| YAVUZ |
"Emre, seninki buraya bakıyor."
Emre kafasını çevirip kıza gülümsemişti.
"Ne iş? Hala flört mü?" dedi Ata. Emre "Evet, çok sarmadı ya. Başta iyiydi." dedi.
Eren kıza bakıp "Zaten sıkıcı birine benziyor." dedi. "Şöyle yok ki Aysu gibisi."
Emre, Eren'e bakıp bakışlarını başka yere odaklamıştı.
"Benim midem yine ağrıyor ya, Yavuz öpsen mi bir?"
Yasin'e bakıp güldüm. Elimi omzuna atıp kendime çektim. "Öpsene."
"Sonra."
"Şimdi."
"Sonra."
"Hayır, şimdi."
"Yasin hiç çekilmezsin ha." dedi Burak.
"Ben otuz bir miyim kardeşim?"
"Bu ne iğrenç bir mizah." Burak ayağa kalkıp "Gidiyorum ben." demişti. Sinan Burak'a bakmıştı ama oturmaya devam ediyordu. Kaya masanın yanına gelmişti o an. Burak kalktığı yere geri oturmuştu. Can da Kaya'nın arkasında duruyordu.
"Dün hastanedeymişsin, iyi misin?" dedi Kaya, Yasin'e.
"İyiyim, sen nereden duydun?"
"Bizim sınıftan biri görmüş seni." dedi.
Yasin kafa sallamıştı. Can da arkadan Yasin'e hafifçe gülümseyip "Geçmiş olsun." demişti.
"Sağ ol."
"Bir şeye ihtiyacın var mı?" dedi Kaya. Sabır Allah'ım sabır.
Git işte, kimse istemiyor seni git.
"Yok."
"Olursa söyleyebilirsin."
"Biz neyiz burda?"
Kaya bana bakıp göz devirmişti. Yasin'e "Görüşürüz." deyip yanımızdan ayrılırken Can'ın Oğuz'a baktığını görmüştüm.
"Nah görüşürsünüz." dedim.
"Yaa sen beni mi kıskandın?" dedi Yasin.
Sinan bana gülerek bakarken iç çektim. Burak ise garip garip bakıyordu.
"Evet, kıskandım." Yasin tuhaf sesler çıkarıp sarılırken "Burak senin yok diye ilişkimizi kıskanma." demişti.
"Çok kıskandım amk, şimdi atacağım kendimi aşağı."
***
| EREN |
"Bak Başakcığım, senden sadece bu gördüklerini unutmanı istiyoruz."
Başak, yüzündeki boş ifadeyle sırasına otururken parmağımı şıklattım. "Güzel, devam edebiliriz çocuklar ama lütfen medeniyet çerçevesinde. Bakın sınıfta kız var."