8 évvel később:
Épp a konyhában vagyok és az ebédet készitem egy jó zene kiséretében. A hasamban mozgolódik a kis pici kislányom. Az idő eltelt azóta a baleset óta. Minden más lett. Felnőttem, már nem vagyok többé az a kicsi lány aki egykor voltam. Az életem egy nagy fordulatot vett és hogy mi is történt? Végül nem mentem egyetemre, hanem beálltam dolgozni az ügynökséghez és fekete pólós lettem. Rendszeresen járok kiképzésre és küldetésekre bár most a pici miatt ezt egy időre szüneteltetem. A csengő hangja hasitott a fülembe.
-Gyereee!-kiáltok ki. A konyha ajtó is ki nyilik és a legjobb barátnőm Liah lép be rajta. Majd szorosan megölel.
-Annyira hiányoztál csajszi!- miután megölelt megsimogatja kerekedő pocakomat is.
-Te is nekem.-mosolygok rá.
-Húgi!-ölelget meg a nagy karjaival a bátyám.
-Mi van rendőrbácsi?-nevetem el magam.
-Tudod a kemény bűnőzések.-teszi a kezét a mellkasára.Nevetve csapok a vállára.
Oli végül összeházasodott Liahval és fogalmam sincs hogyan történt ilyen gyorsan minden. Egy fiúk van aki már 13 éves és most táborban van. Oli rendőrnek állt,Liah pedig üzletasszony lett.
-Sziasztok!-jön be a konyhába Lucas.
-Haver!-fog kezet Olival majd Liaht is megöleli.
-Szia.-add az arcomra egy puszit majd megsimogatja a pocakomat.
-Mi újság van haver?-kérdezi Lucastól Oli.
-Minden jó, a cég csak fut előre.-mosolyog büszkén.
-Anyaaaaaa!-hallok meg egy nagy kiáltást.
-Ajaj.-nevetjük el magunkat, majd a kis szőke fiúra nézzünk aki berohan a konyhába.
-Mi a baj kicsim?-hajolok le Ethan-hoz.
-Apa azt mondta, hogy kapok valamit ha jó fiú leszek,de nem árulja el mit. Anya mit kapok?-néz rám boci szemekkel.
-Kisfiam, apa azért nem mondta el amiért anya sem, ez egy meglepetés és először jó kisfiú kell, hogy legyél.-simogatom meg pici arcát.
-Mondtam, hogy anya is ezt mondja.-jön egy hang mögülünk. Noah Ethan mellé lép majd felemeli a kisfiát.
-De apa tudni szeretném.-duzzog Ethan.
-Ne legyél ilyen kis kiváncsi.-csikizi meg a hasát Noah amire Ethan hangos nevetésben tör ki.
-Olyan jó igy látni titeket, végre gondok nélkül, boldogan.-ámuldozik Liah.
-Igy a legjobb!-mosolygunk egymásra.
-Na és mi újság Noah?-fordul a fiú felé Liah.
-Szokásos a cég fut.-mosolyog.
Nagy meglepetésemre Noah és Lucas egy céget alapitottak és most együtt dolgoznak és hogy a többiekkel mi is történt? Nos, Reed maradt a cégben és most egy vezető posztban jár küldetésekre és ki gondolta volna Rose kezét egy hónapja kérte meg. Cooper szintén a cégbe maradt, de szerinte élni nem lehet egy barátnővel igy mindig más van neki ami nekem nem igazán tetszik, de fő, hogy boldog. Kyle az apja helyére került igy ő vezeti a céget, van egy barátnője aki nagyon aranyos és most várják első gyermeküket. Lucas nem akart elhagyni, de nem akar barátnőt mert úgy véli még nem tudd elfelejteni engem. Aiden a munkájának él,álitása szerint a barátnő most sok neki.Nem akarja beismerni, de mindenki tudja, hogy azért mondja ezt mert nem rég lépett ki egy igazán zűrös kapcsolatból. Amy összejött a nagy szerelmével aki kezdetek óta tetszik neki még hozzá Jackkel. Alex matek táborban ismert meg egy lányt azóta boldog házasságban él. És, hogy mi van Camékkel? Nos,Cam világot jár a kisfiával akinek az anyukája 1 éves korábban elhagyta a kisfiút és Camet igy segitettünk nekik.A többi fiú pedig sportolok és üzletemberek lettek, de minden 2 hónapban látogatnak.Mindenki saját útra lépet, kialakitottak egy olyan életet ami megfelelő nekik. Miután mindenki hazament csak mi maradtunk.
