| oğuz |
-üniden mezun olacakları sene-
"Kübra uzak dur benden!"
"Sevgilimin evi burası."
"Hayır benim evim!"
"Sen de eski sevgilimsin zaten."
"YA DEFOL GİT! YAVUUUUZ!"
Ata, kavgayı gördüğü halde ayırmak için tek bir hamle bile yapmazken Eren koşarak gelmişti. Kavgayı ayıracak sanmıştım ama kamerayı açıp çekmeye başlamıştı. Karakter yoksunu amcik.
"Kızlar tamam sakin olun," diye araya girdiğimde Kübra kaşıyla Yasin'i işaret etmişti. "O rahat durmuyor," der gibiydi.
"Yasin gel bebeğim," deyip onu uzaklaştırırken "Bu kız gitsin buradan," demişti bana. Onu çekerek mutfağa götürdüğümde önüne dolaptan Emre'nin yaptığı pastadan çıkardım. Bir dilimini ayrı bir tabağa koyup önüne koyduğumda yemeye başlamıştı.
"Of ben böyle yaşamak istemiyorum."
"Lan kaç sene oldu, anlaşın artık şu kızla. Özgür bile Eda'yı kendine düşürdü."
"O Eda'nın kaşarlığı."
"Kanka şimdi beni dövme ama Kübra da iyi bir kız. Lisedeki çocuklar değiliz ki artık."
"MAL! TELEFONUMU MU KIRDIN?"
Sinan, Enes'i döverek yerden yere sürüklerken Enes çığlık atıp yardım istiyordu. Vay be Enes'i kimsenin dövemeyeceğini düşünürdüm. Sinan daddy'e respect.
"Ya kanka valla uçak moduna almıştım. Telefonun uçmadı!"
"Enes seni gebertirim."
"Ya amk telefonun bozuksa ben ne yapayım? AA VURMA HAYVAN."
Eren yine koşarak olay yerine geldiğinde kamerasını yerleştirip onların üstüne atlamıştı. Reyting için hayatını riske de atıyor amcik.
"YÜZÜME VURMA! YÜZÜMDEN PARA KAZANIYORUM BEN."
Bu arada Enes Lcw ile anlaşmasını iptal etmişti. "Lcw siktirip gidebilirsin." Aynen bu mesajı atmıştı hem de. Daha sonra Koton'la başlamıştı. Sonra bir anda Mavi'den teklif gelmişti. Serenay ablamızla foto çekimi yapmıştı şanslı köpek. Enes de ünlü oldu yani. O iq'yla.
"Emre kim lan o çocuk? Sen hayırdır?"
Emre yine telefonla konuşarak aşağı indiğinde Eren kavgadan ayrılıp Emre'ye hesap sormuştu. Bunlar da bir olamadı amk.
"Yürü git."
"Gitmiyorum." Sonrasında Emre'nin kulağındaki telefona doğru "Aşkıım, gelseneee bekliyoruuum," diye bağırmıştı.
"Mal mısın aq? Proje arkadaşım."
Emre, Eren'i tekmelerken Eren uzaklaşıp mutfağa gelmişti. O da pastaya dalarken Emre bahçeye çıkmıştı.