"Üzgünüm Yavuz. Ayrılmak bizim için daha iyi olacak.""Yasin..."
8 SAAT ÖNCE
| YASİN |
"Bu akşam benimle gelirsin değil mi?"
Kafa sallayıp gülümsedi. Sırtımı ona yasladığımda ellerini dolamıştı bana.
"Heyecandan duramıyorum ya." dedim. Hızlıca boynumdan öpüp "Sakin ol." dedi.
Bu akşam annem ve meşhur manitasıyla buluşacaktım. Israrlarıma dayanamadığı için İstanbul'a kadar gelmek zorunda kalmışlardı.
"Merak ediyorum ama." dedim.
Yarım saattir görmezden geldiğim seslere daha fazla dayanamayarak yan odanın duvarına art arda vurdum. "LAN YETER LAN YETER!"
Yavuz beni duvardan uzaklaştırırken kapının önünden geçen Emre bize bakıp yürümeye devam etmişti. Bu da bir değişik amk.
"Of Yavuz bunlar beni deli edecek." dedim. "Gel aşağı inelim." dediğinde Ata beline sarılı bir havluyla odaya girmişti.
"Ne bağrıyorsun lan?"
"Lan siktir git!" diye üzerine atlamaya hazırlanırken Yavuz beni sıkıca tutmuştu. Ata hareket yapıp lavaboya girerken Yavuz beni aşağı indiriyordu.
GeRGiNiM aNLaMıYoR MuSuNuZ?
"Oğuz, köpek maması yersen iki yüz lira veririm."
Huzur yok ki evde. Burda da Eren video çekiyordu. Emir de gelmişti.
"Öğününü çalmış gibi olmayayım Erenciğim, hav." dedi Oğuz. Eren orta parmak kaldırıp kamerayı Sinan'ın kucağında oturan Burak'a çevirdi. "Burak, Uzay'la on saniye öpüşürsen iki yüz lira veririm."
"Sana hiç güvenmiyorum."
"Lan valla vereceğim."
"Verdin şuan."
"Lan tamam Emir, Yağız'la öpüşürseniz ikinize de iki yüzer lira."
Oğuz göz ucuyla ikisine bakarken Yağız gülerek Eren'e bakmıştı. "Vermeyen göt olsun." dedi Eren. "Lan video çekiyorum ya, azcık hareket hadi."
Yağız kalkıp Emir'in yanına gittiğinde çocuğu öpüp geri çekilmişti. "Süre belirtmemiştin." dedi, Eren itiraz edeceği anda. Haklı vallaha.
"Tamam bir şey demedim." deyip ikisine de paraları vermişti. Enes "Bedeninizi paraya satmayın." dediğinde herkes "Boş yapma amk." demişti.
"Burak bak gördün veriyorum nakit canlı canlı. On saniye Uzay'la öpüşün."
Burak, Sinan'nın kucağından kalktığında Uzay da ayağa kalkmıştı. Sinan gülerek izliyordu. Uzay elini Burak'ın ensesine koyup öpmeye başladığında hepimiz ondan geri saymaya başlamıştık. Ben de bu mallar napıyor diye oturup izliyordum.