-Anya miért nem féltél sosem amikor elraboltak?-néz rám kristály kék szemeivel majd fáradtan megdörzsöli őket.
-Tudod kicsim nagyon féltem, de sose mutattam ki, rettegtem, mert az nem jó dolog, de mindig volt ott valaki, elsősorban az apukád.-simogatom meg majd betakaróm.
-Anya végül ettetek pudingot mikor Lucas bácsiéknál voltál?
-Te emlékszel még erre szivem?-mosolygok rá.
-Tetszett nekem az a rész.-nevet fel kisfiús hangján.
-Ettünk pudingot, mert a fiúk ügyesen kitakaritottak és ha te is segitesz holnap nekem akkor te is kapsz pudingot rendben?
-Rendben, szeretlek anya!-csukja le irisz kék szemeit.
-Most már aludj, én is szeretlek jó éjt!-nyomok egy puszit a homlokára majd a villanyt lekapcsolva elhagyom a szobát.
Kilépek a szobából és a kerekedő pocakomra teszem a kezemet. Olyan fura az egész. Emlékszem amikor bejelentettem Noahnak hogy megszületik a fia.
,,Napok óta rosszul voltam.Akkor is Liah volt mellettem, amikor megcsináltam a tesztet pozitiv lett. Elmentünk egy orvoshoz aki megerősitette igy már csak Noah tudtára kellett adnom. Otthon voltam. Tudtam, hogy miután Noah hazaér mindig a konyhába megy először, igy egy héliumos lufihoz kötöttem egy kis dobozt abba pedig egy kis játék babát és vártam. A nappaliban ültem mikor a bejárati ajtó kinyilt, Noah pedig a konyhába ment. Csönd volt, izgatott voltam és alig vártam hogy végre kijöjjön majd kinyilt a nappali ajtaja és belépett rajta Ő. A babát forgatta a kezébe majd rám nézet. Még mindig képes kiváltani belőlem az erősebb sziverést , az ámulatot.
-Ez..ez az ami...?-döbbenten mered rám. Öröm könnyek szöknek ki a szememből majd bólintok.
-Apa leszel.-mosolygok rá. Megszünteti közöttünk a távolságot majd magához húzz és megcsókol.
-Apa leszek.-a homlokát az enyémnek hajtja."
Leindultam a lépcsőn, de mint mindig a szerencsétlenségem közbe szólt én pedig majdnem elestem, de Noah elkapott.
-Újra játsszuk igaz?-mosolyog rám majd kisimit egy tincset a szememből.
-Mint mindig.-nézzek mélyen a szemébe.
-Sose bánom meg, hogy többet nem engedtem el a kezed.-simitja meg az arcom majd lágyan megcsókol.
-Sose bánom meg, hogy te lettél az.-mosolygok rá és szemeiben elveszek.
-Ki lettem?-kérdőn fürkészi az arcomat.
-Az én TITOKZATOS FIÚM!
VÉGE
Huhh itt vagyunk ennél a pontnál. A történetet innentől lezárom. Nagyon szerettem irni és minden egyes szavát élveztem. Remélem elnyerte a tetszéseteket. Nagyon szépen köszönöm mindegyik kommentet vagy megtekintést és azt, hogy követétek Noah & Bella történetét, mert mindenki megtalálja az igazit csak adjatok időt neki.
Ha szeretnél még jó könyvet olvasni olvas bele: LÁTOM ŐT! Már kint van az első 5 része. Ha egy igazi szerelem kialakulását szeretnéd követni. Remélem velem lesztek még. Látom Őtben találkozunk sziasztok!
xxNiki
ESTÁS LEYENDO
A titokzatos fiú
RomanceMilyen érdekes, hogy az ember élete gyökeresen meg tudd változni csupán egy találkozás miatt. Egyik pillanatról a másikra teljesen más emberré váltózol. A suli első napján mindenki arra gondol vajon milyen lesz az év, újra unalmas a sok tanulással a...