0.3

36.6K 3.1K 3.8K
                                    

| eray |

"Ben acıktım." dedi kafasını uzatıp fısıldayarak. Ders çalışmak için kütüphaneye gelmiştik ve saatlerdir ders çalışıyorduk.

"Bir şeyler yemeğe gidelim o zaman." dedim eşyalarımı toparlarken.

"Sen acıkmadın mı?"

"Acıktım."

"Niye söylemiyorsun o zaman?"

"Zaten zor odaklanıyorsun, bozmak istemedim."

"Aww~"

Gülerek çantasını omzuna taktıktan sonra kolunu omzuma atmıştı. "Nereye gidelim?"

Kütüphaneden çıkarken görevliye "İyi günler." deyip ona döndüm. "Ne yemek istersin?"

"Hamburger?"

"Hamburger mi?" Daha dün çocuklarla birlikte yemiştik ve çok sevdiğim söylenemezdi.

"Tamam o zaman pizza?"

"Olur ama canın hamburger istiyorsa hamburger yiyelim."

"Hayır canım pizza istiyor."

Kafa sallayıp yürümeye devam ettim. Pizzacıya gittiğimizde her zaman yediğimizden söylemişti. Karşıma oturup montunu çıkardıktan sonra arkasına yaslanıp bana bakmaya başladı.

"Bir şey mi oldu kanka?"

"Eray." dedi tek kaşını kaldırarak. "Eskisi gibi olalım dedik. Sen bana eskiden kanka demezdin."

Fazla kasıyordum ve nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum. Kapıya geldiğinde de tutup çekmiştim ve öpmeye başlamıştım. Ne yapmam gerek hiçbir fikrim yoktu.

"Tamam, üstüme gelme."

"Üstüne gelmiyorum."

"Gelmiyorsun."

"Evet gelmiyorum Eray."

Bundan sonra bir şey dememiştim. Pizzalarımız gelene kadar konuşmamıştık. Pizzalar geldiğinde önümdeki dört dilimden birine ketçap, diğerine ketçap ve mayonez kalan ikisine ise hiçbir şey sıkmamıştı. Kolamı açıp pipeti içine koyduktan sonra kendi tabağıyla ilgilenmeye başlamıştı. Bu onun hep yaptığı bir şeydi ama şimdi buna akşam yatarken düşünecek kadar çok takılmıştım.

Ketçaplı olanlardan birini alıp yemeğe başladım. O da yemeğini yerken dışarıyı izliyordu. Dikkatini tekrar bana verdiğinde hafifçe gülümsedim. Gözleri dudaklarımda takılı kalınca gülümsemeyi ister istemez bırakmıştım.

Eline bir peçete alıp bana doğru uzanırken ağlamak istedim. Dudağımın kenarında kalan ketçapı sildikten sonra yemeğini yemeğe geri dönmüştü.

"Uzun süre ders çalışmak çok yorucuymuş."

YA SEN NASIL HİÇBİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRANABİLİYORSUN?

Bir şey olmadı ki Eray, bunlar Ata'nın her zamanki hali. Kendi elleriyle yedirdiği günler bile oldu......

"Evet belime ağrı girdi." dedim.

psk: ohashipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin