5.1

17.9K 1.7K 1.6K
                                    

| EREN | 

"Selam bebekler." 

Geldi yine tipini siktiğim...

Hadi tahmin edin kim?

Evet Ömer.

"Selam."  dedi Emre. Sandviçini yerken boğazında kalınca öksürmeye başlamıştı. Ömer bardağa su doldurup eline tutuşturunca içip teşekkür etmişti. Emre'nin sırtına sertçe vurup "Helal helal." dedim. Birinin boğazında bir şey kaldığında sırtına vurulmaması gerekiyor diye duymuştum AMA BU FIRSATI KAÇIRIR MIYIM? EMRE'Yİ DÖVMEK İSTİYORUM. BAM BAM BAM. Resmen her şeyi duymuştuk ama duymamış gibi davranıyorduk.

"Ben gidiyorum." deyip odama çıktım. Acilen kendime özel odaya geçmeliyim. Melih'i Oğuz'ların odasına göndersek, Uzay benim yerime buraya gelse onların odası benim olabilir. Evet böylece Ömer'i ve Emre'yi görmem.

Videomu editlemeye başladım. Kendini işine ver Eren. Enes Batur'dan daha çok abonen olacak.

Yavuz kapıyı çalıp içeri girdiğinde gelip yanıma oturdu.

"Gir dedim mi amk ben?" 
"Tamam girebilirsin." 

Çok kötü baktı. 

"Ne yapıyorsun?"

"İş." deyip bilgisayarı gösterdim.

"Ders çalışırken görmüyorum seni."

"Canım istemiyor. Bir de meşgulüm."

"Oğlum babandan ders çalışman şartıyla izin almadık mı biz? Dershaneye de gitmem dedin. Otur çalış o zaman. Ben de anlatabilirim sana."

"Aşkım çok tatlısın."

"Eren kızdırma beni."

"Her halin seksi. Hiç fark etmez."

Bilgisayar ekranına bakıp "Sina'yla olan mı?" dedi. Kafa salladım. "Bunu bitirdikten sonra bir tane deneme çöz. Netini hesapla ve bana haber ver."

"Tamam hocam."

***

| YASİN |

"Giresim yok ya."

Oğuz aşkım beni zorla derse sokmaya çalışıyordu. Niye böyle yapıyorsun?

"Yasin hadi güzelim. Yavuz'a söylerim."

"İstersen bir otele gidebiliriz. Sadece sen ve ben." deyip yakasını düzelttim. Kshjdedpemshfpwmcufpw mal.

"Ben Yavuz'a benzemem yalnız."

"Diyorsun."

Beni Oğuz'dan ayır, kendin yürü. Başka?

Egzoz sizden olmaz.

Sizden hiç olmaz. Bizi ayırdığın gibi ben de sizi ayırıyorum.

psk: ohashipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin