9.

869 29 2
                                    

-Te..Te vagy az?-kérdeztem ledöbbenve.

-Szia hercegnő!-mondta egy mosollyal az arcán.

Ő volt az, még is ő. Noah. Nem hiszem el hogy ő az és tudd ilyen aranyos lenni. De akkor szeret engem? De hát a bátyám legjobb barátja. Miért pont én?- Ezek a gondolatok cikáztak a fejembe mikor megszólalt elterelve a gondolataim.

-Figyelj..ne haragudj, hogy úgy elrohantam meg hogy úgy rád is förmedtem csak mikor megláttalak Nathannel akit nem birok egyszerűen elkapott a féltékenység. Nem tudtam először, hogy mi volt ez a kirohanásom,de rájöttem, hogy szeretlek és egyszerűen nem érzem magam jól ha nem vagy velem,de sajnos tudom, hogy te nem igy érzel de el kelet mondanom.-mondta tarkóját simogatva Noah.

Én nem tudtam mit mondjak csak arra tudtam gondolni,hogy szeret engem, Noah szeret engem. Boldogság töltött el és csak hozzá akartam bújni és megcsókolni és soha el nem engedni.

-Ne haragudj ,tudtam hogy te nem igy érzel ne haragudj hogy bunkó voltam remél...-nem hagytam hogy befejezze csak megcsókoltam.

Szám az ő szájához tapadt és egyszerűen éreztem,hogy boldog vagyok azok a bizonyos pillangók a hasamban voltak és semmi másra nem tudtam gondolni csak Noahra. Miután szánk elvált egymástól levegő hiány miatt ránéztem Noahra akinek a szája a füléig ért annyira mosolygott.

-Bella..leszel a barátnőm?-kérdezte kinosan elpirulva

-Ig...-ekkor megcsapott valami, elfelejtettem, Nathant. ledöbbent arccal néztem a mosolygó Noahra.-Én még együtt vagyok Nathannel.-mondtam majd lehajtottam a fejjem.

-Értem.-mondta majd lesütötte szemeit.

-De Noah én téged szeretlek.-mondtam majd két kezem közé fogtam arcait.-Beszélni fogok Nathannel.-mondtam majd egy puszit nyomtam Noah szájára aki szorosan magához ölelt.

-Rendben,szeretlek hercegnő!-mondta

-Én is.

Majd elindultunk sétálni. Estig sétáltunk majd hazafele mentünk. A házunk előtt:

-Szerintem én nem megyek be.-mondta Noah.

-Miért? Gyere már be-mondtam.

-És Oli?

-Örülni fog ne aggódj.-mondtam.

Majd bementünk a házba ahol Oli idegesen ült a a kanapén. Ahogy meglátott engem felugrott és elém lépet.

-Hol a francba voltál már?Ugye nem Nathannel?-kérdezte idegesen.

-Nem.-mosolyogtam.

Oli meglátta a haverját a hátam mögött majd oda lépet és férfiasan megölelték egymást.

-Szóval veled csavargott a hugica.-mondta idegesitő mosollyal.

-Igen.-bólintott Noah.

-Akkor visszajössz?-kérdezte Oli

-Ezek szerint.-nevetett Noah.

-Hugi csinálj kaját!-fordult felém Oli.

-Mi vagyok én bejárónő?-kérdeztem flegma arccal.

-Nekem igen-mondta nevetve.

-Csinálj magadnak.-ültem le a kanapéra.

-Jó rendelek pizzát.-mormogta Oli.

Noah addig mellém ült és átkarolt.Mikor Oli letette a telefont leült mellénk és filmet kezdtünk választani. Persze most fiúk voltak többen igy le lettem szavazva. Valami fiús filmet kapcsoltunk be ami azt se tudom miről szólt bár nem is nagyon néztem.Inkább Noahoz bújva figyeltem ahogy nézi a filmet. Megjött a pizza majd enni kezdtünk majd néztük tovább a filmet.

Noah szemszöge:

Néztük a Transformerst és jobban élveztem mint eddig ahányszor láttam, mert tudtam,hogy Bella végre az enyém és most is a karjaimban fekve nézi vagyis nem nézi,mert láttam rajta, hogy nem nagyon érdekli a film,de a lényeg, hogy velem van. Sose szerettem egy lányt se ennyire mindegyik csak egy futó kaland volt ,de ő egyszerűen más, oda vagyok érte. A rosszfiús énemből még egy lány se váltott ki ilyet mint ő.

Mikor vége volt a filmnek Olival lepacsiztam és ő felment a szobájába. Bella a vállamra hajtva fejét, aludt. Bal kezem a nyaka alatt volt, jobb kezem a térde hajlatába tettem majd felemeltem. Felvittem a  szobájába majd letettem az ágyra és betakartam. Majd én is mellé feküdtem és megöleltem a derekát, majd elnyomott az álom.

Bella szemszöge:

Reggel két erős kar szoritása körébe keltem. Megfordultam és Noah feküdt mellettem. Annyira jó volt vele ébredni ráadásul péntek van. Imádom a pénteket főleg ha igy indul. 

-Noah kelni kellene.-súgtam a fülébe.

-Baba hagyj aludni kérlek.-morogta.

-De elkésünk.

-Honnan?-kérdezte.

-Suliból szóval kelj fel.

-Csak még pár perc baba kérlek.-mondta fáradt hangon.

-Na jól van megyek addig elkészülök.-mondtam majd az alvó fiú arcára nyomtam egy puszit.

Kimentem a fürdőbe megmostam az arcom majd egy alap sminket tettem fel  és fogat mostam. Majd kimentem a szobába és felöltöztem. Egy hosszú fekete, térdénél kicsit kiszakitott nadrágot  és egy hátul hosszitott pólót vettem fel. 

-Noah tényleg kelj fel.-mondtam hangosabban.

-Jó jó-mormogta.

Lementem a konyhába és nekiálltam reggelit csinálni. A fiúknak kávét magamnak teát csináltam és három szendvicset. Majd megéreztem két kezet a derekam körül. Noah puszilt a nyakamba.

-Mondtam hogy felkelek.-és még erősebben húzott magához.

-Viszont most Olit kell felkelteni.-fordultam felé.

-És hogyan?-kérdezte

Én csak egy vizel teli poharat fogtam meg és Oli szobája felé mentem. Noah szorosan jött mögöttem. Bementünk a szobába ahol a bátyám nyugisan aludt. Majd ráöntöttem a vizet a fiúra. Majd kifutottam a folyósora. Noah nem jött utánam. Egyszer csak látom, hogy fut ki a szobából.

-Fuss már öltözik!-kiabálta Noah,majd csuklom megragadva húzott a szobámba. 

A titokzatos fiúWhere stories live. Discover now