4.6

19.6K 1.6K 2.7K
                                    


| OĞUZ | 

"Sevgiliyiz diyemiyor. Eskiden en azından öyle davranıyordu ama şimdi uzaklaştığını hissetmeye başladım."

"Oğlum başta zaten sana ben yazın sevgili yapar kışın ayrılırım dememiş miydi? Neye üzülüyorsun?"

"Kış çok çabuk geldi." dedi Melih. "Bana senden ayrılmak istemem demişti."

"Bu yüzden sevgili olmamış olabilir misiniz Melih?"

"Ama sevgiliymişiz gibi."

"Bozma o zaman."

"Niye çok agresifsin? Sevgilin yok diye mi?"

"Kalk git başımdan."

"Seni kınıyorum Oğuz."

Melih kalkınca koltuğa uzanıp telefonumu çıkardım. Derin bir nefes alıp evdeki gerizekalıları unuttuğum, Netflix uygulamasına tıkladığım ekranda bir şeylerin açıldığı o an, işte o an varya tam o anda her şey yolundayken Eren "Videom neden izlenmiyor?" diye evde bağıra bağıra dolaşmaya başlamıştı.

Yani afedersiniz ama böyle hayatın içine sıçayım.

"Kanka 5 bin olmuş. Daha ne istiyorsun?"

"5 milyon olmalı Yağız."

"Götüme bak götüme." diye mutfaktan Sarper'in pudingini yiyerek çıktı Enes.

"Beş bin çok büyük bir rakam." dedi Yavuz. "İlk videon. Sadece bir gün oldu."

Senin videonu rehberimizdeki herkese izlensin diye attık, sabahlara kadar yüz kere izlerken ağzımıza sıçıldı demek yerine bu cümleleri kurmuştu. Yavuz hep kibar bir çocuk olmuştu. Yavuz'la gurur duyuyorum.

"Sizin gibiler için büyüktür." dedi Eren.

"Senin ağzına sıçarım ama."

Sorun yok. Yavuz'la hala gurur duyuyorum.

Yasin gelip Yavuz'u bahçeye çıkarırken Eren'e "Seni öldürürüm." tarzı hareketler yapmıştı.

Zil çaldığında da kimse yerinden kıpırdamamıştı. Orospu bunlar ya. Annelerinde sıkıntı yok. Sıkıntı bunlarda. Amınakoduğumunçocuklarıbıktırdıbenihayattanikigünde.

"Baksanaza oğlum kapıya!"
"Kime diyorum?"

Zile aralıksız basmaya başladıklarında gelenin Burak olduğunu anlamamak için Can falan olmanız gerekiyor.

"Anahtarınız yok mu oğlum sizin?" dedim. Sinan içeri girince Burak'a baktım.

"Var herhalde." deyip cebinden anahtarı çıkarmıştı. "Bu mu?"

Kapıyı yüzüne kapatırken araya ayağını koyup eve girmişti. Koşarak mutfağa gidip "Dondurmalarıma yer açıııın." diye bağırarak buzluğu açmıştı.

"Kaç tane aldın?"

"100." dedi Sinan. "Deli amk."

psk: ohashipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin