7.4

13.9K 1.2K 1.9K
                                    

| OĞUZ |

"O son poğaçayı yemeyecektim."

"Şiştim amk."

"Melih'in annesi teyze cidden döktürmüş." dedi Uzay.

"Canım ne teyzesi ayol, müstakbel annen o senin." diye karşılık verdi Yasin.

Herkes şiş karnıyla gülerken Enes içeriden elinde dolu bir tabakla çıkmıştı. "Yuh." dedim. "Senin doyduğun günü ne zaman göreceğiz amk?"

Tişörtünü kaldırıp kaslarını gösterdikten sonra dolu ağzıyla konuşmaya çalıştı: "Bu kaslar kendi kendine olmuyor canısı." Diğer poğaçayı da ağzına attıktan sonra cheesecake'i yemeğe başlamıştı. Daha sonra Sina'nın karşısına oturdu.

"Oğuz, Can'la düzelttin mi arayı?" diye sordu Yavuz.

"Bir haftadır buluşmuyoruz." dedim.

"Oho! Nosol yono?"

"Enes, ağzın doluyken konuşma demedik mi sana embesil!" diye bağırdı Ata, az kalsın elindeki çay bardağını Enes'e fırlatıyordu. İkisi laf dalaşına girdiğinde Can mevzusu kaynamıştı ve rahatlamıştım çünkü bunun hakkında konuşmak istemiyordum.

Dikkatimi Enes'e vermiştim. Yaklaşık on dakikadır onu izliyordum ve yerinde kıpırdanıp duruyordu. Gözünü Sina'dan çekmemişti uzun süredir. Sina ise sadece oturuyordu, arada yapılan esprilere gülüyordu o kadar. Enes birden önündeki şişlikle birlikte bağırarak kalkmıştı. "Sina." dedi. "Kalk, gel."

Sina "Noluyor?" der gibi bakıp hafiften kafa salladığında "Tahrik oldum." dedi. "Beni çok pis tahrik ettin. Bu şekilde duramam hadi Sinaaaa..."

"ŞEKSPŞEMSOCÜEMJDPFL."

Sina'nın tek yaptığı şey oturmaktı ve Enes çadırı kurmuştu.

"AMK YOK ARTIK SJXJLCNSKVCP."

"Sina!"

"Şaka mı yapıyorsun?" dedi Sina gülerek ayağa kalkarken. Enes bir eliyle çadırını tutarken diğer eliyle Sina'nın elini tutup çekmeye başlamıştı. "Çabuk bir yer bulalım. Melih'in odası olur."

"Lan evde on üç tane kadın var. Süper zamanlama cidden."

"Ya hayır odam olmaz amk! Akıtma sağa sola sakın."

"Ne diyorsun amk ya?"
Enes yüzünü buruşturup içeriye doğru yürümeye başlamıştı. Ata arkasından kahkaha atmaya devam ediyordu.

***

| SİNA |

Melih'in odasına girince kapı kilidini çevirip Enes'e baktım. Kemerini açmaya çalışıyordu.

"Sen ciddi misin?" dedim gülerek.

"Şaka yapar gibi bir halim mi var?" dedi aşağıya bakıp. Yanına gidip pantalonunun düğmesini açtım ve fermuarını indirdim. Pantalonunu aşağı çektikten sonra dudağını öpmeye başladım ve elimi boxerından içeri yolladım. "Ulan Sina." dedi öpüşürken. Daha sonra bileğimi tutup kafasını geri çekerek "İşte şimdi sakso zamanı Sinacığım." dedi.

psk: ohashipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin