszem. Annyira szeretem, de ő nem emlékszik rám és már van valakije. Gondolatomból Oli szakitott meg.
-Héé haver minden oké?-kérdezte Oli a folyóson állva.
-Aha...-mondtam.
-Bella?-kérdezte.
-Ja..-igen ő nagyon ismer bármi legyen is.
-Menj beszélj vele, most mentek le a lépcsőn Elenával.-mondta Oli.
-Biztos jó ötlet?
-Egy próbát megér.-mondta Oli majd meglökött, hogy induljak már.
Futni kezdtem ahogy birtam, de ahogy kiértem láttam, hogy Bella egy kisebb bandához megy. 3 fiú és egy lány állt egy fekete kocsi mellett.Bella nagyon erősen megölelte a lányt majd a két fiút végül az utolsóhoz ment akit én is ismertem Cam asszem ez a neve, és megcsókolta. Ahogy ezt láttam mintha megtört volna bennem valami, miért nem engem csókol meg? mit lát abban a gyerekben ami bennem nincs? Ezek a gondolatokból az zökkentett ki hogy az a három srác neki állt Jacknek. Biztos beszólt nekik. Valamit mondott Bella majd beültek a kocsiba és elhajtottak. Olyan érzés volt mintha egy kést forgatnának a hátamban.Egyszóval kibirhatatlan nagy fájdalom. Hogy miket vált ki belőlem ez a lány.
Bella szemszöge:
Egy gyorsétteremhez mentünk. Evés után pedig a fiúkhoz mentünk ahol már Matt a kanapén tv-zett.
-Szia Matti!.-ültem le mellé és kiváncsian mosolyogtam rá.
-Elmondták igaz?-kérdezte én pedig hevesen bólogattam Matt pedig megforgatta a szemeit.
-Na mesélj mi volt?-kiváncsiskodtam, mire a többiek is leültek és figyelni kezdtek.
-Neki nem jövők be.-mondta majd megrántotta vállát.
-Megcibálom, mi az hogy nem jössz be neki inkább ő a hülye.-mondtam majd bedúrcizva karba fontam a kezeim.
-Ahh mindegy..-mondta Matt majd mindenki a tv-t kezdte el nézni. Hisz a többiek tudják hogy ilyenkor Matt-et békén kell hagyni. Én nem akartam de jobbnak láttam a többiek példáját követni.
YOU ARE READING
A titokzatos fiú
RomanceMilyen érdekes, hogy az ember élete gyökeresen meg tudd változni csupán egy találkozás miatt. Egyik pillanatról a másikra teljesen más emberré váltózol. A suli első napján mindenki arra gondol vajon milyen lesz az év, újra unalmas a sok tanulással a...