9.3

10.2K 1K 1.1K
                                    

| EREN | 

Sabah uyumasam da gözlerim kapalı yatakta uzanıyordum. Emre ben uyurken kalkıp benim boş yatağıma gitmişti. Oğuz görmesin diye yaptığını düşünüyordum.

Emre'nin hemen bana açılacağını sanmıyorum, hatta açılacağını sanmıyorum. Yani Emre'yi bilirsiniz orospu bir pezevenk kendisi.

Cam kenarında uyuyan Oğuz'un alarmı çaldığında kalkıp kapatmıştım. Oğuz'u dürterek uyandırmaya çalıştım. Ne kadar geç yattıysa uyanmıyordu hayvan. Oğuz2 ile ne yaptıysalar artık.

Oğuz'un donunu aşağı çekerek onu uyandırmaya çalışmıştım. Salak o şekilde yatmaya devam etmişti.
Poposunu dürterken Oğuz'un varlığından haberim olmadığını dövmesini farketmiştim o an. Poposunun hemen altındaydı. Vay piç buraya dövme mi yaptırdın.

"Lan kalk," diye bağırdığımda "Siktir git," demişti. Kafasını diğer tarafa çevirip uyumaya devam ederken telefonunu alıp parmağını okutarak ekranı açtım.

Enes Batur abimden Dolunay şarkısını son ses açıp telefonu kulağının yanına bırakmıştım. Hadi bakalım göt sıkıyorsa kalkma.

Ben gülerek odadan çıkarken kalkmış şarkıyı kapatmaya çalışıyordu. Dağınık saçları ve açılmayan gözleriyle ekranı göremiyordu, aptal.

Odadan çıkmadan önce son kez Emre'ye bakıp kapıyı kapatmıştım. Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indiğimde hazırlanmış bir kahvaltı bekliyordum ama bu evde Emre'den başka yemekle ilgilenen bir göt olmadığı için hayallerim Enes'in Sina'yı kedi kostümüyle görmek istemesi ve Sina'nın onu dövmesi gibi yıkılmıştı.

Burak ve Sinan zombi gibi gelip arkamda belirdiğinde yerimde zıpladım. Tiplere bak amk sabah sabah.

Burak iki tane kase çıkarırken Sinan da mısır gevreğini çıkarıp masaya koymuş ve oturmuştu. Burak iki kaseyi de masaya koyduğunda bana dönmüştü. "Yiyecek misin sen de?" dediğinde kafa salladım. O bir kase daha çıkarırken Sinan gevrekleri dolduruyordu.

Burak kaselerden birini önüme itip Sinan'ın yanına oturmuştu. Kaşıkları ellerine alıp mısır gevreklerini yemeye başladıklarında yüzümü buruşturdum.

"Süt ister misiniz?"

Kuru kuru kaşıklayarak yiyordu salaklar. Lan sabahları niye hepsi mal oluyor?

Burak belli belirsiz kafa sallarken dolabı açıp içinde süt aradım. Göremediğimde kapağı kapatıp "Süt kalmamış," diyerek yanlarına oturdum. Kasenin içinden bir tane gevrek alıp ağzıma atmıştım. İkisi zaten sütün var olup olmadığını umursamıyordu.

Yasin içeri girip yanıma oturduğunda önümdeki kaseyi ona ittim. "Al ye."

"Süt versene."

"Yok."

"ATA!" diye bağırdı Yasin. "Süt lazım buraya gel!"

EGKFWLFEPĞDQMWFKFQ.
Mal aq.

Ata içeri girip Yasin'in kafasına arkadan pat diye geçirmişti. Yasin kıs kıs gülerken Ata Burak'a dönüp bağırdı. "Lan düzgün ye şunu. Kıt kıt kıt, ıy."

psk: ohashipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin