| YASİN |
"Anne!"
"Anne!"
"ANNEEE!""Efendim?"
"Geldin mi?"
"Gelmedim."
"Tamam."
Enes'le çok vakit geçirmesem daha iyi olacak.
Annem gülerek odama geldiğinde telefonu bırakıp oturma pozisyonuna geçtim. Çantasını yere koyup yanıma oturmuştu. Saçlarımdan öptükten sonra iğrenmesi için "İki gündür duş almadım." dedim.
"Mis gibi kokuyorsun." deyip bir daha öptü. Plan geri tepti. Anne yüreği bu olsa gerek.
"Anne." dedim. "Seninle bir şey konuşmak istiyorum." Üzerindeki hırkayı çıkarırken "Dinliyorum." dedi.
"Yavuz hakkında."
"Tamam." deyip gülümsedi.
"Anne ve babası ayrıldığı için çok üzülüyor." Ben anlatırken yüzü ciddileşmişti. Dikkatle dinliyordu. "Ben de üzülüyorum. Üzülmesini istemiyorum ama yapacak bir şeyim de yok. Babası biriyle görüşüyormuş sanırım ama annesine söyleyemiyor bile. Her şeyi kafaya takıyor Yavuz biliyorsun. Sonra stres yapıyor. Stresin sonu depresyondur anne."
"Yavaş yavaş konuş Yasin. Bir şey anlamıyorum."
"Yavuz'u çok seviyorum anne."
"Biliyorum hayatım."
"Ne yapacağım ben şimdi?"
"Haftasonu gideceksiniz zaten. Belki İstanbul'a gidince, bu durumdan uzaklaşınca rahatlar. Biraz daha sabret. Sen de yaşadın aynı şeyleri. Nasıl hissettirdiğini biliyorsun."
Kafa salladım. Sayenizde biliyorum thanks.
"İştahı da gitti bebeğimin."
Annem yüzünü buruşturmuştu. "Cringe couple olmayın."
"Cringe couple sizdiniz bir kere."
Gülerek ayağa kalkmıştı. "Yavuz'u yemeğe çağırsana. Bol bol yediririz burda." dedi hain planlar yaparmış gibi.
"Eveet! Çok iyi bir fikir."
***
"Ne demek gelmiyorum Yavuz?"
"Annem çağırdı diyorum."
"Evet, ayıp olur."Yavuz'la konuşurken annem telefonu elimden almıştı ve Yavuz'a "Çabuk buraya geliyorsun." deyip telefonu kapatmıştı. Yavuz geldiğinde biraz trip atsam mı diye düşündüm aslında. Ben çağırdığımda gelmemek ne demek pardon da? Ama gelirken anneme çiçek almıştı. Annem onları vazoya koymak için gittiğinde arkasından bir çiçek çıkarıp bana vermiş ve tabii ki tüm sinirim o an geçmişti. Arkadaşlar Yavuz çok tatlı dynmyrm.
"Bundan da ye."
"Bak sen seviyorsun diye yaptım. Kilo vermişsin. Yanakların içine çökmüş. Bunlar bitecek."