5.8

16.2K 1.6K 2.2K
                                    

| YASİN |

"Hayırdır oğlum? Ne bakıyorsun yarım saattir?"

Karşımda, yanındaki iki çocukla yarım saattir bana dik dik bakan çocuklara laf attığımda gülerek birbirlerine bakmışlardı. Okulun ilk haftası amk, liseye geçmişsiniz bir rahat durun ya.

"Bize mi dedin?" dedi ortadaki ayağa kalkıp.

"Size dedim."

Şimdi merak ediyorsunuzdur. Yasin, bu cesaret nerden geliyor amk? Beş tane kapı gibi kankam var da ondan.

Yanıma gelip omzumdan itmişti. "Siktir git." dedi.

"Sen kime artistlik yapıyorsun laaan!"

Yasin dayak yemeden kaç oğlum.

Kantinden okula doğru koşmaya başlamıştım. Üçü de arkamdan koşuyordu. Yavuz sınıftadır. Enes meçhul. Eray ve Ata da sınıftadır. Oğuz da kendi sınıfındadır. Herhalde. Emin değilim. Sen en iyisi sınıfa git Yasin.

Merdivenleri hızla çıkıp sınıfa koşarken bir sarışın, bir esmer iki çocuğa çarpmıştım. Ama öyle bir çarptım ki sarışın olan az kalsın yere düşüyordu. Esmer olan sarışını tutup bana dönmüştü. "Yavaş ol lan!"

"Sorry tatlım."

"Bir şeyin var mı?" dedi Sarışın. Yerler seni ama az sonra beni yiyecekler.

"Az sonra olacak gibi." dedim gelenlere bakarak. Amk çocukları.

"Sıkıntı mı var? Noluyor?" dedi Esmer.

"Kaçacak delik kalmadı mı?" Geldi tipini...

Gülerek gelip önümüzde durmuşlardı. Omzumdan ittiğinde kafa atmaya çalıştım ama yapamadım. Şaşırdık mı? "Seni varya..."

"Sen bir çekil şöyle." dedi Esmer. Olur valla.

Arkasına geçip olacakları izlemeye başladım.

"Hayırdır?" Esmerim benim, yürü!

"Sen çık aradan. Senlik bir şey yok."

"Bana söyle."

"Kardeşim çık git."

"Gitmiyorum."

Sarışın bana bakıp gülümsemişti. "Emre döver az sonra onları, merak etme. Bu arada ben Eren." deyip elini uzattı.

"Yasin."

"Memnun oldum."

"Ben de."

Eren bana gülümseyip "Siz hayırdır oğlum?" diye çocukların üstüne atlamıştı. O vurduğunda Emre de atlamıştı üstlerine. Üçe iki, hm...

psk: ohashipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin