Reggel arra ébredtem,hogy csörög a telefonom és a kanapén ölel valaki. Noah szoritása alól kiszedtem a kezem és felvettem a telefont nehogy a bátyám is felkeljen és igy lásson minket. Elena hivott gyorsan felvettem:
-Szia csajszi! Hol a fenébe vagy?? elkéssünk- üvöltötte a telefonba
-Szia! Bocsi elaludtam, a suliba mindent elmesélek.- suttogtam a telefonba
-Miért suttogsz?- kérdezte
-Majd elmondom, rohanok szia.-ezzel letettem a telefont.
-Noah kelj fel elkéssünk!- mondtam és elkezdtem leszedni magamról a kezeit.
-Honnan?- kérdezte álmos hangon.
-Suliból.-mondtam
Felmentem a szobámba és átöltöztem. Egy hosszú feszes nadrágot és egy fekete karcsúsitot pólót vettem fel. A hajamat összefogtam majd kevés sminket tettem fel. Miután elkészültem lementem reggelit csinálni. Palacsintát csináltam amikor két kart éreztem a derekam körül.
-Jól aludtál hercegnő?-kérdezte Noah
-Igen jól.-mondtam-Menj keltsd fel Olit én addig megcsinálom a reggelit.-mondtam majd el engedte a derekam és az emeletre ment. Ahogy ment még végig néztem rajta. Egy kék hosszú nadrágba és egy fekete tapadós pólóba ami jól kiemelte az izmait.
Miután kész lettem a palacsintával két fiú jött le az emeletről.
-Uhh milyen jó illatok!-mondta Noah
-Hugi te mióta tudsz főzni finom kaját?-kérdezte gúnyosan Oli.
-Haha tudod jobban is figyelhettél volna ha nem lépsz le anno.-mondtam.
Oli csak bólogatott lehajtott fejjel. Miután megreggeliztünk mindenki elkészült és Oli kocsijával elindultunk suliba.Suli előtt kiszálltunk és elindultunk befelé. Megláttam Elenát odaszaladtam hozzá és megöleltem.
-Na végre hogy itt vagy.-mondta és elkezdet behúzni maga után.
Folyóson rohantam Elena után aki olyan gyorsan ment,hogy a tömegben nem is láttam. Mentem fel a lépcsőn amikor valaki elkapta a csuklom és oldalra húzott.
-Te hülye a frászt hoztad rám.-mondtam
-Neked is szia cica! Hogy vagy?- kérdezte mosolyogva Nathan.
-Egész jól voltam idáig.-mondtam gúnyosan.
-Köszi én viszont örülök hogy látlak.-mondta.-Tegnap nem kisérhettelek haza ezért cserébe ma elvihetlek valahova?
-Komolyan ennyire el akarsz velem menni valahova? Mert nem ajánlom...-kérdeztem
-Igen, kockáztatok,hogy az enyém legyél.-mondta perverz mosollyal
-Jajj de elvagy szállva.
-Na kérlek egyszer!-könyörgött
-Na jó de mit akarsz csinálni?-kérdeztem
-Meglepi,akkor utolsó óra után a suli előtt várlak, szia cica!-mondta majd elment
Én felmentem a terembe és reméltem,hogy a tanár még nincs bent. Szerencsére nem volt bent igy leültem a helyemre. Elena rögtön kérdezgetni kezdett.
-Na mivan, hogy hogy később jöttél be és most hova tűntél?-rohant le kérdésekkel.
Mindent elmeséltem neki. Majd becsengettek és bejött a tanár.Az órák átlagosan unalmasan, de elteltek. Miután kiértem a suliból elköszöntem Elenától és elindultam amikor valaki megfogta a kezem és az ölébe rántott.
-Indulhatunk cica?-kérdezte Nathan
-Igen mehetünk.-bólogattam
Elindultunk,beültünk Nathan kocsijába.Nagyon izgultam hogy vajon hova visz mi az a nagy meglepetés. Vagy 10 perc utazás után megálltunk. Kiszálltam és egy nagy étterem előtt álltunk. Igazából úgy nézett ki mint egy étterem de csak desserteket lehetett enni. Bemenetünk leültünk egy asztalhoz.Ahogy leültünk egy pincér jött oda.
-Mit hozhatok?- kérdezte
-Én egy narancslevet kérek-mondtam
-Én egy limonádét.-mondta Nathan és még valamit súgott a pincér fülébe.
Még vártuk a rendelést addig beszélgetni kezdtünk.
-Miért voltál benne biztos hogy eljövők veled?-kérdeztem kiváncsian
-Én nem voltam benne biztos,csupán csak reméltem,hogy bele egyezel hogy ilyen helyes fiú lepjen meg.-mondta önelégült mosollyal az arcán.
-Ne bizd el mindig magad.-nevettem
Majd megjött a pincér letette az italokat majd egy kis szivecskés sütit tett az asztalra. Nagyon megdöbbentem hogy ez mi, egyszerűen gyönyörűen nézett ki.
-Ez a tiéd remélem izleni fog.-mondta
-Azta ez nagyon szép.-mondtam majd belekóstoltam.-És rohadt finom!
Ő csak mosolygott. Miután befejeztük felálltunk és elindultunk kifelé. Eléggé kezdett sötétedni de olyan jó volt Nathannel hogy nem érdekelt.
-Van még egy meglepetésem ha benne vagy.-mondta Nathan
-Persze de mi az?-kérdeztem
-Meglepi.
Beültünk az autóba és elindultunk. Kb fél órát utaztunk amikor egy erdőhöz értünk ami egy hegyen volt. Kiszálltunk és sétálni kezdtünk. Egy patak folyt le az erdőn keresztül és pont naplemente volt. Megálltunk a hegy tetején a patak mellett ahonnan szinte az egész várost be lehetett látni.
-Ez egyszerűen gyönyörű!!- ámuldoztam
-Örülök hogy tetszik.-mondta majd magához forditott és kezét a csipőmre tette majd szorosan magához ölelt. Az ajkain egyre jobban összeértek,már csak pár centi volt köztünk amikor hirtelen a szánk összeért és csak csókolóztunk.Mikor elfogyott a levegőnk elváltunk és a homlokunkat érintettük össze. Majd leültünk a fűbe és csak néztünk egymás szemébe. Egyszerűen gyönyörű zöld szemei voltak.
-Ideje mennem a bátyám ki lesz akadva.-mondtam kicsit kinosan
-Rendben cica menjünk.
Majd beültünk az autóba és visszaindultunk.
YOU ARE READING
A titokzatos fiú
RomanceMilyen érdekes, hogy az ember élete gyökeresen meg tudd változni csupán egy találkozás miatt. Egyik pillanatról a másikra teljesen más emberré váltózol. A suli első napján mindenki arra gondol vajon milyen lesz az év, újra unalmas a sok tanulással a...