| BURAK |
"Uzay da mı geldi?" dedim göz devirerek ama bilerek yaptığımı herkes anlayabilirdi.
"Bensiz hiç eğlenceli olmaz, biliyorsun." dedi gülerek.
Onaylayan bir ses çıkardım. "Biliyorum."
Yasin dondurmasını gözümün önünde yerken dudaklarını yalayıp "Sinemaya gitmesek mi ya? Ben baktım güzel film yok." dedi.
"Benim de gidesim yoktu zaten." dedim.
"Ne yapacağız o zaman?" dedi Doruk. Aptallar oyunculuklara bak ahhsjdhehshhshsoaj.
Enes "Hadi lan, ayaklarım ağrıdı." diye bağırınca herkes ona dönmüştü. O sırada Yasin'in elindeki dondurmayı hızlıca alıp yemeğe başladım. O an şey bakışı attı "Dua et doğum günün yoksa sikmiştim seni."
Sinan gülerek bana bakarken gülümsedim. Eren "Şu ileride bowling var. Oraya gidelim." dedi. Bowling oynayamadığımı bile bile bunu mu buldunuz oçlar?
Herkes onaylarken ben de onaylamak zorunda kalmıştım. Zaten kabul etmesem de zorla götürülecektim. Dondurmayı Sinan'a uzatıp "Al." dedim. "Sen ye." dedi gülümseyerek.
Fısıldayarak "Senin de doğum günün." dedim. Dondurmayı benden sonra en çok seven oydu.
Elimden aldığında gülümsedim. Gideceğimiz yere yaklaştıkça çocuklar teker teker bana dönüp bir şeyler söylüyorlardı. Bu kadar belli etmeyin be kardeşim jsjxdksldşqş.
İçeriye girdiğimizde hepsi gülümseyerek bana bakıyordu. "Bu mu bowling oçlar?" dedim.
"Ben burayı bowling sanıyordum kanka ya." dedi Eren. Amınakoduğumun çocukları ya hepinizden nefret ediyorum. Sinan'a dönüp "Aferin sana." dedim. "Ben çıkıyorum siz ne yapacaksınız yapın."
Herkes "Hayır ya." demeye başlamıştı. Emre sabahtan beri gergin duruyordu. "Gel lan şuraya. Oynayıp gidelim işte." diye bağırdığında herkes ona dönmüştü.
Sakin ol amk.
"Bir şartla girerim en arkada veya en önde durmam. Sinan da benden ayrılmaz."
"Tamam be, ağlıyorsun hep." dedi Melih. Kafasına vurduğumda Oğuz'un arkasına geçmişti.
Adam yanımıza gelip "Hazır mısınız gençler?" deyip kuralları anlatmaya başlamıştı.
Oradan hazır mı duruyorum oç?
Sinan "Tamam, korkma bir şey olmayacak." diye teselli etmeye çalışıyordu.
"Senin haberin vardı ve bir şey demedin mi?"
"Sence?" dedi. "Dinlemiyorlar işte."
"Of Sinan."
"Seninle geleceğim ben de, bu kadar korkmana gerek yok."
Hepimiz hazırlanırken Yasin, abinin yanına gitmişti. Bir şeyler söylediğinde abi kafa sallayıp gülmüştü. Ne planlıyorsunuz amk ya?